تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819937284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشكلات بازار مسكن ناشي از تصميم گيري هاي انفرادي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مشكلات بازار مسكن ناشي از تصميم گيري هاي انفرادي است
رييس انجمن انبوه سازان كشور مشكلات موجود در بازار مسكن را ناشي از تصميم گيري هاي انفرادي مسوولان دولتي دانست.


"مجتبي بيگدلي" در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي برنا،با بيان اينكه بسته پيشنهادي بخش خصوصي به زودي تقديم رييس جمهور خواهد شد،افزود:در اين بسته پيشنهادي تمام راهكارهاي برون رفت از معضل مسكن و بازگشايي گلوگاه هاي افزايش عرضه شناسايي و معرفي شده است.

رييس انجمن انبوه سازان كشور با اشاره به الزاماتي كه در قالب لايحه بودجه براي مسوولان ايجاد مي شود،گفت:رييس جمهور راهكارهاي ارايه شده بخش خصوصي براي برون رفت از معضل مسكن را در قالب لايحه بودجه اجرا كند.

وي گفت:متاسفانه تاكنون مسوولان دولتي از راهكارهاي بخش خصوصي براي بهبود وضعيت مسكن كشور استفاده نكرده اند و موضوعاتي مانند طرح جامع مسكن،فروش متري زمين و غيره نيز پس از چندي به فراموشي سپرده شد.

رييس انجمن انبوه سازان تصريح كرد:برهمين اساس مشكلات فعلي به وجود آمده در بازار مسكن را نيز بايد به دليل تصميم گيري هاي انفرادي مسوولان دولتي دانست.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در لزوم استفاده از توانايي هاي بخش خصوصي تصريح كرد:براساس اصل44بايد از توانايي و قدرت فكري بخش خصوصي در پيشبرد اهداف دولت استفاده شودكه متاسفانه تاكنون به اين شكل نبوده است.

بيگدلي اظهار داشت:منابع مالي بخش خصوصي و پتانسيل هايي كه اين بخش در اقتصاد كلان كشور دارد لزوم استفاده از توانايي هاي اين بخش را دوچندان مي كند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 349]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن