تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812938807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي:كريمي را مي‌خواهم رضايي را نه


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: دايي:كريمي را مي‌خواهم رضايي را نه
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با تاكيد بر اينكه اين تيم در ديدار با زامبيا نقاط ضعفي داشته است، ابراز اميدواري كرد تا زمان ديدار با امارات اين مشكلات برطرف شود.
علي دايي در مورد كنار گذاشتن علي كريمي از تيم ملي گفت: آنچه كه به من مربوط مي شود اين است كه در تيم خود به چنين بازيكن توانايي نياز دارم. من او را مي خواستم و اگر قرار بود كريمي را نخواهم اصلا وي را به اردوي تيم ملي دعوت نمي كردم.
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان با تاكيد بر اينكه اين تيم در ديدار با زامبيا نقاط ضعفي داشته است، ابراز اميدواري كرد تا زمان ديدار با امارات اين مشكلات برطرف شود.
علي دايي پس از برتري 3 بر 2 تيم ملي فوتبال كشورمان مقابل زامبيا با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به فرصت اندكي كه در اختيارمان بود ناچار بوديم همين يك بازي تداركاتي را انجام دهيم كه از نظر من يك ميدان تداركاتي خوب براي تيم ملي بود. ما اين بازي را براي شناخت بيشتر از توانايي بازيكنان انجام داديم كه فكر مي كنم به آنچه مدنظرمان بود دست يافتيم.
او با اشاره به نقاط ضعف تيم ملي كشورمان در خطوط مياني و دفاعي، عملكرد بازيكنان تهاجمي تيم ملي را ستود و افزود: در خط دفاع و هافبك ناهماهنگي هايي داشتيم كه بايد تا فرصت اندك باقي مانده تا زمان بازي با امارات آنها را برطرف كنيم.
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در خصوص عملكرد ضعيف اين تيم در دقايق آغازين نيمه دوم گفت: طي 15 دقيقه ابتدايي نيمه دوم تمركز خود را از دست داديم و اين فرصت را به حريف سپرديم كه با ميل هجومي بيشتر به دروازه ما حمله كند و به دو گل برسد. پس از اين دقايق مجددا ابتكار عمل را در دست گرفتيم و اگر از شانس هاي خود بهتر استفاده مي كرديم مي توانستيم بيش از يك گل به ثمر برسانيم.
علي دايي زامبيا را حريف تداركاتي خوب براي تيم ملي فوتبال كشورمان برشمرد و گفت: زامبيا بازي خوبي را به نمايش گذاشت. اين تيم همانطور كه انتظار داشتيم فشار زيادي به تيم ما وارد كرد. مطمئنا اين تيم از امارات قوي تر است. تيمي كه توانست ما را تحت فشار قرار دهد تا نقاط ضعف و قوت خود را بيشتر بشناسيم و در صدد رفع آن برآييم.
علي دايي با تاكيد بر اينكه عنايتي از تيم ملي خداحافظي نكرده است افزود: امروز برخي تماشاگران به عنايتي ناسزا گفتند كه اين بازيكن ملي پوش ناراحت شد و متاسفانه مسئولي هم نيست كه به اين موضوع رسيدگي كند.
او افزود: تماشاگر حق ندارد به بازيكن تيم ملي و حتي باشگاهي اهانت كند. عنايتي امروز يكي از بهترين بازيهاي خود را به نمايش گذاشت و عملكرد فوق العاده داشت. گرچه دو موقعيت خراب كرد كه آنهم از جذابيت هاي فوتبال است اما در كل نمايش خوبي داشت وكادر فني از عملكرد او راضي است.
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان تاكيد كرد: عنايتي هم مثل همه ما احساسي و بعد از مسابقه به خاطر فشاري كه به وي آمده بود چنين اظهار نظري كرده بود و قطعا در ادامه كنار ما خواهد بود.
دايي با تاكيد بر اينكه بازي امروز تماشاگر نداشت در خصوص دلايل استقبال نكردن مردم از اين بازي گفت: با توجه به تغييراتي كه در زمان برگزاري اين بازي دوستانه به وجود آمده بود مردم نمي دانستند كه قرار است تيم ملي امروز بازي كند يا فردا. البته در اين زمينه تبليغات كمي نيز انجام شد.
او در پاسخ به خبرنگاري كه مدعي شد تيم ملي از نظر بدني ضعف دارد گفت: بازيكنان از دل مسابقات ليگ بيرون آمده اند. پس نمي توان گفت مشكل بدني دارند. به عقيده من مشكل تيم ملي خستگي بازيكنان است كه آنهم ناشي از فشار وارده به آنها در كوران بازيهاي ليگ است. تلاش ما بر اين است كه شادابي را به اردوي تيم ملي بازگردانيم. البته قبول دارم كه مشكلاتي در تيم ملي وجود دارد اما نبايد با جاروجنجال اين مشكلات را حل كرد.
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در ادامه با اظهار نظري عجيب تاكيد كرد كه بسياري از نفراتي كه امروز براي تيم ملي به ميدان رفتند براي نخستين بار بود چنين تجربه اي را پشت سرمي گذاشتند.
او در خصوص دلايل كنارگذاشتن رحمان رضايي از اردوي تيم ملي گفت: مسابقات ليگ ايتاليا يكشنبه هفته گذشته به اتمام رسيده است و قرار بود رحمان رضايي از صبح چهارشنبه به اردوي تيم ملي ملحق شود. حتي بليت سفر او به اردبيل نيز تهيه شده بود اما وي در زمان مقرر در اردوي تيم ملي حاضر نشد و صبح روز پنجشنبه با من تماس گرفت و اعلام كرد كه به علت بيماري پدر همسرش نتوانسته به اردوي تيم ملي اضافه شود. من به عنوان سرمربي تيم ملي اين بهانه ها را قبول نمي كنم و اينكه قرار باشد تيم ملي را در اولويت دوم خود قرار دهد را نمي پذيرم. رضايي بايد مي آمد و كنار ديگر بازيكنان تمرين مي كرد. اين بازيكن در چنين شرايطي در تيم من جايي نخواهد داشت.
علي دايي در مورد كنار گذاشتن علي كريمي از تيم ملي گفت: با وجود اينكه علي كريمي يكي از بهترين بازيكنان تيم ملي است اما در برخي موارد اين فدراسيون است كه تصميمات اصلي را مي گيرد. آنچه كه به من مربوط مي شود اين است كه در تيم خود به چنين بازيكن توانايي نياز دارم. من او را مي خواستم و اگر قرار بود كريمي را نخواهم اصلا وي را به اردوي تيم ملي دعوت نمي كردم.
دايي در مورد اظهارات رئيس فدراسيون فوتبال كه محروميت كريمي را با هماهنگي دايي عنوان كرده بود گفت: آقاي كفاشيان نگفته كه با هماهنگي علي دايي، كريمي را از اردوي تيم ملي كنار گذاشتيم. قطعا اگر ايشان چنين اظهار نظري داشته بهتر است خودشان نيز در اين مورد پاسخگو باشد.
دايي ادامه داد: كريمي زانويش آسيب ديده است و حتي اگر اين مشكلات هم بوجود نمي آمد نمي توانست در بازي با امارات ما را همراهي كند. موضع من در خصوص علي كريمي مشخص است و مطمئنا اگر آسيب ديدگي او برطرف شود از وجود چنين بازيكن ارزشمندي در تيم ملي استفاده خواهم كرد.
او با اشاره به اينكه تا امشب چهار بازيكن از فهرست تيم ملي كنار گذاشته خواهند شد در خصوصا انتخاب جانشين محمد احمدزاده گفت: متاسفانه نتوانستيم با تمام پتانسيل خود در كادر فني، تيم ملي را اداره كنيم. تا پايان مرحله مقدماتي جام جهاني فرد جديدي به كادر فني اصافه نخواهد شد اما بعد از آن با فراغ بال مي توانيم در مورد مربي جديد تيم ملي تصميم گيري كنيم.
او با تاكيد براينكه گل محمدي به جمع مربيان تيم ملي اضافه نخواهد شد گفت: گل محمدي از دوستان خوب من است اما تا به حال چيزي در مورد حضور او در كادر فني تيم ملي مطرح نشده است.
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان درپايان خاطرنشان كرد: از مطبوعات و رسانه هاي ورزشي توقع دارم از تيم ملي خودشان حمايت كنند. متاسفانه طي هفته اخير كه مشكلاتي پيرامون حضور علي كريمي در اردوي تيم ملي به وجود آمده است، مسائلي را مطرح كرده اند كه به مشكلات ما اضافه كرده است.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 371]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن