تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821117404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تظاهرات 30 هزار نفري مخالفان دولت گرجستان در تفليس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تظاهرات 30 هزار نفري مخالفان دولت گرجستان در تفليس
خبرگزاري فارس: حدود 30 هزار نفر از طرفداران گروه‌هاي مخالف دولت گرجستان روز گذشته در اعتراض به پيروزي حزب حاكم اين كشور در انتخابات پارلماني هفته گذشته، با تجمع در تفليس خواستار برگزاري مجدد دور دوم انتخابات شدند.


به گزارش فارس، روزنامه فرانسوي "لوموند" نوشت، تظاهركنندگان پس از تجمع مقابل كميسيون انتخاباتي مركزي، به مقابل ساختمان پارلمان گرجستان آمدند و در آنجا اقدام به تظاهرات كردند.
تظاهرات روز گذشته كه همزمان با روز استقلال گرجستان برگزار شد، در آرامش سپري شد اما همواره اين هراس در ميان نيروهاي دولتي وجود داشت كه مبادا اين تظاهرات نيز همانند تظاهرات 8 نوامبر گذشته پر تنش و خشونت باشد.
"ديويد گامكرليدزه" از حزب "حقوق جديد" وابسته به "شوراي متحد مخالف" اعلام كرد: «مردم گرجستان نتوانستند نمايندگان پارلمان خود را انتخاب كنند و نتايج انتخابات كاملا تحريف‌شده و دستكاري شده بود.»
وي در قرائت بيانيه مشترك 9 تن از طرفداران ائتلاف شوراي متحد مخالف گفت: «ما هرگز وارد اين پارلمان نخواهيم شد و خواستار برگزاري مجدد دور دوم انتخابات هستيم.»
حزب جنبش ملي متحد به رهبري "ميخائيل ساآكاشويلي" رئيس‌جمهور گرجستان 120 كرسي از 150 كرسي پارلمان را در انتخابات پارلماني هفته گذشته از آن خود كرد.
اين در حالي است كه احزاب مخالف اين اتهام را وارد مي‌كنند كه حزب جنبش ملي متحد در انتخابات تقلب كرده و نايج انتخابات را دستكاري كرده است و ناظران سازمان امنيت و همكاري اروپا بر خلاف آنها معتقدند انتخابات گرجستان كاملا دموكراتيك بوده است.
3 حزب مخالف ديگر شامل دموكرات‌هاي مسيحي و حزب كار هر كدام 6 كرسي و حزب جمهوري‌خواه 2 كرسي را بدست آوردند.
انتهاي پيام/.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن