تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس آموزش و پرورش گيلان:انجمنهاي اسلامي بر سازماندهي انديشه دانش آموزان موثرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس آموزش و پرورش گيلان:انجمنهاي اسلامي بر سازماندهي انديشه دانش آموزان موثرند
رشت - خبرگزاري مهر: سيدمصطفي حسيني گفت: انجمنهاي اسلامي مدارس نقش بي‌بدليل بر سازماندهي فكر و انديشه دانش آموزان ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، حسيني رئيس سازمان آموزش و پرورش استان گيلان بعد از ظهر دوشنبه در همايش مسئولان اتحاديه انجمنهاي اسلامي دانش‌آموزان استان در رشت، افزود: اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش آموزان به دليل سابقه پر افتخار و درخشان تكيه گاه قوي براي دانش آموزان در مدرسه است.

وي با اعلام اينكه جايگاه اين تشكل جايگاه بسيار محكمي در جامعه است، گفت: بزرگترين مسئوليت انجمنهاي اسلامي مدارس فرهنگسازي و آشناكردن دانش‌ آموزان با فرهنگ و معارف اسلامي است.

حسيني اظهار داشت: پيامبر و امامان معصوم و حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگوي بشري براي نيل به سعادت دنيوي و اخروي هستند و بايد اين الگوها را به درستي شناخت.

اين مقام مسئول در آموزش و پرورش گيلان همچنين با اعلام اينكه 15هزار دانش آموزان شهيد تقديم انقلاب شده است، گفت: همه شهداي دانش آموزان به نوعي تحت تاثير فكر و انديشه متعالي و برنامه‌ريزي شده و متصل به امامت توسط اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش آموزان بوده است.

رئيس اتحاديه انجمنهاي اسلامي دانش‌آموزان يادآورشد: تابستان جاري كار مقدس سرگذشت پژوهي و سرنوشت پژوهي شهداي دانش‌آموز توسط گروههاي چهار نفره دانش‌آموزي در دستور كار است و با كمال قدرت و فعاليت اين راه را با همه تنگناها ادامه خواهد يافت.

محبوب روستا در ادامه، فعاليتهاي اتحاديه‌ها در سطح گيلان، پيگيري برنامه‌هاي مهمي همچون هم انديشي چشم انداز ‪ ۲۰‬ساله نظام، سرگذشت پژوهي و سرنوشت پژوهي شهداي دانش‌آموز، برپايي خميه‌هاي معرفت و تشكيل و تقويت هيئتهاي انصار المهدي (عج)، ضرورت تجليل از مقام والاي حضرت زهرا (س) و امام خميني (ره) از جمله اهداف برگزاري اين نشست عنوان كرد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 419]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن