تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812761190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خالد مشعل در جمع دانشجويان دانشگاه تهران: ايران حامي فلسطين دست‌آورد انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: خالد مشعل در جمع دانشجويان دانشگاه تهران: ايران حامي فلسطين دست‌آورد انقلاب اسلامي است
گروه بين‌الملل: انقلاب اسلامي، پديده‌ نوين عصر حاضر بود كه سبب‌شد ايران حامي آمريكا در زمان شاه را به كشوري حامي مردم فلسطين تبديل‌كند.
«خالد مشعل»، رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس) كه عصر امروز ششم خردادماه به دعوت بسيج دانشجويي دانشكده فني دانشگاه تهران و با همكاري جنبش عدالت‌خواه دانشجويي در اين دانشگاه سخنراني‌كرد، ضمن بيان اين مطب گفت: در حالي در خدمت شما هستم كه شصتمين سالگرد جنايات و اشغالگري‌هاي رژيم صهيونيستي و مقاومت مردم فلسطين مي‌گذرد اما امروز پس از گذشت شصت سال، ملت فلسطين سحرگاه پيروزي جديدي را رقم مي‌زند.

رييس دفتر سياسي حماس گفت: ملت فلسطين همچنان به سرزمين و حقوق حقه‌ خود چنگ مي‌زند و هرگز دشمن صهيونيستي را به رسميت نمي‌شناسد، امروز ملت فلسطين به جهاد و مقاومت روي آورده و زمان آوارگي، شكست،‌ زبوني و تكيه بر ديگران رخت بربسته است و اعتماد ما قبل از همه چيز بر خداوند منان و پس از آن به ملت‌ غيور فلسطين است.

مشعل با بيان اين‌كه مردم فلسطين با دشمن صهيونيستي نبرد حق و باطل و نبرد مقاومت و جهاد در برابر تجاوز و استكبار را رقم مي‌زنند، افزود: امروز نبرد ملت فلسطين‌، نبرد مقاومت و جهاد در برابر نبرد ايمان و بيداري و نبرد پايداري و مقاومت است و شاهد هستيم كه نسل‌هاي فلسطيني نسبت به گذشته با شهامت‌تر در برابر رژبم غاصب ايستادگي مي‌كنند.

رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين خطاب به دانشجويان گفت: شما كه از طريق رسانه‌ها، جنايات رژيم صهيونيستي را پيگيري‌مي‌كنيد شاهد تجاوزگري آن‌ها عليه ملت بي‌دفاع فلسطين در مناطق مختلف و به ويژه غزه هستيد و مي‌بينيد كه چگونه دستگاه ويرا‌نگر صهيونيستي و آمريكا به جان ملت فلسطين افتاده‌اند و مردم غزه را در محاصره و گرسنگي نگه‌داشته‌اند به گونه‌اي كه يك‌ نيم ميليون تن از ساكنان غزه محاصره شده‌اند و تمامي معبرهاي پيرامون غزه بسته شده و اين منطقه به يك زندان بزرگ تبديل شده است.

رييس دفتر سياسي جنبش حماس با اشاره به اين‌كه اين جنايات را با هم‌دستي تشكيلات خودگردان و رژيم صهيونيستي و تحت حمايت آمريكا شاهد هستيم، گفت: آن‌ها ملت ما را مجازات مي‌كنند؛ چراكه اين ملت ‌مقاومت را انتخاب كرده و سلطه‌گري آمريكا و رژيم صهيونيستي را نپذيرفته است.

وي كه با شعارهاي«الموت لاسرائيل» و«لبيك يا نصرالله» دانشجويان مواجه‌شد، ملت ايران و دانشجويان را شريك و دوستان ملت فلسطين در اين مقاومت و پيروزي عنوان‌كرد و گفت: مطمئن‌باشيد اين شعار شما محقق خواهد شد و ايمان داشته‌باشيد اگر از مقاومت فلسطين حمايت مي‌كنيد روي پروژه‌اي حساب باز كرده‌ايد كه به حول و قوه الهي پيروز است.

خالد مشعل با تاكيد بر اين‌كه دشمنان ما عقب‌نشيني مي‌كنند و ما هر روز رو به جلو حركت مي‌كنيم، افزود: آن‌ها دستپاچه‌اند و ما مطمئن، آن‌ها نسبت به آينده دچار ترديد شده‌اند، ولي ما نسبت به پيروزي مطمئن هستيم؛ آن‌ها پسروي مي‌كنند، آمريكا حتي قادر نيست دوستان خود را حمايت كند به طوري كه در عراق عاجز مانده است، اين ما هستيم كه به فضل خدا سرزمين خود را بازپس مي‌گيريم؛ بنابراين ما نه تسليم دشمن مي‌شويم و نه در برابر او زانو مي‌زنيم بلكه در برابر دشمن خود اميدوار و منسجم هستيم.

وي پشتيباني ملت‌هاي اسلامي از آرمان فلسطين را عمل به يك وظيفه ارزيابي كرد و خطاب به اين ملت‌ها گفت: حمايت شما از ملت فلسطين، يعني حمايت از ملت ايران است.

مشعل ابراز عقيده كرد: حمايت ايران از مردم فلسطين تنها به نفع فلسطين نيست، بلكه در جهت منافع و مصالح خود نيز حركت كرده است و شهروندان غيور فلسطين آناني كه در كنارش ايستاده‌اند را هرگز فراموش نخواهند‌كرد و ملت ايران با حمايت خود جايگاه عظيمي را در جهان پيدا كرده‌است.

رييس دفتر سياسي حماس در پاسخ به اين سوال كه اگر رژيم صهيونيستي حضور شما را در غزه به رسميت بشناسد و در كرانه باختري حضور شما را مشروع بداند باز با اين رژيم جنگ خواهيد كرد؟ گفت: ما نسبت به وجب وجب خاك سرزمين خود پايبند هستيم و هيچ مشروعيتي را براي اشغالگران قائل نيستيم.

مشعل در پاسخ به اين سوال كه چرا مردم فلسطين با وجود فعاليت‌هاي تشكيلات خودگردان، جنبش مقاومت اسلامي فلسطين را انتخاب كردند، تصريح كرد: ما به همه عزيزاني كه قبل از ما جهاد كرده‌اند احترام مي‌گذاريم اما اين ملت است كه تشخيص‌مي‌دهد كدام گروه در اين مسير نيرومند‌تر و باصلابت‌تر بوده است؛ بنابراين همه ما در حوزه جهاد و مقاومت رقابت مي‌كنيم و اين ملت است كه برمي‌گزيند.

وي درباره اينكه چرا جهان عرب از جنبش حماس حمايت نمي‌كند، با بيان اينكه مسلمانان و اعراب شامل ملت‌ها و حكومت‌ها هستند، گفت: ملت‌هاي عرب و مسلمان از حماس حمايت مي‌كنند؛ اما گروهي از حكومت‌هاي اسلامي از آرمان مردم فلسطين حمايت مي‌كنند و متأسفانه گروه ديگر موضع منفي در مقابل ملت فلسطين برگزيده‌اند.

يادآوري‌مي‌شود در پايان اين مراسم لوح يادبودي از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه تهران به رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس اهدا‌شد و از سوي دانشجويان مورد تشويق قرارگرفت و در پايان نيز پرچم فلسطين روي دستان دانشجويان حاضر به اهتزار درآمد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن