تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون امور بين‌الملل دانشگاه آزاد : تسهيلات پذيرش دانشجويان خارجي در واحدهاي دانشگاه آزاد فراهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون امور بين‌الملل دانشگاه آزاد : تسهيلات پذيرش دانشجويان خارجي در واحدهاي دانشگاه آزاد فراهم شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

معاون دفتر همكاريهاي بين المللي دانشگاه آزاد اسلامي با تاكيد بر توسعه همكاريهاي علمي و بين المللي دانشگاه آزاد اسلامي با دانشگاههاي معتبر دنيا، گفت: كليه اقدامات نظير ارائه تسهيلات براي پذيرش دانشجويان خارجي در واحدهاي دانشگاه آزاد سراسر كشور از طريق اين معاونت صورت مي گيرد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مجيد ستوده در دومين همايش بين المللي انجمن باستان شناسان جنوب آسيا(SOSAA) كه به ميزباني واحد كازرون در شيراز برگزار شد، افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامي با داشتن يك ميليون و 300 هزار دانشجو و دو ميليون و 400 هزار فارغ التحصيل در بيش از 350 واحد و مركز دانشگاهي به عنوان بزرگترين دانشگاه غير دولتي جهان در صحنه بين المللي مطرح شده است.

ستوده با اشاره به توسعه و پيشرفت كمي و كيفي دانشگاه آزاد در اقصي نقاط كشور و جهان ادامه داد: پذيرش تعداد زيادي از فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد در دانشگاههاي معتبر دنيا نشان دهنده ارتقاي كيفيت در دانشگاه است.

وي رياست دكتر جاسبي براي سه دوره متوالي بر شوراي اجرايي اتحاديه دانشگاه هاي جهان اسلام و عضويت وي در هيات امناي انجمن دانشگاههاي جهان براي هشت سال متوالي را از افتخارات بين المللي اين دانشگاه دانست و خاطر نشان كرد: انجمن دانشگاههاي جهان بر سطح كيفي و كمي دانشگاههاي جهان نظارت دارد.

وي افتتاح دانشگاه مجازي در قالب انجمن دانشگاههاي جهان اسلام را گامي بزرگ در جهت تحقق آموزش بين المللي در دانشگاه آزاد برشمرد و افزود: دانشگاه آزاد در پنج انجمن بين‌المللي معتبر دانشگاههاي جهان عضويت دارد و تا كنون 60 قرارداد همكاري با دانشگاههاي معتبر جهان امضا كرده است.

وي خاطر نشان كرد: تعداد زيادي از دانشجويان كشورهاي پاكستان، امارات، لبنان، سوريه، هند، بحرين و آسياي ميانه و جنوب آسيا در دانشگاه آزاد پذيرش دارند و پنج واحد بين المللي ما در كشورهاي انگليس، امارات، لبنان، تانزانيا و ارمنستان فعالند.

معاون دفتر همكاريهاي بين المللي دانشگاه آزاد، برگزاري آزمونهاي IELTS و TOEFL و چاپ مجله معاونت بين المللي به نام infinity را از اقدامات اين معاونت دانست و افزود: سايت اين دفتر به آدرس intl.iau.ir جهت ارتباط با مراكز علمي و بين المللي دانشگاه‌هاي مختلف فعال است.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن