تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820422665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده ناجا: امنيت مقدمه عدالت و آباداني و توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: فرمانده ناجا: امنيت مقدمه عدالت و آباداني و توسعه است
خبرگزاري آريا– فرمانده نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه امنيت مقدمه عدالت و آباداني و توسعه است بيان داشت اگر قانون و امنيت نباشد عدالت ممكن نيست چرا كه امنيت مقدمه عدالت و محروميت زدايي و آباداني و توسعه است .

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، مراسم توديع و معارفه فرمانده قرارگاه فتح و انتظامي استان سيستان و بلوچستان با حضور سردار " احمدي مقدم " فرمانده نيروي انتظامي ، معاونان انتظامي و مسئولان سياسي و امنيتي استان سيستان و بلوچستان ، حجت السلام و المسلمين " سليماني " نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرستان زاهدان ، دكتر " دهمرده " استاندار سيستان و بلوچستان ، " دادستان شهرستان زاهدان ، " نوري " فرماندار شهرستان زاهدان ، سردار" غلاميان" فرمانده نيروي مقاومت بسيج سپاه پاسداران و " مولوي عبدالحميد " امام جمعه مسجد مكي شهرستان زاهدان برگزار شد.

بر اساس اين گزارش ، در ابتدا مراسم سردار محمد غفاري فرمانده سابق قرارگاه عملياتي فتح و انتظامي استان در تشريح عملكرد و فعاليت انتظامي قرارگاه فتح در طي 2 سال گذشته گفت،در دو سال گدشته 3 اصل اساسي را كه شامل ، اقتدار و زحمت نيرو ها ، خدمت صادقانه ، ارائه خدمت بي توقع و پاكدلي را جزء برنامه هاي سال گذشته خود قرار داديم و در سال جاري هم 2 اصل ديگر كه شامل ارتقاء و معنويت و توسعه آموزش هاي عقيدتي سياسي و نظامي و ايجاد چهره مقتدر ، توانا ، مومن ، انقلابي و بسيجي از كاركنان انتظامي در سراسر استان را به آن اضافه كرديم.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام سليماني نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرستان زاهدان با گرامي داشت ياد و خاطره فتح خرمشهر و ايام غم انگيز خاندان پيامبر و وفات حضرت فاطمه الزهرا ( س ) با تشكر از زحمات سردار ( غفاري ) فرمانده سابق كه از وي به عنوان يك سردار سرافراز كه روزي مسئوليت سنگين و خطير را از سوي فرمانده شريف و بزرگوار ناجا پذيرا شدند ياد كرد و از تلاش و جديت و كوشش شبانه روزي وي در برقراري امنيت تشكر و قدر داني نمود.

همچنين سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با ابراز خوشحالي و خرسندي از اينكه توفيق حاصل شده يكبار ديگر در جمع دوستان و همكاران پرتلاش و مجاهدين في سبيل الله در منطقه محروم و پر مصيبت حضور پيدا كرده گفت : كاركنان انتظامي بايد همواره شكر گذار باشند چرا كه هميشه نعمت حضور در ميدان جهاد به ما داده شده كه هر گام و هر نفس و حتي خوابيدن شما عبادت است البته به شرط اينكه در آن اخلاص و براي خدا باشد چرا كه در اين منطقه درب هر جبهه و جهاد باز است.

وي در ادمه گفت : رجاء واقعي اين است كه انسان خودش راكوچك بشمارد ولي اميد وار باشد كه خداوند از در فضل و رحمت به او پاداش بدهد.

بر اين اساس، سردار احمدي مقدم با اشاره به فرمايشات امام علي ( ع ) سه وظيفه ، امنيت ، عدالت و توسعه را براي نيروهاي انتظامي برشمرد و امنيت را مقدمه عدالت و آباداني و توسعه دانست و بيان داشت اگر قانون و امنيت نباشد عدالت ممكن نيست چرا كه امنيت مقدمه عدالت و محروميت زدايي و آباداني و توسعه است .

فرمانده ناجا حمل و فروش مواد مخدر ، وجود اشرار مسلح و گروه هائيكه توسط آمريكا و صهيونيست هدايت و اجير مي شوند همچون گروه مالك ريگي كه فاجعه اي در منطقه بوجود آورده است را از عمدترين عوامل در ايجاد ناامني دانست.

وي بخش ديگر از ناامني در استان را ناشي از مشكلاتي همچون اشتغال و رونق اقتصادي ، اجين شدن فرهنگ با خشونت ذكر كرد و گفت : بايد تلاش شود با كمك علماء و ريش سفيدان و مسئولان استاني اين مشكلات حل شود چرا كه امنيت متكي بر مردم است.

فرمانده ناجا در پايان از عملكرد مثبت سردار غفاري فرمانده قبلي استان سيستان و بلوچستان تقدير و تشكر نمود و اظهار داشت حقيقتا تلاش تاثير گذار سردار غفاري در منطقه باعث آرامش دل و روان افرادي بود كه در استان سيستان و بلوچستان مرعوب اشرار شده بودند و منطقه دوره توام با رشد و شكوفايي را پيمود .وي در ادامه براي سردار " غلامعلي نكوئي " فرمانده جديد انتظامي استان سيستان و بلوچستان آرزوي توفيق و موفقيت كرد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن