تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820372882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي هوااي سپاه: انقلاب اسلامي اولين شكست استراتژيك بزرگترين قدرت زمان يعني آمريكا بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: فرمانده نيروي هوااي سپاه: انقلاب اسلامي اولين شكست استراتژيك بزرگترين قدرت زمان يعني آمريكا بود
گروه سياسي: امام خميني(ره) در دوره‌اي اسلامي و انقلاب را به صحنه سياست جهاني وارد كرد كه جهان، بين دو امپراطوري بزرگ شرق و غرب تقسيم شده بود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومي نيروي هوايي سپاه، سردار سرتيپ حسين سلامي، فرمانده نيروي هوايي سپاه طي سخناني در آئين تجديدميثاق پرسنل نيروي هوايي سپاه با آرمان‌هاي والاي حضرت امام(ره) در مرقد مطهر ايشان، شخصيت امام(ره) را شخصيتي فراتر از زمان توصيف كرد و افزود: امام در اولين حركت طوفاني خويش بزرگترين امپراطوري جهان را از مهد شيعه يعني ايران فراري داد و اين اولين شكست استراتژيك بزرگترين قدرت زمان يعني آمريكا بود.

وي افزود: انقلاب اسلامي در شرايطي اتفاق افتاد كه آمريكا بيش از 50 درصد قدرت نظامي، سياسي، اقتصادي و امنيتي دنيا را در اختيار داشت و با عطسه رئيس‌جمهور آمريكا، در كشورهاي ديگر طوفاني به پا مي‌شد هيچ كس نمي‌توانست باور كند كه امام با انقلابي آن هم در نقطه تولد آن، مي‌تواند بر بزرگترين قدرت زمانه اينچنين قاطعانه غلبه كند و اين يعني روشن شدن حقيقت اسلام.

سلامي تأكيد كرد: در دوره‌اي كه هيچ نفس حيات‌بخش و آزادي‌خواهانه و استقلال‌طلبانه‌اي در هيچ نقطه‌اي از عالم وجود نداشت، امام(ره) با لباس پيامبر و باهمان منش و مرام آمد و همانند خورشيد فجري از انقلاب را در سرزمين‌هاي اسلامي روشن كرد.

وي تصريح كرد: گاهي، هيچ واژه و عبارتي ظرفيت بيان شخصيت انسان‌هاي بزرگ را ندارد و حضرت امام (رضوان‌الله‌عليه) از جمله شخصيت‌هاي عظيم بزرگ عالم هستي است كه هيچ واژه و عبارت و هيچ خطيب و اديبي قادر به دستيابي به ارتقاع شخصيت ملكوتي او نيست. به سختي مي‌توان در قالب كلمات، ابواب بي‌انتهاي شخصيت اين انسان هميشه زنده تاريخ را تصوير كرد.

فرمانده نيروي هوايي سپاه همچنين افزود: امام وارث انبياء عظام الهي بود. امام(ره) تكرار شخصيت ابراهيم بت‌شكن در دوره بت‌پرستي مدرن بود. اما تكرار شخصيت حضرت موسي كليم‌الله در عصر غلبه فرعونيان جديد بود. شخصيت امام، تكرار نفس حيات‌بخش عيساي مسيح بود كه روح حيات و آزادگي و زندگي را به كالبد مرده دنياي اسلام دميد.

وي خاطرنشان كرد: امام(ره) تجلي شخصيت پيامبر اسلام بود كه عطر اخلاق نبوي را در فضاي جامعه ما منتشر كرد، تبلوري از وجود شريف پيامبر اكرم اسلام بود با تعبير رحمة‌العالمين؛ چون امام نه فقط براي ايران و نه تنها براي دنيا اسلام، كه براي همه بشريت به مثابه خورشيد رحمت، نورافشاني كرد.

سلامي اضافه كرد: امام امتداد امامت ائمه معصومين(عليه السلام) بود. امام تكراركننده حوادث بدر و خيبر و تكراركننده حادثه عاشورا در مقابل يزيد زمان بود. بنابراين امام(ره) به عنوان وارث انبياء و ائمه الهي در دوره آخر، منشأ عزت و عظمت و احياي مجدد اسلام و گرايش به دين و مذهب و در سراسر جهان بود.

فرمانده نيروي هوايي سپاه با بيان اينكه امام(ره) حوادث طوفان‌زايي همانند زلزله‌هاي سهمگين به دنيا وارد كرد و مسير تاريخ را تغيير داد، خاطرنشان كرد: امام ما را از اسارت طاغوت، رهايي بخشيدند و اين اذاني كه در سراسر كشور پخش مي‌شود، آثار وجود امام شريف است.

وي در پايان تصريح كرد: ما همچنان مطيع ولايتيم و با همه جان از اين قبله بلند الهي دفاع مي‌كنيم.

اين گزارش حاكي است جمعي از فرماندهان و پرسنل نيروي هوايي سپاه روز دوشنبه با حضور در مرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با آرمان‌هاي والاي امام راحل تجديدميثاق كردند.

براساس اين گزارش جمعي از پرسنل نيروي هوايي سپاه روز دوشنبه مسير پل شهيد كاظمي تا مرقد مطهر و ملكوتي حضرت امام خميني را راهپيمايي كرده و با اهداي تاج گل و اداي سلام نظامي، بر التزام و تعهد خود به آرمان‌هاي والاي جمهوري اسلامي تأكيد كردند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن