تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813188608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجوز تاسيس چهار مركز آموزشي براي دانشگاه علمي كاربردي كردستان صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مجوز تاسيس چهار مركز آموزشي براي دانشگاه علمي كاربردي كردستان صادر شد
داخلي. اجتماعي. دانشگاه.

سرپرست دانشگاه علمي كاربردي استان كردستان گفت: با تاسيس چهار مركز آموزش علمي كاربرد جديد در اين استان موافقت شده است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي اين دانشگاه، يوسف رستمي افزود: با انتخاب محل و فضاي مناسب و تامين نيروي انساني، اين مراكز براي مهر ماه امسال دانشجو خواهند پذيرفت.

وي تصريح كرد:چهار مركز ياد شده در گروههاي مديريت خدمات اجتماعي، صنعت كشاورزي و هنر با ايجاد رشته‌هاي مورد نياز منطقه راه‌اندازي مي‌شود.

وي گفت: بنا به سياست اصلي دانشگاه، مراكز آموزش علمي كاربردي استان بايد بر اساس نيازهاي محلي و منطقه‌اي و بر مبناي بومي بودن دانشجو راه اندازي شوند.

وي يكي از دلايل پذيرش درصد بيشتري از دانشجويان بومي را دسترسي آسان گروههاي پايين جامعه به ويژه روستاييان به مراكز آموزش عالي اعلام كرد.

وي با تاكيد بر ضرورت تفاوت بين فضاي دانشگاهي با فضاي مدرسه گفت: فضاي آموزشي بر روحيه دانشجويان تاثيرگذار است، بنا بر اين بايد فضاي مناسب دانشگاهي در مراكز جديد فراهم شود.

وي اظهارداشت: فضاي فيزيكي مراكز بايد حدود يك هزار و ‪ ۲۰۰‬مترمربع باشد كه از اين ميزان بايد ‪ ۶۰‬درصد آن ملكي باشد.

رستمي مقطع دكتري با دو سال سابقه، كارشناسي ارشد با سه سال و در مقطع كارشناسي با هفت سال سابقه كار مرتبط را از شرايط جذب اساتيد در مراكز علمي و كاربردي بيان كرد.

وي افزود: استاد كاران با تجربه ‪ ۱۲‬سال به بالا بدون شرايط مدرك تحصيلي مي‌توانند در انتقال تجارب به دانشجويان فعاليت داشته باشند.

در حال حاضر در چهار مركز آموزشي دانشگاه علمي كاربردي استان كردستان بيش از دو هزار و ‪ ۴۰۰‬دانشجو در ‪ ۲۸‬رشته تحصيلي در مقاطع كارداني و كارشناسي مشغول به تحصيل هستند. ك/‪۱‬
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 492]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن