تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812980402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سكوت در مقابل فيلم فتنه پسنديده نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سكوت در مقابل فيلم فتنه پسنديده نيست
داخلي. سياسي. فيلم فتنه. نقد.

معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي همدان گفت:
سكوت در مقابل فيلم فتنه پسنديده نيست.

حجت‌الاسلام "مرتضي مطهري‌پور"، روز دوشنبه در جلسه نقد و بررسي فيلم فتنه در سالن اجتماعات اين دانشگاه افزود: در مقابل اين فيلم سه راه پيش روي ما است .

وي توضيح داد: اين كه همانند توهين كاريكاتوريست دانماركي راهپيمايي كنيم يا منتظر عكس العمل مجامع بين‌المللي باشيم كه هيچ يك از اينها درست نيست و مقابله به مثل كردن راهكار ما براي مبارزه با توليد چنين فيلمهايي است.

وي اظهار داشت: موضوع اصلي اين فيلم، مقابله ايدئولوژيك با دين اسلام است كه در اين شبه فيلم ‪۱۶‬دقيقه‌اي با انتخاب گزينشي تصاوير و مصاحبه با رهبران مذهبي در كشورهاي مختلف اسلامي دين را خشن جلوه داده و مسلمانان را افرادي خشونت طلب و تروريست معرفي كرده‌اند.

وي افزود: اين فيلم در ادامه حركات ضد اسلامي غربي‌ها ساخته شد كه بخش نخست آن چهره خشن از مسلمانان را به تصوير كشيده و در ادامه به‌مردم اروپا و غرب هشدار مي‌دهد كه مراقب تروريستها باشيد.

وي ادامه داد: در بخش پاياني فيلم نيز نشان مي‌دهد چنانچه جلوي گسترش اسلام گرفته نشود تمام جهان را به سيطره خود در مي‌آورد.

فيلم فتنه اوايل امسال توسط "كريپ والدرز"، يكي از نمايندگان پارلمان هلند ساخته شد كه به علت توهين به اسلام اين فيلم حتي در تلويزيون هلند نيز پخش نشد.

فيلم فتنه توسط انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه علوم پزشكي همدان پخش و توسط معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري نقد شد.

اين نشست با استقبال حدود ‪ ۳۰۰‬تن از دانشجويان دانشگاه استقبال شد.

در پايان برگزاري اين نشست نقد و بررسي، بيانيه‌اي از سوي انجمن اسلامي صادر شد كه در آن خطاب به مسوولان كشور و سران كشورهاي اسلامي آورده‌اند:
در مقابل فتنه اهانت به مقدسات مسلمانان هوشيار باشند و با برخورد جدي و قطع روابط سياسي و اقتصادي با كشورهاي عامل توهين به اين مقدسات مانع از تكرار اين گونه وقايع ناگوار شوند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن