تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813260301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گام صمصامي براي قرض‌الحسنه كردن بانك‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گام صمصامي براي قرض‌الحسنه كردن بانك‌ها
وي نظارت دقيق خزانه معين و نحوه هزينه كرد دستگاه‌هاي اجرايي استان را بسيار با اهميت دانست و ادامه داد: ذي‌حسابان بايد توجه وي‍ژه‌اي به انطباق اين مخارج در محل‌هاي تعيين شده داشته باشند تا انحرافي در قوانين و مقررات به وجود نيايد.
سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي تاكيد كرد كه بانك‌ها براي تخصصي سازي شعب خود به بانك‌هاي قرض‌الحسنه و سرمايه گذاري اقدام كنند.

به گزارش ايسنا، حسين صمصامي در جلسه‌اي كه با مجموعه دستگاه‌هاي تابعه وزارت امور اقتصادي و دارايي در گرگان برگزار شد، اظهار كرد: همچنين بانك‌ها بايد سپرده‌ها را با شفاف‌سازي لازم در بخش قرض الحسنه، جاري و ديگر منابع سرمايه گذاري كنند.

وي نظارت دقيق خزانه معين و نحوه هزينه‌كرد دستگاه‌هاي اجرايي استان را بسيار با اهميت دانست و ادامه داد: ذيحسابان بايد توجه وي‍ژه‌اي به انطباق اين مخارج در محل‌هاي تعيين شده داشته باشند تا انحرافي در قوانين و مقررات پديد نيايد.

صمصامي با بيان تأثيرگذاري بانك‌ها، ‌گمركات، بيمه‌ها و ماليات در معيشت مردم ‌از معاونت اقتصادي سازمان امور اقتصادي و دارايي استان‌ها درخواست كرد كه در بخش‌‌هاي گوناگون اقتصادي بر پايه آمار و اطلاعات دقيق، ‌گزارش‌هاي لازم را به وزارت امور اقتصادي و دارايي بدهند.

به گفته وي، همچنين با توجه به تأثيرگذاري گمرك، لازم است هماهنگي بين گمرك، ‌بانك‌ها و همه دستگاه‌هاي تحت پوشش وزارت امور اقتصادي و دارايي انجام شود تا سياست‌هاي هر يك در پايان به ايجاد نظم و هماهنگي در پيشبرد سياست‌‌هاي اقتصادي كلان كشور بينجامد.

صمصامي درباره بيمه نيز تصريح كرد: در سال نوآوري و شكوفايي، زمينه مساعدي براي ارايه طرح‌هاي نوين بيمه‌اي فراهم آمده و همچنين حكم ده ماده‌اي رياست‌جمهوري درباره بيمه‌ها به طور جدي بايد اجرا شود و توجه ويژه اي به اعتمادسازي مردم نسبت به بيمه‌‌ها صورت پذيرد.

در ادامه اين نشست، سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي از گمرك‌ها و بازارچه مرزي اينچه برون، نقطه مرزي ايران و تركمنستان بازديد كرد و درباره مصوبات مورد تفاهم نيز اقدامات لازم را انجام داد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 375]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن