تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812907361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به زودي نقشه جامع علمي كشور ارائه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: به زودي نقشه جامع علمي كشور ارائه مي شود
كارشناس مسايل علمي گفت: در مرداد امسال اولين نقشه جامع علمي كشور ارائه مي شود.
قرنفلي، در گفتگوي اختصاصي با شبكه خبر گفت: به دنبال تصويب و ابلاغ چشم انداز جمهوري اسلامي ايران از سوي مقام معظم رهبري و توصيه ايشان درباره تدوين نقشه جامع علمي كشور، از دو سال پيش تهيه اين نقشه در دستور كار دستگاههاي دولتي قرار گرفته است.

وي با اشاره به اينكه از زمستان گذشته اقدامات جدي در مورد نقشه جامع علمي كشور انجام شده است، افزود: در مرداد امسال اولين ويرايش نقشه جامع علمي كشور ارائه مي شود.

كارشناس مسائل علمي گفت: در تدوين چشم انداز جمهوري اسلامي ، مشخص شده كه تا سال 1404 ايران بايد جايگاه نخست را در مسائل علمي و فناوري در منطقه به دست آورد.

قرنفلي با بيان اين كه رسيدن به اهداف سند چشم انداز مستلزم يك نقشه جامع و كامل است ،گفت:در واقع نقشه جامع علمي كشور چگونگي رسيدن به اهداف مهم علمي سند چشم انداز را براي ما تبيين و وظايف دستگاه هاي مرتبط را مشخص مي كند.

وي افزود: نقشه جامع علمي كشور ظرفيتها و توانمنديها ، امكانات و محدوديتهاي حوزه علم و تكنولوژي را معين و شيوه هاي رسيدن به اين اهداف را مشخص مي كند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 360]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن