تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821004613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنگره بين‌المللي پژوهشي دانشجويان علوم پزشكي كشور برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كنگره بين‌المللي پژوهشي دانشجويان علوم پزشكي كشور برگزار شد
داخلي. علمي. پژوهشي. پزشكي.

دومين كنگره بين‌المللي ونهمين كنگره ساليانه‌پژوهشي دانشجويان علوم‌پزشكي كشور روز دوشنبه با تقدير از ‪ ۱۶‬پژوهشگر برگزيده در مشهد پايان يافت.

دبير كنگره در اين مراسم گفت: طي سه روز ‪ ۹۷‬مقاله پژوهشي در قالب سخنراني و ‪ ۲۷۸‬مقاله به صورت پوستر در زمينه‌هاي مختلف علوم پزشكي در اين گنگره ارايه شد.

اميرحسين مودب افزود: در اين چارچوب مقالاتي از دانشجويان كشورهاي بلغارستان، تاجيكستان و ايرانيان مقيم آمريكا و انگليس نيز ارايه شد.

وي گفت: پژوهشهاي برتر در چهار بخش سخنرانيهاي داخلي و بين‌المللي، پوسترهاي دانشجويي و كارگاه آموزشي توسط هيات داوران متشكل از اعضا هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي مشهد و ‪ ۲۵‬دانشجوي منتخب برگزيده شده است.

او به برپايي چهار كارگاه آموزشي در طول كنگره اشاره و بيان كرد: شيوه نگارش مقالات علمي، علوم اعصاب، طراحي ساختارهاي دارو پروتئين و پزشكي مبتني بر شواهد عنوان اين كارگاهها بود.

وي جايگاه علمي نهمين كنگره پژوهشي دانشجويان علوم پزشكي كشور را در سطح بالا ارزيابي كرد و افزود: آثار ارايه شده در بخش مقالات مداخله‌اي و كارآزمايي باليني منحصربفرد مي‌باشد لذا تاكنون برخي از مقالات كنگره‌هاي ساليانه پژوهشي دانشجويان در مجلات معتبر بين‌المللي چاپ شده است.

او گفت: براي نهمين كنگره ساليانه پژوهشي دانشجويان علوم پزشكي كشور هزار و ‪ ۷۳۰‬مقاله در زمينه‌هاي پزشكي، داروسازي، پيراپزشكي، بهداشت، نانو، فناوري، پرستاري و مامايي ارسال شده است.

دومين كنگره بين‌المللي و نهمين كنگره ساليانه پژوهشي دانشجويان علوم پزشكي كشور با حضور افزون بر ‪ ۶۵۰‬دانشجو طي روزهاي چهار تا شش خرداد ماه در مشهد برپا بود.ك/‪۳‬
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 349]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن