تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806596897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سني مجلس هشتم: تعامل دولت ومجلس همه خواسته نمايندگان اين مجلس و مجلس گذشته بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس سني مجلس هشتم: تعامل دولت ومجلس همه خواسته نمايندگان اين مجلس و مجلس گذشته بود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

رئيس سني مجلس هشتم پس از سخنان رييس جمهور در مجلس گفت: آنچه آقاي احمدي نژاد فرمود در تعامل دولت و مجلس خواسته‌ي نمايندگان اين مجلس و مجلس گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر، با بيان اين كه با تكيه بر محورهاي ارايه شده اميدواريم بتوانيم براي حل مشكلات كشور همه تلاش كنيم، در عين حال از ملت به دليل حضور پرشورشان در انتخابات مجلس هشتم تشكر كرد.

وي هم چنين ضمن تشكر از هيات هاي نظارت و اجرا ، استانداران و فرمانداران و رسانه ها و همه مسوولان امر انتخابات، نسبت به آنچه ارايه كارنامه قابل قبولي از سوي مجلس هفتم عنوان مي كرد، اظهار خشنودي كرد.

رهبر با بيان اين كه براي مجلس هفتم افتخار است كه بدور از مسايل جناحي به وظيفه نظارتي خود عمل كد و با ساير قوا تعامل خوبي داشت افزود: براي مجلس هفتم افتخار است كه با موضع گيري هاي به جاي خود رضايت مندي ملت و رهبر عزيز را به همراه داشت.

رييس سني مجلس هشتم با اشاره به نامگذاري سال 87 از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان سال نوآوري و شكوفايي افزود: در اين راستا بر ما لازم است كه با اتكا به خداوند و با عقلانيت و منطق و اصول پذيرفته شده نظام و آينده نگري عميق و شور انقلابي و وحدت و همدلي به دور از گرايشات جناحي خود را براي ارايه قوانين تحول ساز آمده كرده و با نگاه كارشناسانه به منافع كشور و استفاده از ذخاير انقلاب حركت كنيم.

رهبر برخي از اولويت هاي مجلس هشتم را حفظ شان و منزلت مجلس و دفاع از حقوق قانوني نمايندگان و حفظ انضباط در جلسات و حضور فعال در بررسي طرح ها و لايحه ها جبران برخي كاستي هاي قانوني عنوان كرد و گفت: هم چنين پيگيري مصوبات مجلس هفتم از جمله نظام هماهنگ پرداخت اصل 44 قانون اساسي ، ساماندهي مسكن ، تبصره 13 ، حمل و نقل ، اصلاحات اداري، ساماندهي اقتصاد، مهار تورم و گراني، حمايت از سرمايه گذاري بخش خصوصي و مقابله با بي انصباطي مالي از ديگر وظايف مجلس هشتم است.

به گزارش ايسنا رهبر در ادامه سخنان خود محور وحدت و همگرايي قواي سه گانه را قانون اساسي عنوان كرد و گفت : اين ميثاق ملي است كه در تعامل دولت و مجلس نقش بنيادين دارد. به فرموده امام خميني(ره) اگر به قانون خاضع باشيد و قانون را محترم بشماريد هيچ اختلافي پيش نمي آيد و به توصيه رهبر معظم انقلاب مجلس دولت را در خدمت رساني به ملت ياري خواهد كرد. همانطور كه دولت حقوق قانوني مجلس را ارج مي گذارد.

وي گفت: به بيان رئيس جمهور محترم موفقيت مجلس موفقيت دولت است. نظام اسلامي ايران با حفظ مواضع اصولي خود در روند توسعه و پويايي علمي از جمله فناوري صلح آميز هسته‌يي بدون توجه به فشارهاي خارجي و تهديدات پيش خواهد رفت و لحظه اي توقف را بر نمي تابد و سياست شفاف سازي و تفاهم را ادامه مي دهد.

وي در پايان تصريح كرد: ملت بزرگ ايران و قواي مسلح ما هر گونه تهديد عليه منافع ملي را به مسخره گرفته و به هر متجاوز احتمالي درس فراموش نشدني خواهد داد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 381]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن