تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815136140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سازمان بورس عازم پاريس شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون سازمان بورس عازم پاريس شد
معاون سازمان بورس و اوراق بهادار روز سه‌شنبه براي شركت در سي و سومين كنفرانس سالانه سازمان بين‌المللي كميسيون‌هاي اوراق بهادار ( IOSCO) عازم پاريس فرانسه شد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني بازار سرمايه، قاسم محسني در مدت اقامت خود در پاريس، علاوه بر حضور دركنفرانس سالانه اين سازمان، رايزني‌هايي را با مسئولان IOSCO براي عضويت ايران در اين سازمان انجام خواهد داد.

عضو هيئت مديره سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشيه برگزاري اين اجلاس، ديداري را با "گرگ تانزر" دبيركل استراليايي IOSCO برگزار خواهد كرد تا راه‌هاي تسريع عضويت ايران در اين سازمان مورد بررسي قرار گيرد.

سي و سومين كنفرانس سالانه سازمان بين‌المللي كميسيون‌هاي اوراق بهادار به مدت دو روز در چهار قسمت مجزا برگزار خواهد شد.

درقسمت نخست اين كنفرانس، استانداردهاي گزارش‌دهي مالي بين‌المللي مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت كه در اين بخش به سئوالاتي نظير شفافيت مالي در بازارهاي سرمايه ، نرم‌افزارهاي حسابداري و چگونگي تعامل آن ها با سرمايه‌گذاران پاسخ داده خواهد شد.

سخنران اصلي اين قسمت "كريستفر كاكس" رئيس كميسيون بورس و اوراق بهادار آمريكا (SEC) خواهد بود. اوراق بهادارسازي، ابداعات مالي، عدم واسطه‌گري و چالش‌هاي جديد از مهم‌ترين بخش‌هاي قسمت دوم اين كنفرانس خواهد بود.

در اين قسمت علاوه بر بررسي چالش‌ها، پرسش‌ها و اختلافات ابداعات مالي، اقتصادانان بحران‌هاي ثانويه را مورد تجزيه و تحليل قرار خواهند داد. "مالكولم نيات" مديركل بانك بين‌المللي تسويه (BIS) و "گيلرمو باباتز" رئيس كميسيون اوراق بهادار و بانك مكزيك از برجسته‌ترين سخنرانان اين قسمت خواهند بود.

در بخش سوم كنفرانس IOSCO ، صندوق‌هاي پوششي و دولتي (سهامداران جديد و قوانين جديد) مورد بررسي قرار مي گيرد.
در اين بخش ماهيت صندوق‌هاي پوششي و دولتي، نقش سهامداران، پيشرفت و توسعه اوراق بهادار خصوصي، تاثير بالقوه وام سهام، شناسايي سهامداران واقعي و نحوه برخورد با سهامداران مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

دكتر " برتران كولوم" رئيس افتخاري موسسه Lafarge و عضو هيئت مديره موسسه Paris EUROPLACE سخنران اصلي اين قسمت است.

بازارهاي مشتقه و نقد (مصائب و چالش ها) عنوان چهارمين قسمت اين كنفرانس است كه در آن اهميت بازارهاي مشتقه و نحوه تعاملات دو بازار مشتقه و نقد مورد بحث و تبادل نظر قرار مي گيرد. "ژان فرانسوا تئودور" نايب رئيس بورس نيويورك مهم‌ترين سخنران اين قسمت خواهد بود.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 322]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن