تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806613846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: فكرغدير پيروان زيادي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: لاريجاني: فكرغدير پيروان زيادي دارد
جام جم آنلاين: رييس پيشنهادي مجمع عمومي فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم براي رياست اين مجلس، در پاسخ به سوالي در مورد برنامه‌اش براي تعامل مجلس هشتم با دولت نهم گفت: در اين مورد بايد مجلس تصميم بگيرد، من ايده‌هاي خود را مي‌گويم و معتقدم كه مجلس بايد تعاملي موثر و پرتحرك با قواي ديگر داشته باشد تا با كمك به يكديگر در جهت بهبود وضعيت مردم حركت كنند.


به گزارش ايسنا ، علي لاريجاني در حاشيه اولين نشست فراكسيون غدير مجلس هشتم گفت:‌ به نظر من مجلس به جاي مچ‌گيري، بايد يك حيات پرتحرك براي ارتباط با ساير قوا جهت حل مسائل كشور فراهم كند، به اين معنا كه مجلس مطابق قانون اساسي استقلال خود را داشته باشد و در چارچوب اين استقلال بنيه فكري خود را براي كمك به حل مسائل اصلي مردم به ميدان بياورد.

او همچنين در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر اين‌كه برخي معتقدند كه اصولگرايان در جلسه‌اي بدون حضور ديگر گرايش‌هاي فكري مجلس از جمله اصلاح‌طلبان اعضاي هيات رييسه را مشخص كرده‌اند گفت: ‌اصولا اين نوع نگاه به كار مجلس نگاه خيلي دقيقي نيست؛ هر جرياني در مجلس از فراكسيون‌هاي مختلف اين حق را دارند كه مطابق ايده‌هاي خود در مورد برنامه‌هاي مجلس و مسوولان مجلس فكر كنند و فكرشان را به مجلس ارائه دهند و ما نبايد مجلس را از فراكسيون‌هاي مختلف محروم كنيم.

وي خاطرنشان كرد: هرچه اين نهادها مردمي، سياسي و بانشاط باشند و افكار خود را ملتزم ارائه دهند، اين غنيمتي براي بنده است.

رييس پيشنهادي مجمع عمومي فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم براي رياست اين مجلس تاكيد كرد: گروه‌هاي سياسي مختلف مي‌توانند نشست‌ داشته باشند، فكر توليد كنند و راجع به اداره مجلس نظر دهند و آخر امر اين نمايندگان مجلس در صحن علني هستند كه در مورد همه امور با راي خود تصميم‌گيري مي‌كنند و اين اقداماتي كه انجام شده، امور مقدماتي است و كار كسي را تنگ نمي‌كند. ما استقبال مي‌كنيم كه گروه‌هاي مختلف چنين نشست‌هايي را داشته باشند و فكر توليد كنند.

وي خاطرنشان كرد: ‌البته نمايندگان گرايش‌هاي سياسي متفاوت نظرات خود را در ارتباطي كه با دوستان داشتند، منتقل كردند و اين‌گونه نيست كه ارتباطي نباشد.

لاريجاني گفت:‌ من با توجه به جلساتي كه برگزار شده است اين احساس را دارم؛ آن‌چه كه در ذهن نمايندگان محترم متبلور است، نگاه پديدار شناسانه به موضوعات حكومت است تا نگاه حزبي و سياسي. در واقع با توجه به اين مساله، احساس برداشتن گام‌هايي در جهت مديريت ملي در مجلس متصور است تا اين‌كه نمايندگان بخواهند به كشمكش‌هاي سياسي دامن بزنند.

وي بار ديگر تاكيد كرد: ما استقبال مي‌كنيم كه گروه‌هاي سياسي با يكديگر تعامل داشته باشند و فكر خود را عرضه دهند.

وي در پاسخ به اين سوال كه به عنوان رييس مجلس هشتم بيشتر به مسائل بين‌المللي توجه خواهيد داشت يا مسائل داخلي گفت:‌آن‌قدر كه در توانم باشد در زمينه مسائل بين‌المللي در جهت كمك به آرام‌سازي و حل مسائل كار مي‌كنم، البته برداشت ما اين است كه در شرايط فعلي مسائل مهمي در حوزه داخلي وجود دارد و هرچه ما بتوانيم اين مسائل را بيشتر حل كنيم، باعث كارآمد شدن وضعيت داخل مي‌شود. سيستم حكومتي ما از نظر حل مسائل فربه مي‌شود. اين كمك زيادي در پايداري ملي و حل مسائل بين‌المللي خواهد داشت؛ لذا ما اولويت‌هايي در حوزه مسائل اقتصادي خواهيم داشت و مهم مي‌دانيم با گفتگوي سازنده با قواي ديگر در جهت حل اين مسائل حركت كنيم، به نحوي كه مردم احساس كنند كه مجلس دنبال حل مسائل اصلي است نه مسائل حاشيه و فرعي .

وي گفت:‌ البته در اين راستا مسائل بين‌المللي نيز مهم است و ما با چنين ديدي سعي مي‌كنيم به حل مسائل بين‌المللي نيز كمك كنيم.

رييس پيشنهادي مجمع عمومي فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم براي رياست اين مجلس هم‌چنين در سخنراني خود در اين مراسم گفت: براي مجلس هشتم اين اسم يك افتخار بزرگ است كه قبل از روز آغاز مجلس هشتم در چنين نشستي تبرك پيدا كند و ما سپاسگزاريم كه چنين نشستي برگزار شده است.

لاريجاني با بيان اين‌كه " فكرغدير پيروان زيادي دارد" افزود: همه نمايندگان محترم افتخار مي‌كنند كه عضو چنين فراكسيوني باشند و مطمئنا تمام نمايندگان مجلس هشتم عضو چنين فراكسيوني خواهند بود.

او هم‌چنين با بيان اين‌كه " غدير يك جريان فكري و نه فقط يك روز تاريخي است" گفت: غدير فصل بزرگي براي بشريت است كه در آن نحوه حكومت‌داري مستتر است.

وي خاطرنشان كرد: غدير داراي پيام هاي زياد و الگويي براي هدايت مردم است. علاوه بر آن بهترين روش براي حكومت‌داري در آن مستتر است و براي مسلمانان ضروري است كه درك درستي از غدير داشته باشند.

لاريجاني هم‌چنين با تشكر از فعاليت‌هاي بنياد بين‌المللي غدير اظهار كرد: اين بنياد بايد در غناي فكري هرچه بيشتر جامعه در اين راستا بكوشد و در واقع اين يك خواست است كه فرهنگ غدير گسترش پيدا كند و بتواند الگوي مناسبي براي بشريت باشد.

وي با بيان اين‌كه " مجلس شوراي اسلامي از چنين فعاليت‌هاي فرهنگي استقبال مي‌كند" گفت: مجلس تلاش مي‌كند كه با چنين بنيادي ارتباط نزديك و يك تعامل سيستماتيك داشته باشد و در راستاي گسترش فرهنگ غدير قدم بردارد.

وي گفت: يكي از كارهاي مهم كارهاي فرهنگي است و همانطور كه گفتم مجلس شوراي اسلامي تلاش مي‌كند كه با بنياد بين‌المللي غدير همكاري مناسبي را داشته باشد كه زمينه‌هاي هرچه بارورتر شدن تفكر جوانان در زمينه غدير فراهم شود.

لاريجاني ادامه داد: ما برگزاري اين نشست را به فال نيك مي‌گيريم و چنين نشست‌ها و تعامل‌هايي باعث بارور كردن كارهاي فرهنگي حول محور غدير مي‌شود.

وي هم‌چنين تاكيد كرد: بنياد بين‌المللي غدير بايد در راستاي فرهنگ‌سازي قدم بردارد و اميدواريم با تعامل مناسب مجلس و اين بنياد زمينه‌هاي بروز ذهنيت‌هاي خلاق در راستاي گسترش هرچه بيشتر فرهنگ غدير در جامعه فراهم شود.

اين مراسم با حضور تعدادي از نمايندگان مجلس هشتم و اعضاي هيات امناي بنياد بين‌المللي غدير و تعدادي از شخصيت‌هاي سياسي از جمله جنتي، خزعلي، هاشمي، بروجردي، ابراهيمي، ابوترابي و بيادي برگزار شد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن