تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805656945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني خالد مشعل در دانشگاه تهران: فلسطين قلب تپنده جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني خالد مشعل در دانشگاه تهران: فلسطين قلب تپنده جهان اسلام است


تهران - حيات

رييس دفتر سياسي جنبش حماس با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي ايران گفت: انقلاب اسلامي ، ايران را به حامي اصلي ملت فلسطين تبديل كرد.
به گزارش خبرنگار سياسي حيات ، رييس دفتر سياسي جنبش حماس عصر امروز(دوشنبه) در مراسم سخنراني خود در دانشگاه تهران اظهار داشت: امروز بعد از گذشت 60 سال از اشغال فلسطين، ملت ما سحرگاه پيروزي جديدي را نظاره مي كند.
وي نبرد امروز را نبرد ايمان، عدالت و مقاومت در برابر تجاوزگري برشمرد و گفت: نسل جوان فلسطين نسبت به گذشته با شهامت و تفكر شديد تري از جهاد و شهادت استقبال مي كنند.
خالد مشعل ادامه داد: امروز فلسطين گام بزرگي در راه پيروزي برداشته است و زمان شكست و سرافكندگي به پايان رسيده است . توكل ما براي پيروزي نهايي قبل از هر چيز به خداوند و بعد به ملت غيور فلسطين است .
وي سپس به جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه اشاره كرد و اظهار داشت: سراسر جهانيان شاهد قتل عام مردم بي گناه توسط دستگاه ويرانگر امريكا هستند .
رييس دفتر سياسي حماس افزود: امروز نوار غزه شبيه زندان بزرگي است كه مردان و زنان فلسطيني به علت عدم امكانات بهداشتي و درماني به شهادت مي رسند و بيش از 100 هزار كارگر فلسطيني در آنجا بيكارند. ناگفته نماند كرانه باختري نيز از اين قاعده مستثني نيست و 10 هزار و 500 تن از برادران فلسطيني شما توسط صهيونيست ها زنداني شده اند .
مشعل با اشاره اينكه با تباني رژيم خودگردان فلسطين و اسراييل شاهد رشد چمشگير اعمال جنايتكارانه هستيم تاكيد كرد: جنبش مقاومت حماس همچنان مقتدرانه بر احقاق حق ملت فلسطين تاكيد مي ورزد .
ريس دفتر سياسي جنبش حماس با تاكيد بر اينكه بطور حتم امريكا و صهيونيستي شكست را پذيرا خواهند شد گفت: آنها نسبت به آينده دچار ترديد شده اند اما ملت فلسطين نسبت به تحقق پيروزي مطمئن هستند .اين روند عقب نشيني گاه در فلسطين و لبنان اتفاق مي افتد و اين مردم حزب الله هستند كه به لطف پروردگار سرزمين اشغالي را باز پس خواهند گرفت .
مشعل در ادامه با بيان اينكه فلسطين قلب تپنده جهان اسلام است گفت: فلسطين يعني مسجد الاقصي، قدس و قبله گاه نخست مسلمانان و قدس دروازه نازنين به آسمان است.
وي افزود: جانبداري مردم ايران از آرمان فلسطين يعني عمل به يك وظيفه و حمايت شما از ملت فلسطين در برابر اسراييل به معني حمايت ايران در برابر پيروزي براسراييل است.مردم ايران مطمئن باشند كه ملت فلسطين اين حمايت ها را هرگز فراموش نخواهد كرد.
در ادامه اين جلسه خالد مشعل در جواب اينكه اگر شما را در غزه به رسميت بشناسند و حضور شما را كرانه باختري بلامانع تلقي كنند حاضريد با اسراييل مذاكره كنيد، گفت:‌ ما نسبت به باز پس گيري سراسر سرزمين مان پاي بند هستيم و هيچ مشروعيتي براي اشغالگران قائل نمي شويم .
وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه علت عدم حمايت اعراب از حماس چيست گفت: اين نتيجه گيري غلط است و اگر اعراب را در دو سطح ملت ها و دولت ها تقسيم بندي كنيم، همه ملت ها از حماس و مقاومت پشتيباني مي كنند اما نظام ها دو دسته اند پاره اي حمايت مي كنند و گروه دوم موضع منفي مي گيرند اما آنچه مسلم است ملت ها در كنار مقاومت هستند.
وي در پاسخ به اين سوال كه تعداد شهداي كودك در انتفاضه دوم چقدر بود ، گفت: از آغاز انتفاضه نزديك به پنج هزار شهيد تقديم كرده ايم كه تقريبا يك سوم اين ميزان كودكان و زنان هستند.
پايان پيام
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 445]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن