تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816339038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامي: خدمات دانشگاه آزاد در طول ربع قرن تلاش در سطح كشور بي نظير است دانشگاه آزاد نقطه اميدي در دل جوانان علاقه مند به تحصيل است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: رييس منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامي: خدمات دانشگاه آزاد در طول ربع قرن تلاش در سطح كشور بي نظير است دانشگاه آزاد نقطه اميدي در دل جوانان علاقه مند به تحصيل است
خبرگزاري موج - رييس منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اين كه دانشگاه در اجراي اصل 44 قانون اساسي از 25 سال قبل، پيشتاز بوده است، گفت: خدماتي كه دانشگاه آزاد در طول ربع قرن تلاش ارائه كرده، در سطح كشور بي نظير است.
به گزارش موج، دكتر عزيزيان با بيان اين مطلب اظهار داشت: با تاسيس دانشگاه آزاد در اقصي نقاط كشور، حتي در نقاط محروم و دور افتاده، امكان ادامه تحصيل براي هر جوان مشتاق به تحصيل عملي شد.
وي، تاسيس دانشگاه آزاد را نقطه اميدي در دل جوانان علاقه مند به تحصيل دانست كه به دليل مشكلات مالي قادر به ادامه تحصيل در خارج از كشور نيستند.
عزيزيان با اشاره به اينكه دانشگاه آزاد از خروج سالانه ميلياردها دلار ارز از كشور جلوگيري كرده است، گفت: قبل از تاسيس اين دانشگاه از هر 10 نفر فقط يك نفر به دانشگاه راه مي يافت، ولي هم اكنون از وجود نعمت دانشگاه آزاد و ساير موسسات آموزش عالي از هر سه نفر دو نفر وارد دانشگاه مي شود.
وي به موفقيت هاي چشمگير دانشجويان دانشگاه‌ آزاد در مجامع بين المللي و المپيادهاي علمي اشاره و تصريح كرد: در هيچ جاي دنيا، مجموعه اي به عظمت دانشگاه آزاد وجود ندارد كه اين، نشان از مديريت كارآمد و شايسته آن است.
رييس منطقه شش دانشگاه‌ آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد با تربيت نيروهاي متخصص و متعهد، نياز كشور به اين مهم را تامين كرده است و در حال حاضر بسياري از مديران كشور، فارغ التحصيلان دانشگاه آزادند.
وي يكي از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامي را بومي سازي آموزش عالي و گسترش عدالت آموزشي در سراسر كشور دانست و گفت: در استان خوزستان 65 درصد كل دانشجويان در واحدهاي مختلف دانشگاه آزاد اسلامي تحت پوشش آموزش عالي قرار گرفته اند كه از اين تعداد حدود 80 درصد دانشجويان بومي استان خوزستان هستند و اين مهم، تاثيرات عميق و بسزايي در رونق همه جانبه استان داشته و پيشبرد شاخص هاي استان را نويد مي دهد.
رييس منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامي، در ادامه به فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي در منطقه شش اشاره كرد و گفت: در طول بيش از ربع قرن فعاليت درخشان قريب به 120 هزار دانشجو از واحدهاي منطقه شش دانشگاه در مقاطع مختلف فارغ التحصيل شده اند كه بخش عمده اي از نياز استان خوزستان به نيروي انساني متخصص و كارشناس از فارغ‌التحصيلان واحدهاي اين منطقه تامين شده و حتي در برخي صنايع همچون پتروشيمي و گاز، قريب به 95 درصد نيروهاي مورد نياز استان از طريق واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي تامين شده است.
عزيزيان يادآور شد: منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامي در حال حاضر در حدود 108 هزار دانشجو، سه هزار و 950 عضو هيات علمي، دو هزار و 258 حق التدريس و دو هزار و 177 كارمند دارد كه اين تعداد در 17 واحد و مركز دانشگاهي و در فضايي بالغ بر 520 هزار متر مربع فضاي دانشگاهي مشغول به تحصيل، تدريس و كار هستند.
وي با اشاره به هجمه هاي اخير، اين افراد را به دو دسته تقسيم كرد و گفت: عده اي ناآگاهند كه اطلاعاتي در مورد دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي ندارند و براساس شايعات حرف مي زنند كه ضروري است با اطلاع رساني مناسب در جريان واقعيات دانشگاه آزاد اسلامي قرار گيرند، اما دسته دوم، سياسي كاراني هستند كه چشم بر واقعيت بسته و در جهت رسيدن به اهداف خود از هر وسيله اي استفاده مي كنند و به خيال خود مسير پيشرفت كيفي دانشگاه آزاد اسلامي را منحرف و اعتماد مردم را خدشه دار مي كنند، غافل از اين كه مردم فهيم ايران و دانشگاهيان، هوشيار و به حقايق واقفند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن