تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812177668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست تيم ملي نقش اول داستان حذف رحمان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرپرست تيم ملي نقش اول داستان حذف رحمان
حذف نام رحمان رضايي (لژيونر شاغل در فوتبال ايتاليا) از فهرست نفرات تيم ملي را به جرأت مي توان جدي ترين تصميم علي دايي طي مدت زماني كه سرمربيگري تيم ملي را بر عهده گرفته، دانست. رحمان اين اتفاق را ناشي از يك سوء تفاهم مي داند، سوء تفاهمي كه ذهنيت علي دايي را نسبت به مدافع ايراني ليوورنو خراب كرده است.


سرويس ورزشي برنا؛

24 ساعت پيش از ديدار تداركاتي تيم ملي برابر سايپا در اردبيل، علي دايي تصميم نهايي خود مبني بر كنار گذاشتن رحمان رضايي را با اطرافيانش در ميان گذاشت و خيلي زود خبر حذف رحمان در اختيار رسانه هاي گروهي قرار گرفت.

رحمان كه انتظار نداشت دايي چنين تصميمي را اتخاذ كند به اميد شايعه بودن اين موضوع سكوت اختيار كرد اما حرف هاي علي دايي در كنفرانس مطبوعاتي پس از ديدار با زامبيا عملاً راه ورود رحمان بر اردوگاه تيم ملي را مسدود كرد.

پيرامون حذف اين مدافع از تيم ملي همانطور كه انتظار مي رفت حرف و حديث هايي مطرح شد اما از آنجايي كه اين بازيكن طي سال هاي حضورش در تيم ملي در زمره نفراتي بود كه كمترين چالش را باعلي دايي داشت و حتي در مقطعي كه تيم ملي در جام جهاني ناكام شد و هجمه شديدي را عليه علي دايي مشاهده كرديم ، رحمان در گروه حامي دايي قرار گرفت، لذا مرور اين اتفاقات خيلي زود بر فرضيه خط خوردن رضايي به دليل اختلاف كهنه با دايي خط بطلان مي كشد.

ريشه ماجرا كجاست؟

رحمان رضايي طبق هماهنگي هاي انجام شده قرار بود روز يكشنبه از ايتاليا به ايران برگردد و بلافاصله در اردوي اردبيل در كنار ديگر ملي پوشان حاضر شود، اما وي صبح روز چهارشنبه به ايران بازگشت و نتوانست در اردوي اردبيل حاضر شود.

تماس او با سرپرست تيم ملي و بيان اينكه به دليل دوري يك ساله از خانواده قصد دارد دو روز ديرتر(روز شنبه) در اردوي تيم ملي حاضر شود آغاز ماجرا بود. ابراهيمي سرپرست تيم ملي پس از شنيدن حرف هاي رحمان به وي اطمينان مي دهد كه ماجرا را به گوش سرمربي تيم ملي برساند.

رحمان مي گويد: 20 بار با تلفن دايي تماس گرفتم تا مستقيماً با خودش صحبت كنم اما موفق نشدم ، حتي براي او SMS فرستادم اما پاسخي نداد، سپس به سرپرست تيم ملي زنگ زدم و موضوع را با او در ميان گذاشتم و گفتم اگر اجازه بدهيد از شنبه در اردو حاضر شوم.

رضايي در ادامه به خبرنگار ورزشي برنا مي گويد: 5 ماه بود كه پدر و مادرم، نوه شان را نديده بودند و پس از مدت ها دوري انتظار داشتم اجازه دهند 48 ساعت ديرتر به اردو ملحق شوم، با اين حال اگر به من مي گفتند كه "اجازه نداري ديرتر به اردو بيايي!" خودم را به اردبيل مي رساندم اما تماس نگرفتند.
علي دايي كه از غيبت رحمان در اردوي اردبيل به شدت عصباني شده بود، خط زدن وي را در راستاي مبارزه با بازيكن سالاري ذكر كرد.

سرمربي تيم ملي براين موضوع تاكيد داشت كه رحمان رضايي خانواده اش را به تيم ملي ترجيح داده است، موضوعي كه رحمان آن را تكذيب مي كند: "سال گذشته اعلام كردم مي خواهم يك سال به كارهاي شخصي ام برسم و در تيم ملي بازي نكنم؛ هرگز نگفتم از تيم ملي خداحافظي مي كنم، امسال هم اگر مي خواستم دنبال كارهاي شخصي ام بروم مثل سال قبل رسماً اعلام مي كردم تا دعوتم نكنند. من براي بازي در تيم ملي از هر نظر آماده بودم و هستم و با هدف كمك به تيم ملي از ايتاليا برگشتم. و گرنه در ايتاليا مي ماندم و كارهاي شخصي ام را پيگيري مي كردم."

رحمان نمي توانست زودتر برگردد

علي دايي معتقد است كه رحمان رضايي به جاي چهارشنبه بايد روز يكشنبه به ايران بر مي گشت و خودش را به مربيان تيم ملي معرفي مي كرده است اما با توجه به شواهد و قرائن چنين مساله امكان پذير نبوده است.

با توجه به لغو پروازهاي ميلان به تهران و تنها وجود داشتن يك پرواز از ايتاليا به تهران كه آن هم روزهاي سه شنبه انجام مي شود عملاً رحمان رضايي نمي توانسته زودتر از اين تاريخ خودش را به ايران برساند.

رحمان مي گويد: تنها پرواز ايتاليا به ايران روز سه شنبه ساعت 11 شب به وقت كشورمان بود كه من با همان پرواز به سمت ايران حركت كردم و ساعت 5/4 صبح روز چهارشنبه به تهران رسيدم و بعداز ظهر همان روز با دايي و سرپرست تيم ملي تماس گرفتم تا آن ها را در جريان ماجرا قرار دهم.

نقش سرپرست

نقش سرپرست تيم ملي در موضوع اخير غير قابل انكار است. ابراهيمي بعنوان سرپرست تيم مي توانسته نقش بهتري را بازي كند تا اين داستان منجر به حذف رحمان رضايي نشود.

جالبترين قسمت ماجرا آنجايي است كه مي شنويم سرپرست تيم ملي بليط پرواز تهران- اردبيل را در كميته بين المللي فدراسيون نزد يكي از مسئولان اين كميته مي گذارد تا رحمان برود بليط خود را از وي بگيرد در حالي كه طي روزهاي اخير از سوي برخي مسئولان فدراسيون فوتبال عنوان شده بود كه بليط مورد نظر را به يكي از بستگان رحمان رضايي تحويل داده اند.

آنچه كه مسلم به نظر مي رسد فوتبال ما به اين ناهماهنگي ها عادت كرده است و براي اولين بار نيست كه چنين اتفاقاتي را به چشم مي بيند و براي آخرين بار هم نخواهد بود.

ديروز خبردار شديم كه رحمان رضايي پس از اعلام خط خوردن نامش از تيم ملي بار ديگر از طريق سرپرست تيم ملي تلاش كرده تا با علي دايي رودرو صحبت كند و ماجرا را برايش توضيح دهد اما موفق به اين كار نشده تا در حقيقت پرونده حضور او در تيم ملي فعلاً بسته بماند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن