تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راديو اسراييل: تل‌آويو آماده آزادسازي پنج اسير لبناني است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: راديو اسراييل: تل‌آويو آماده آزادسازي پنج اسير لبناني است
راديو اسراييل اعلام كرد كه تل‌آويو آماده است پنج اسير لبناني را در قبال آزادي دو اسير خود كه از جنگ تابستان 2006 نزد حزب‌الله هستند، آزاد سازد.

به گزارش رجانيوز به نقل از پرس.تي.وي ـ بيروت، راديو اسراييل به نقل از منابع آگاه رسانه‌اي اعلام كرد: «تل‌آويو چند هفته قبل به حزب‌الله پيشنهاد كرد كه در قبال آزادسازي الداد ريگيف و اوي گلدفاسر دو اسير خود نزد حزب‌الله از تابستان 2006، پنج تن از اسراي لبناني را آزاد كند و اكنون در انتظار پاسخ حزب‌الله به اين پيشنهاد است».

بنا به اعلام راديو اسراييل، بر اساس اين پيشنهاد اسراييل چهار اسير لبناني را به همراه سمير قنطار و نسيم نسر را آزاد كرده و پيكر ده تن از مبارزان حزب‌الله را نيز به لبنان تحويل خواهد داد و در مقابل خواستار آزادي دو اسير خود نزد حزب‌الله شده است».

روزنامه يديعوت احرونوت نوشت: «در اسراييل باور عمومي بدين شكل است كه پيشرفتي در تماس‌ها و مذاكرات ايجاد شده و موضوع تبادل اسرا اكنون در مرحله حل و فصل نهايي قرار دارد، به گونه‌اي كه يا به زودي اين تبادل صورت مي‌گيرد و يا مدت زمان مذاكرات اندكي بيشتر به طول خواهد انجاميد».

به نوشته يديعوت احرونوت، سيد حسن نصرالله دبيركل حزب‌الله از خواسته قبل خود مبني بر لزوم آزادسازي اسراي فلسطيني،‌ اردني و سوري در قبال آزادسازي دو اسير اسراييلي، صرف‌نظر كرده و بدين ترتيب فضاي بيشتري براي تحركات ميانجي آلماني ايجاد شده است.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن