تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813073825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اركستر سمفونيك تهران همپاي جلودار مي نوازد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اركستر سمفونيك تهران "همپاي جلودار" مي نوازد
برنامه موسيقي اركستر سمفونيك تهران به مناسبت نوزدهمين سال ارتحال امام خميني(ره) با عنوان"همپاي جلودار" از تاريخ 9 تا 11 خرداد ماه ساعت 21 در تالار وحدت برگزار مي شود .

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهرصهبايي رهبراركستر سمفونيك تهران با اعلام اين خبر در جمع خبرنگاران گفت : اين برنامه در دو بخش برگزار مي شود ، در بخش اول 5 قطعه با عنوان"هجران آفتاب" از ساخته هاي سعيد ذهني و در بخش دوم نيز 4 قطعه از سرودهاي خاطره انگيز در زمان رحلت امام توسط اركسترسمفونيك اجرا مي شود.

وي در ادامه افزود : " پرواز ققنوس" ساخته امير بكان،"خميني اي امام " ساخته حميد شاهنگيان،" دريغا" با تنظيم حشمت الله سنجري "و قطعه "پيروزي " از جمله قطعات اركستر در بخش دوم است .

سعيد ذهني در توضيح پنج قطعه "هجران آفتاب" گفت : "آفتاب هجران" نام كلي اين مجموعه است كه از پنج قسمت با نام هاي" نور در ظلمت " (شرح دوران قبل از انقلاب)،"طلوع فجر"( پيروزي انقلاب)، "دفاع مقدس"( جنگ تحميلي) ،"ارتحال" (شرح فراق امام خميني) و "فرزندان امام " (سپاس از جواناني كه راه امام و انقلاب را ادامه دادند) تشكيل شده است .

لازم به ذكر است محمد حسين احمدي مديركل دفتر موسيقي، بابك رضايي مديرعامل انجمن موسيقي، اضعراميرنيا مديربنياد رودكي و هادي آرزم عضو هيئت امناي انجمن ناظر كيفي در بخش دوم كنسرت در اين جلسه حضور داشتند كه هريك از آنها درباره اين اجرا توضيحاتي را ارائه كردند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن