تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815185746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايندگان مجلس سناي آمريكا با پرويز مشرف ديدار كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نمايندگان مجلس سناي آمريكا با پرويز مشرف ديدار كردند
سياسي. روابط بين‌الملل
اسلام آباد- نمايندگان دمكرات مجلس سناي آمريكا، دوشنبه شب در راولپندي با پرويز مشرف رييس جمهوري پاكستان ديدار و درباره روابط دوجانبه و مسايل مورد علاقه تبادل نظر كردند.

كارل ليون رييس كميته نيروهاي نظامي و رابرت كيسي عضو كميته روابط خارجي مجلس سناي آمريكا، روز يكشنبه براي ديدار با مقام‌هاي پاكستاني، وارد اسلام آباد شدند.

به گزارش ايرنا، در پايان اين ديدار،طرفين با حضور در نشست مشترك خبري برگسترش روابط دو جانبه و ادامه جنگ عليه تروريسم و افراطي گري تاكيد كردند.

مشرف در سخناني كوتاهي بر گسترش روابط با آمريكا به ويژه دربخش اقتصادي تاكيد كرد.

وي افزود: برنامه‌هاي اقتصادي در مناطق قبايلي پاكستان و ايالت سرحد بايد سريعتر اجرا شود تا به كاهش افراطي گري و نظامي گري منجر شود.

سناتور ليون نيز در اين نشست خبري با تاكيد بر گسترش روابط دو كشور گفت : آمريكا از رويكرد جديد پاكستان در گفت وگو با طالبان محلي حمايت مي‌كند اين دو سناتور پيش از ديدار با مشرف با آصف علي زرداري معاون رهبري حزب مردم و يوسف رضا گيلاني نخست وزير ديدار وگفت وگو كردند.

زرداري در ديدار با اين دو سنتاور تصريح كرده كه آمريكا بايد بجاي حمايت از فرد (مشرف ) از مردم و دولت جديد پاكستان حمايت و پشتيباني كند.

وي افزوده است :پاكستان نمي‌تواند منزوي باشد، مامي خواهيم فعالانه در دنيا حضور داشته باشيم ،اما آمريكا بايد براي جلب حمايت مردم پاكستان در سياستهاي خود در پاكستان تغييرات اساسي انجام دهد.

يوسف رضا گيلاني نيز در ديدار با سناتورهاي آمريكايي تاكيد كرده است كه پس از احياي دمكراسي در پاكستان ، واشنگتن بايد محدوديتها اعمال شده براي كمك اسلام آباد را پايان دهد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن