تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814254556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين كشت زير پلاستيك در خراسان جنوبي اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اولين كشت زير پلاستيك در خراسان جنوبي اجرا شد
بيرجند - خبرگزاري مهر: مدير ترويج و نظام بهره برداري سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي از اولين كشت جاليز زير پلاستيك اين استان در سطح وسيع خبر داد.

محمد اسلام عباسي در گفتگو با خبرنگار مهر در بيرجند، هدف از انجام اين طرح را استفاده بهينه از نهادهاي كشاورزي دانست و افزود: انجام اين كشت موجب افزايش عملكرد رشد گياه و تراكم مطلوب شركت سهامي زراعي مي شود.

وي به راه اندازي يكي ديگر از مصوبات هيئت دولت به خراسان جنوبي اشاره كرد و افزود: اولين كشت بهاره جاليز شركت سهامي زراعي ايثارگران سرچاه عماري در سطح 120هكتار انجام شد.

عباسي با اشاره به اينكه اين كشت براي اولين بار در خراسان جنوبي در سطح وسيع انجام شده تصريح كرد: محصولاتي اعم از هندوانه، خربزه و طالبي در اين طرح كشت شده اند.

وي به استفاده از سيستمهاي جديد كشاورزي در كشت زير پلاستيك كه باعث افزايش عملكرد محصول مي شود اشاره كرد و افزود: اين امر موجب صرفه جويي در آب مصرفي و حداقل 40 روزپيشرفت رشد محصول مي شود.

مدير ترويج و نظام بهره برداري سازمان جهاد يادآور شد: كشت جاليز زير پلاستيك در اراضي تجهيز و نوسازي شده شركت سهامي زراعي ايثارگران عماري انجام شده است.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن