تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816364310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشرف امروز با مردم پاكستان سخن مي گويد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مشرف امروز با مردم پاكستان سخن مي گويد
واحد مركزي خبر : شبكه تلويزيوني پي تي وي اعلام كرد ، نطق راديو تلويزيوني "مشرف" خطاب به ملت است.

اين شبكه دراين باره توضيح بيشتري نداده است.

قريشي : مشرف فقط دو روز فرصت دارد درخصوص استعفاء تصميم گيري كند

اين درحالي است كه شاه محمود قريشي وزيرامورخارجه پاكستان ديروز در شهر مولتان در ايالت پنجاب پاكستان گفت: در صورتي كه مشرف در اين دو روز استعفاء نكند، روند استيضاح وي در مجالس ملي و سنا آغاز خواهد شد.

خانم شيري رحمان وزير اطلاع رساني در اين باره گفت: روند استيضاح رئيس جمهور يك روند قانوني و مطابق با قانون اساسي 1973 پاكستان است.

پارلمان پاكستان براي بركناري پرويز مشرف رئيس جمهور پاكستان نظر مثبت دو سوم نمايندگان را نياز دارد و اتحاد حاكم پاكستان مدعي داشتن حمايت اكثريت نمايندگان مجالس ملي و سنا در اين خصوص است.

در اين حال پرويز مشرف بارها اعلام كرده است از رياست جمهوري استعفاء نمي كند و با طرح استيضاح در پارلمان مقابله خواهد كرد.

وزير اطلاع رساني پاكستان نيز از پايان رايزني هاي ائتلاف حاكم براي آماده كردن لايحه اتهام بر ضد رئيس جمهور براي بركناري وي خبر داد و افزود : اين لايحه روزهاي يكشنبه يا دوشنبه تحويل آصف علي زرداري رهبر حزب مردم و نواز شريف رهبر حزب مسلم ليگ شاخه نواز خواهد شد.

در همين حال يكي از مسئولان بلندپايه در حزب پرويز مشرف از انجام گفتگوهايي براي خروج مشرف از بحران خبر داد.

اين اظهارات در حالي مطرح مي شود كه ديروز خبرهاي ضد ونقيضي از كناره گيري مشرف منتشر شد.

در حالي كه راشد قريشي سخنگوي رئيس جمهوري پاكستان اعلام كرد مشرف استعفا نخواهد داد ، منابع ديگر از تصميم وي براي كناره گيري خبر دادند.

صديق فاروق سخنگوي حزب نواز شريف اعطاي تضمين هاي حقوقي به مشرف را مردود دانست.

فاروق افزود : به سود كشور و ملت پاكستان است كه مشرف بر اساس قانون اساسي و قوانين حقوقي استيضاح شود.

دخالت بيگانگان در استعفاي مشرف

با تصويب قطعنامه هايي در مجالس ايالت چهارگانه پاكستان براي استعفاي رئيس جمهور اين كشور ، برخي از منابع خبري پاكستان از دخالت هاي آمريكا و انگليس در امور داخلي اين كشور خبر مي دهند.

ثاقب اكبر، رئيس موسسه اخوت در اسلام آباد، با اشاره به دخالت هاي اخير آمريكا و انگليس در امور داخلي پاكستان گفت:تاكيد دولت ائتلافي پاكستان بر بركناري "پرويز مشرف" از سمت رياست جمهوري يك موضوع كاملا داخلي است و قدرتهاي غربي نبايد در اين امور مداخله كنند.

"خواجه شجاع" از تحليلگران مسائل سياسي پاكستان هم با اشاره آخرين تحولات سياسي پاكستان گفت: با برگزاري انتخابات 18 فوريه 2008 در پاكستان ، دمكراسي در اين كشور وارد مرحله تازه اي شده است ، بنابراين آمريكايي ها و انگليسي ها نبايد در راستاي ضربه زدن به روند دمكراسي در پاكستان گام بردارند.

شبكه هاي خبري جيو و اج در پاكستان هم صبح امروز با اشاره به دخالت هاي آمريكا و انگليس در امور داخلي پاكستان اعلام كردند: آمريكا و انگليس خواهان جلوگيري از هر نوع محاكمه پرويز مشرف در دادگاههاي پاكستان پس از استعفا يا بركناري ازسمت رياست جمهوري هستند.

لازم به ياد آوري است كه پيش از اين مجالس چهار ايالت سند ، پنجاب ، سرحد و بلوچستان پاكستان هر يك ، جداگانه با تصويب قطعنامه هايي از پرويز مشرف خواستند ، از مجالس ملي و ايالتي پاكستان راي اعتماد بگيرد و يا از سمت خود استعفا كند.

در اين قطعنامه هاي همچنين تاكيد شده است: در صورتي كه پرويز مشرف از گرفتن راي اعتماد خودداري كند ، مجالس پاكستان وي را استيضاح خواهند كرد.

از سوي ديگر خانم شري رحمان سخنگوي دولت ائتلافي پاكستان ديروز به خبرنگاران گفت: نمايندگان مجلس ملي پاكستان هفته آينده طرح استيضاح پرويز مشرف را بررسي خواهند كرد.

منابع حزب مسلم ليگ شاخه قائد اعظم از حاميان مشرف اعلام كردند: پرويز مشرف ديروز در ديدار با چودري شجاعت حسين رييس مسلم ليگ شاخه قائد اعظم بر مقابله با طرح استيضاح وي از سوي دولت ائتلافي پاكستان تاكيد كرده و گفته است از سمت خود كناره گيري نخواهد كرد.

وي ضمن آمادگي خود براي هر نوع همكاري با دولت ائتلافي پاكستان گفت : نوازشريف رئيس حزب مسلم ليگ شاخه نواز ، پاكستان را به سوي بحران سياسي هدايت مي كند.

چودري شجاعت حسين ، رئيس حزب مسلم ليگ شاخه قائد اعظم هم با تاكيد بر ادامه حمايت از پرويز مشرف گفت: دولت ائتلافي پاكستان سياست انتقام را در پيش گرفته است.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن