تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821195164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسی سونی اريکسون Z530(3)


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
بررسی سونی اريکسون Z530(3)
بررسی سونی اريکسون Z530(3)     منوی تلفن در يک زمان تا 5 تماس را نشان می دهد . با فشار دادن جهت های راست يا چپ جويستيک می توان شماره تلفن های مختلف ، آدرس های Email و وب را انتخاب کرد . جستجوی دفترچه تلفن از طريق تايپ حروف اول اسم تماس امکان پذير است . در زمان استفاده از PC Suite سونی اريکسون ، هماهنگی با کامپيوتر توسط بلوتوث انجام می شود . با فشار دادن سمت چپ می توان به منوی Calls دسترسی پيدا کرد اين منو شامل چهار نوار است . نخستين نوار تمامی تماس های اخير را نشان می دهد و حداکثر ظرفيت آن 30 ورودی می باشد . دومين نوار برای تماس های دريافتی است ، سومين نوار برای تماس های ارسالی و نوار آخر برای تماس های ناموفق است . پيام :   سونی اريکسون Z530 از پيام های متنی ، صوتی و تصويری پشتيبانی می کند و از عهده Email نيز بر می آيد. ويرايشگر SMS ساده است و کار با آن راحت می باشد . اگر از حد 160 کاراکتر مشخص شده کمتر از 10 کاراکتر باقی مانده باشد ، شمارشگر کاراکتر نشان داده می شود . اگر از حد مذکور تجاوز کنيد ، علامت هشدار " SMS 2 " نشان داده می شود و به اين معناست که پيام به دو قسمت تقسيم می شود .



فرهنگ لغت T9 به فرآيند نوشتن کمک می کند . ويرايشگر امکان افزودن عکس ، صدا ، ملودی و انيميشن را فراهم می کند و بنابراين پيام های MMS ايجاد می شود . يک پيام هنگام خوانده شدن در صفحه نمايش در 5 خط نشان داده می شود . شماره فرستنده و زمان و تاريخ دريافت در بالای صفحه نمايش نشان داده می شود . تلفن دارای عملکرد My Friends است که چيزی مانند ويژگی Instant Messaging می باشد که به شبکه بستگی دارد . تمامی پيام های دريافتی در صندوق پستی ذخيره می شوند . فقط Email ها محل متفاوتی برای ذخيره کردن دارند . Email client پيوست ها را کنترل می کند و شما می توانيد از دوربين يک عکس را به عنوان پيوست ارسال کنيد . می توان Email client را تنظيم کرد تا فقط تيترهای پيام هارا دانلودکند و ميزان تغييرات داده در حد پايين بماند .





موسيقی :   مدل Z530 ويژگی های موسيقی خوبی را ارائه می دهد . تلفن فايل های صوتی و تصويری را بطور عالی اجرا می کند . فايل ها طبق نام خواننده يا بر اساس تراک ها مرتب می شوند . از playlist نيز استفاده می شود . درطول پخش يک فايل موسيقی ، player نام تراک و پيشرفت زمان را نشان می دهد . امکان اجرای فايل های ويدئويی در حالت تمام صفحه وجود ندارد و در هنگام اجرای آنها فقط پيشرفت زمان نشان داده می شود . Media player هنگام اجرای يک آهنگ ، روی زمينه نيز عمل می کند و در حالت بسته بودن تلفن نيز اجرا می شود . بطور کلی ، نرم افزار Media player بسيار ساده است . متاسفانه در اين مدل راديو FM وجود ندارد .





Media player پخش آهنگ دوربين :   تلفن فقط دارای يک دوربين VGA است . در منوی دوربين گزينه ای به نام Extended Mode وجود دارد که وضوح را تا 1.3 مگا پيکسل افزايش می دهد و در اين وضوح نرم افزار برای رسيدن به ابعاد مورد نظر تصوير واقعی ٦٤٠x٤٨٠ را می کشد که در نتيجه از کيفيت پايينی برخوردار است . منوی دوربين بسيار ساده است و تعداد تصاويری راکه امکان گرفتن آنها تا زمان پر شدن حافظه وجود دارد نشان می دهد . منو به شما اين امکان را می دهد که اندازه تصوير و جلوه های ويژه بکار گرفته شده را انتخاب کنيد و در صورت تمايل می توانيد فعال کردن صدای ديا فراگم را نيز انتخاب کنيد . حالت شب و تايمر خود نگاره نيز وجود دارد . يک زير منوی Shoot Mode با چهار گزينه فراهم شده است : Normal ، Panorama ( دورنما ) ، Frames ( کادر دار ) و Burst ( پراکنده ) . منوی دوربين دارای دو نوار است که نوار اول برای گرفتن عکس و نوار دوم برای فيلمبرداری است .



وضوح VGA در مقايسه با 1.3 مگا پيکسل ساير امکانات :   Z530 به منظور انتقال سريع داده دارای پشتيبانی GPRS کلاس 10 است و همچنين به بلوتوث ، مادون قرمز و USB نيز مجهز است . هماهنگی دفترچه تلفن ، انتقال داده و ... بسيار سريع و آسان است . علاوه بر بلوتوث، می توانيد با استفاده از کابل داده DCU – 60 USB ، دستگاه را به کامپيوتر وصل کنيد . تلفن دارای يک مرورگر وب است که بخوبی عمل می کند و از WAP و HTML پشتيبانی می نمايد . متاسفانه ، وضوح پايين صفحه نمايش اين امکان را فراهم نمی کند که مرورگر قابليت های خود را تمام و کمال ارائه دهد .



ادامه دارد... منبع:www.irmob.com  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن