تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806731967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‌هاي سخنراني خالد مشعل در دانشگاه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: حاشيه‌هاي سخنراني خالد مشعل در دانشگاه تهران
خالد مشعل با اشاره به گرماي داخل تالار شهيد چمران دانشكده فني دانشگاه تهران گفت: اين گرما، گرماي شور و اشتياق شما است و همين حرارت مجاهدين موجب خواهد شد كه دشمن در غزه و جنين و لبنان ذوب و نابود شود.

به گزارش رجانيوز به نقل از فارس سخنراني خالد مشعل دبير كل سياسي حزب‌الله لبنان در دانشگاه تهران كه به دعوت بسيج دانشجويي اين دانشگاه برگزار شد با استقبال گسترده‌اي از سوي دانشجويان و دانشگاهيان اين دانشگاه روبرو شد.

در اين مراسم كه در تالار شهيد چمران دانشكده فني دانشگاه تهران برگزار شد، ناصر ابوشريف نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران، فرهاد رهبر رئيس دانشگاه تهران، 12 نفر از روشنفكران جهان اسلام، كربلائي رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تهران و جمعي از اساتيد اين دانشگاه حضور داشتند.

خالد مشعل هنگام روبرو شدن با استقبال پرشور دانشگاهيان و دانشجويان دانشگاه تهران و شعارهاي دانشجويان از قبيل «خيبر خيبر يا صهيون، جَيش محمد قادمون»، «الموت لاسرائيل»، «مرگ بر آمريكا» و ... گفت: از اين همه احساسات صادقانه تشكر مي‌كنم و از رهبر و رئيس جمهور ايران كه حامي ملت فلسطين هستند، تشكر ويژه مي‌كنم.

رئيس دفتر سياسي حماس در بخشي از سخنان خود گفت: 100 هزار كارگر فلسطيني بيكار هستند و ده‌ها هزار خانواده فلسطيني منبع درآمدي ندارند ضمن اينكه 10500 تن از كودكان، نوجوانان و دانشجويان در كرانه‌ باختري رود اردن به زندان انداخته شده‌اند اما با اين وجود مردم فلسطين به حقوق حقه و زمين خود چنگ مي‌زند و هرگز دشمن صهيونيستي را به رسميت نخواهد شناخت.

مشعل در واكنش به شعارهاي دانشجويان مبني بر «خيبر خيبر يا صهيون، جَيش محمد قادمون» گفت: ان‌شاءالله اين شعار محقق خواهد شد و در آن روز ايرانيان نيز دوشادوش مردم فلسطين در اين پيروزي شريك خواهند بود.

وي با اشاره به اينكه اسرائيل و آمريكا ملت فلسطين را به دليل رأي دادن به مقاومت در انتخابات مجازات مي‌‌كنند، خاطرنشان ساخت: ملت فلسطين كه قريب به 2 سال و نيم تحت محاصره رژيم صهيونيستي است همچنان پشتيبان رهبري خود و همراه و همدوش مقاومت است و اشغالگري را نفي مي‌كند.

رئيس دفتر سياسي جنبش حماس به اشاره به گرماي داخل سالن و استقبال پرشور دانشجويان از اين مراسم گفت: اين گرماي داخل سالن، گرماي شور و اشتياق شما است و همين حرارت مجاهدين موجب خواهد شد كه دشمن در غزه و جنين و لبنان نابود شود.

مشعل در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه ممكن است برخي از شما بپرسند كه چرا بايد ايران از فلسطين حمايت كرده و دشمني آمريكا را به جان بخرد؟ اظهار داشت: البته من به موضع شما دانشجويان شك ندارم اما براي اطمينان دادن به شما مي‌گويم كه ملت بزرگ ايران بايد خوب بداند كه از حركتي حمايت مي‌كند كه پيروزي آفرين است.

وي افزود:‌ ايران از فلسطين حمايت مي‌كند چراكه فلسطين قلب تپنده جهان اسلام و مسجد الاقصي قبله اول مسلمانان و سرزمين معراج است.

رئيس دفتر سياسي حماس جانبداري از فلسطين را عمل به يك وظيفه انساني و اسلامي دانست و تصريح كرد:‌ ملت ايران با حمايت از فلسطين روي پروژه‌اي حساب باز كرده‌اند كه به حول و قوه الهي حتماً پيروز است.

مشعل تأكيد كرد: كساني كه در نبرد فلسطين حضور دارند بزرگان هستند و ايران چون بزرگ است يكي از شركت‌كنندگان در اين نبرد است و ايران با اين موضع اصولي و شرافتمدانه در ديد جهانيان روز به روز بزرگتر شده و جايگاه رفيع‌تري پيدا مي‌كند.

رئيس دفتر سياسي حماس با تأكيد بر اينكه ملت فلسطين مردمي كه در كنارشان ايستاده‌اند را فراموش نخواهند كرد، خاطرنشان ساخت: اسرائيل به ياري خداوند شكست خورده و نابود است و فلسطين به اذن خدا آزاد خواهد شد.

مشعل در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه تا كنون چه تعداد كودك و زن در انتفاضه دوم فلسطين به شهادت رسيده‌اند، گفت: از ابتداي انتفاضه دوم تاكنون 5000 تن از فلسطينيان به شهادت رسيده‌اند كه تقريباً يك سوم از اين رقم را كودكان و زنان تشكيل مي‌دهند.

وي در پايان تأكيد كرد: ما بايد در برابر رسيدن به حق خود بها بپردازيم و خوشبختانه امروز فرهنگي در ميان مردم فلسطين شكل گرفته است كه هر خانواده فلسطيني به داشتن شهيد افتخار مي‌كند.

در اين مراسم پرچم بزرگ كشور فلسطين از سوي دانشجويان در تالار شهيد چمران دانشكده فني گسترده شد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن