تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816331639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همراه با بيست و سومين جشنواره ملي قرآن دانشجويان ايران6 توصيه «عباس سليمي» به مجريان جشنواره ملي قرآن دانشجويان ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: همراه با بيست و سومين جشنواره ملي قرآن دانشجويان ايران6 توصيه «عباس سليمي» به مجريان جشنواره ملي قرآن دانشجويان ايران
گروه فعاليت‌هاي قرآني: در اولين زمان ممكن بايد گروه‌هاي كارشناسي تشكيل شوند و با جمع‌بندي نظرات شركت‌كنندگان، داوران و ناظران، زمينه را براي نقد و ارزشيابي بيست و سومين جشنواره ملي قرآن دانشجويان ايران فراهم كنند.
«عباس سليمي» استاد پيشكسوت قرآني و رئيس هيئت داوران بيست و سومين جشنواره ملي قرآن دانشجويان ايران، در گفت‌‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با بيان اين مطلب گفت: مسئولان براي ارتقاء سطح كيفي و كمي جشنواره ملي قرآن دانشجويان ايران بايد در اولين فرصت گروه‌هاي كارشناسي را مأمور كنند تا با ديد نقد و ارزشيابي تمام مسائل مسابقات را ــ حتي با مقداري بي‌ملاحظگي ــ مورد ارزيابي قرار دهند.

وي افزود: براي ما شايسته نيست در جريان مسابقات، كوچكترين اشكال و بي‌نظمي وجود داشته باشد و اين گروه كارشناسي مي‌تواند با جمع‌بندي نظرات شركت‌كنندگان، داوران و ناظران حاضر در جشنواره تمامي اشكالات موجود را شناسايي و برطرف كنند تا در سال آينده مسابقات با نظم بيشتري برگزار شود.

سليمي در ادامه با ارايه پيشنهادي درباره لزوم تشكيل دبيرخانه مسابقات در زمان برگزاري جشنواره، اظهار كرد: به نظر مي‌رسد در مسابقات سال آينده بايد دبيرخانه‌اي به صورت شبانه‌روزي و در نقطه‌ مشخصي متناسب با شأن دانشجويان برپا شود تا همه متسابقين به آن دسترسي داشته باشند و هر سوالي كه دارند، بدانند كه فردي وجود دارد تا با روي خوش و صبر و حوصله مسائل آنان را شنيده و برطرف كند.

اين استاد پيشكسوت قرآني تصريح كرد: طي صحبتي كه با دانشجويان داشتم برخي از آنان مايل بودند زمان برگزاري مسابقات تغيير كند تا در آستانه و يا هم‌زمان با امتحانات پايان ترم دانشگاه‌ها نباشد و اين نيز موضوعي است كه بايد درباره آن فكر اساسي كرد تا متسابقين با مشكل مواجه نشوند.

رئيس هيئت داوران بيست و سومين جشنواره ملي قرآن دانشجويان ايران يادآور شد: نكته ديگري كه درباره داوري مسابقات به ذهن مي‌رسد اين است كه بايد در كنار هيئت داوري، حداقل يك تيم سه نفره از داوران پيشكسوت و مجرب به عنوان ناظر حضور داشته باشند تا زماني كه يك شركت‌كننده به حق يا ناحق به نمره خود اعتراض مي‌كند، اين گروه تجديدنظر به اعتراض وي رسيدگي كنند و اين خلاف فلسفه حقوق است كه مرحله تجديدنظر نيز توسط همان داوران مرحله اول انجام شود.

وي در ادامه با تأكيد بر ارزش و قداست برگزاري جشنواره‌هاي قرآني ويژه دانشجويان، گفت: نفس برگزاري اين مسابقات از ارزش و قداست بالايي برخوردار است كه با شكوه، دقت و نظم خوبي برپا شد و آثار مثبت اين حركت در ميان‌مدت و درازمدت خودش را در كشور نشان خواهد داد و همين كه جهانيان ببينند و بدانند كه صدها نفر از با ايمان‌ترين دختران و پسران دانش‌پژوه كشور گرد قرآن كريم جمع شده‌اند و رقابت‌هاي مقدسي را به نمايش گذاشته‌اند، نشان از زنده بودن و پويايي جامعه دانشگاهي كشور است.

معاون روابط عمومي و امور بين‌الملل آستان مقدس حضرت عبدالعظيم(ع) اظهار كرد: به طور يقين اگر معارف قرآني با علوم تخصصي دانشجويان با هم تلفيق شود نتيجه ثمربخشي خواهد داشت و من اميدوارم در سال‌هاي آينده شاهد توسعه كمي و كيفي مسابقات باشيم كه اضافه كردن رشته‌هاي قرآني متناسب با شئون دانشجويي در اين زمينه مي‌تواند موثر باشد تا در آينده مسابقاتي را برگزار كنيم كه در جهان بي‌نظير باشد.

سليمي در پايان با ارايه پيشنهادي براي اجراي طرح «ارتقا» براي دانشجويان، تصريح كرد: در طول برگزاري بيست و سومين جشنواره ملي قرآن دانشجويان ايران با دانشجوياني برخورد كردم كه در تلاوت و حفظ قرآن كريم بسيار در سطح بالايي قرار داشتند كه مسئولان سازمان فعاليت‌هاي قرآني دانشجويان كشور در جهاد دانشگاهي مي‌توانند با شناسايي اين استعدادهاي ويژه و برتر، آن‌ها را تحت نظر استادان پيشكسوت آموزش دهند تا در كوتاهترين زمان زمينه قرائت و حفظ خودشان را ارتقاء دهند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن