تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلسه ستاد گراميداشت ارتحال امام خميني (ره ) در دماوند برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: جلسه ستاد گراميداشت ارتحال امام خميني (ره ) در دماوند برگزار شد
رودهن – خبرگزاري ايسكانيوز: مراسم گراميداشت سالگرد ارتحال امام خميني (ره ) صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداري شهرستان دماوند برگزار شد.
به گزارش روز سه شنبه گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"؛ در اين مراسم فرماندار دماوند ضمن تسليت ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا سلام ا...عليها و سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت : بررسي آثار و ابعاد شخصيتي امام راحل حاكي از آن است كه ابعاد والاي شخصيتي و زحمات ايشان در زمان حيات همواره آشكارتر مي گردد و ما بعنوان حاميان ولايت مي بايست در راستاي تبيين ابعاد و عظمت شخصيتي امام كوشا بوده و در اين امر از ساير صاحبنظران دنيا جلوتر باشيم.
عبدالناصر فياضي ، برگزاري هرچه باشكوه تر گراميداشت سالگرد ارتحال رهبر كبير انقلاب را سبب ياس دشمنان در ايجاد دلسردي از انقلاب در ميان مردم ذكر و تصريح كرد : همه مردم بويژه مسئولين مي بايست در اين ايام حضوري ساعي و پررنگ داشته باشند.
وي ، در بخش ديگري از سخنان خود خاطر نشان كرد : مسئولين كميته هاي ستاد گراميداشت ارتحال امام (ره) ظرف 48 ساعت آينده به تعهدات خود در اين راستاي برگزاري مراسم در شهرستان و همچنين اعزام زائرين به حرم مطهر عمل نموده و برنامه ريزيها به اجرا در آيد.
حجت الاسلام و المسلمين كرماني رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان و مسئول كميته تبليغات ستاد نيز در اين جلسه از برگزاري برنامه هاي ويژه اين ايام از جمله ؛ مراسم بزرگداشت ارتحال در سيزدهم خرداد ماه در مسجد جامع دماوند ، برگزاري دعاي ندبه هفدهم خرداد ماه در مرقد امامزاده هاشم (ع) ، راه اندازي ايستگاه هاي صلواتي در معابر عمومي و برپايي نمايشگاه كتاب خبر داد.
در ادامه مسئولين هر يك از كميته ها گزارش اقدامات انجام شده در جهت هر چه باشكوه برگزار شدن اين مراسم را ارائه دادند./120
ايرج صادقعلي
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن