تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1833254196
فاطمه زهرا(س) الگوي زن مسلمان
واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: فاطمه زهرا(س) الگوي زن مسلمان
شخصيت زهراي اطهر، در ابعاد سياسي و اجتماعي و جهادي، شخصيت ممتاز و برجستهاي است؛ به طوري كه همه زنان مبارز، انقلابي و برجسته و سياسي عالم ميتوانند از زندگي كوتاه و پرمغز او درس بگيرند؛ زني كه در بيت انقلابي متولد شد و تمام دوران كودكي را در آغوش پدري گذراند كه در حال يك مبارزه عظيم جهاني فراموش نشدني بود.
حديث ولايت، ج 3، دفتر مقام معظم رهبري
آن خانمي كه در دوران كودكي، سختي هاي مبارزه دوران مكه را چشيد، به شعب ابيطالب برده شد، گرسنگي و سختي و رعب و انواع شدت هاي دوران مبارزه مكه را لمس كرد و بعد هم كه به مدينه هجرت كرد، همسر مردي شد كه تمام زندگيش جهاد فيسبيلالله بود و در تمام قريب به 11 سال زندگي مشترك فاطمه زهرا و اميرالمؤمنين عليهماالسلام، هيچ سالي، بلكه هيچ نيم سالي نگذشت كه اين شوهر، كمر به جهاد فيسبيلالله نبسته و به ميدان جنگ نرفته باشد و اين زن بزرگ و فداكار، همسري شايسته يك مرد مجاهد و يك سرباز و سردار دائمي ميدان جنگ را نكرده باشد.
پس زندگي فاطمهزهرا (س) اگر چه كوتاه بود و حدود 20 سال بيشتر طول نكشيد، اما اين زندگي از جهت جهاد و مبارزه و تلاش و كار انقلابي و صبر انقلابي و درس و فراگيري و آموزش به اين و آن و سخنراني و دفاع از نبوت و امامت و نظام اسلامي، درياي پهناوري از تلاش و مبارزه و كار و در نهايت هم شهادت است؛ اين، زندگي جهادي فاطمهزهراست كه بسيار عظيم و فوقالعاده و حقيقتاْ بينظير است و يقيناْ در ذهن بشر ـ چه امروز و چه در آينده ـ يك نقطه درخشان و استثنايي است.
اما مقام معنوي اين بزرگوار، نسبت به مقام جهادي و انقلابي و اجتماعي وي، باز به مراتب بالاتر است؛ فاطمهزهرا (س) به ظاهر، يك بشر و يك زن، آن هم زني جوان است، اما در معنا، يك حقيقت عظيم و يك نور درخشان الهي و يك بنده صالح و يك انسان ممتاز و برگزيده است؛ كسي است كه رسول اكرم به اميرالمؤمنين عليهماالسلام فرمود: «يا علي ... انت قائد المؤمنين الي الجنة ... و فاطمة قد اقبلت يوم القيامة ... تقود مؤمنات امتي الي الجنة» (1) يعني در روز قيامت، اميرالمؤمنين (ع) مردان مؤمن را و فاطمهزهرا (س) زنان مؤمن را به بهشت الهي راهنمايي ميكنند.
او، معادل، همپايه و همسنگ اميرالمؤمنين است؛ آن كسي كه وقتي در محراب عبادت ميايستاد، هزاران فرشته مقرب خدا به او خطاب و سلام ميكردند و تهنيت ميگفتند و همان سخني را بيان ميكردند كه فرشتگان قبلا به مريم اطهر گفته بودند؛ عرض ميكردند: «يا فاطمة ان الله اصطفاك و طهرك و اصطفاك علي نساء العالمين» (2) اين، مقام معنوي فاطمه زهراست.
زني، آن هم در سنين جواني از لحاظ مقام معنوي به جايي ميرسد كه بنابر آنچه كه در بعضي از روايات است، فرشتگان با او سخن ميگويند و حقايق را به او ارائه ميدهند؛ محدثه است؛ يعني كسي است كه فرشتگان با او حديث ميكنند و حرف ميزنند.
اين مقام معنوي و ميدان وسيع و قله رفيع، در مقابل همه زن هاي آفرينش و عالم است؛ فاطمهزهرا (س) در قله اين بلنداي عظيم ايستاده و به همه زنان عالم خطاب ميكند و آنها را به پيمودن اين راه دعوت مينمايد .
آنهايي كه در طول تاريخ ـ چه در جاهليت قديم و چه در جاهليت قرن بيستم ـ سعي كردهاند كه زن را تحقير و كوچك و دلبسته به همين زخارف و زينت هاي ظاهري معرفي كنند و پايبند مد و لباس و آرايش و طلا و زيور آلات و وسيله و دست مايهاي براي خوشگذراني هاي زندگي وانمود نمايند و عملا در اين راه قدم بردارند، منطق آنها منطقي است كه مثل برف و يخ در مقابل گرماي خورشيد مقام معنوي فاطمهزهرا عليهاالسلام ذوب ميشود و از بين ميرود.
اسلام، فاطمه، آن عنصر برجسته و ممتاز ملكوتي را به عنوان نمونه و اسوه زن معرفي ميكند؛ آن، زندگي ظاهري و جهاد و مبارزه و دانش و سخنوري و فداكاري و شوهرداري و مادري و همسري و مهاجرت و حضور در همه ميدان هاي سياسي و نظامي و انقلابي و برجستگي همه جانبه او كه مردهاي بزرگ را در مقابلش به خضوع وادار ميكرد، اين هم مقام معنوي و ركوع و سجود و محراب عبادت و دعا و صحيفه و تضرع و ذات ملكوتي و درخشندگي عنصر معنوي و همپايه و هموزن و همسنگ اميرالمؤمنين و پيامبر بودن اوست؛ زن و الگوي زني كه اسلام ميخواهد بسازد، اين است.
همه ما، بخصوص زن هاي اين جامعه بايد حقگزار و قدردان رسالت و پيام آن رهبر و پيشواي فقيد عظيمالشأني ـ يعني امام بزرگوار (ره) ـ باشيم كه با قيام و حركت خود و با مطرح كردن ارزش ها و عظمت هاي اسلامي و درخشندگي هاي شخصيت هاي صدر اسلام ـ از جمله فاطمهزهرا عليهاالسلام ـ ما و بيش از همه زن هاي ما را زنده كرد.
زن در جامعه خود باخته نظام پليد پادشاهي حقيقتا و از همه جوانب مظلوم بود؛ اگر زن ميخواست وارد مقوله علم بشود، بايد قيد دين و تقوا و عفاف را ميزد، مگر يك خانم مسلمان، در دانشگاه ها و محيط هاي آموزشي و مراكز علمي و فرهنگي ميتوانست به آساني حجاب و متانت و وقار خود را حفظ كند؟ مگر ممكن بود؟ مگر ميشد يك زن مسلمان، در خيابان هاي تهران و بعضي از شهرهاي ديگر، با متانت و وقار اسلامي يا حتي با حجاب نيمه كاره، راحت راه برود و از گزند زبان و حركت هرزگان و دلباختگان به فساد و فحشاي سوغات غرب مصون بماند؟ كاري كرده بودند كه در اين مملكت، كسب علم براي زن ها غالبا ممكن نميشد؛ بدون در نظر گرفتن موارد استثنايي، به طور غالب، رفتن زنان به وادي علم ميسر نميشد، مگر با برداشتن حجاب و منصرف شدن از تقوا و وقار اسلامي!
در ميدان سياست و در زمينه فعاليت هاي اجتماعي هم همين طور بود؛ اگر زني ميخواست منصبي از مناصب اجتماعي و سياسي را در ايران دوران پادشاهي دارا باشد، بايد قيد حجاب و عفاف و وقار و متانت زن اسلامي را ميزد؛ البته بسته به اين بود كه خود اين زن، جوهر و استعدادش چگونه باشد؟ اگر خيلي سست عنصر بود، بايد تا آن اعماق ميلغزيد و اگر خوددار و خويشتندار بود، تا حدودي خود را حفظ ميكرد، اما دائما با فشارهاي روزافزون از سوي محيط اجتماعي رو بهرو بود؛ جامعه ما اين گونه بود.
اسلام و انقلاب و امام آمد و در اين كشور، زن را در مركز فعاليت هاي سياسي قرار دادند و پرچم انقلاب را به دست زنان سپردند؛ در حالي كه زن در همان حال توانست حجاب و وقار و متانت اسلامي و عفاف و دين و تقواي خود را حفظ كند و كسي حقي از اين بزرگتر بر گردن زن ايراني و مسلمان ندارد.
خواهران من! دنياي غرب، زن را به ابتذال كشاند؛ تا شصت، هفتاد سال قبل از اين در تمام اروپا و كشورهاي غربي، زن فقط در سيطره مرد ـ يا مرد خود و يا يك مرد ديگر مثل صاحب كارخانه و مزرعه ـ ميتوانست باشد و هيچ حقي از حقوق اصلي يك انسان در يك جامعه متمدن را نداشت؛ حق رأي و حق مالكيت و حق معامله نداشت؛ بعد آمدند زن را به ميدان كار و زندگي و فعاليت اجتماعي كشاندند، اما در همان حال تمام وسايل را براي لغزش زن فراهم كردند و او را در متن جامعه رها و بيپناه گذاشتند.
سرمايهداران بزرگ، سياستمداران خبيث و پليد و گردانندگان دستگاه هاي مخفي، فكر كردند كه ميتوانند براي كارهاي سياسي و اقتصادي از اين وضعيت بهتر استفاده كنند و زن را به ابتذال بكشانند.
بله، در آنجاها، علم و سياست هم هست و زن ها در ميدان علم و سياست هم جلو ميروند، اما به چه قيمتي؟ همين حالا هم توده و عامه زن ها ـ نه چهار نفر خانم دكتر يا متخصص يا نويسنده و برجستگان و زبدگان ـ در كشورهاي اروپايي و آمريكايي كه از تمدن غربي حظ زيادي دارند، در وضعيت سخت و بيرحمانهاي زندگي ميكنند و ستم همسران و ستم كاري كه بر آنان تحميل ميشود و كارهاي سخت و سنگيني كه بر دوش آنان ميگذارند، تحمل ميكنند؛ با اين كار، وانمود ميكنند كه زن را وارد ميدان اجتماع كردهاند، در حالي كه فرصت انديشيدن و فكر كردن و تصميم گرفتن هم براي آنان وجود ندارد .
به بركت انقلاب، زن ايراني در راه بسيار خوبي افتاد و امروز، زن ايراني ميتواند در ميدان علم وارد بشود و مدارج علمي را طي كند؛ در حالي كه دين و عفاف و تقوا و وقار و متانت و شخصيت و حرمت زن مسلمان را هم حفظ كرده باشد؛ هم اكنون در بين همين جمع شما، چه قدر دانشجويان و استادان و دانشمندان زن وجود دارند؟
همچنين زن ميتواند در ميدان علوم و آگاهي هاي ديني وارد شود، بدون اينكه مانعي بر سر راهش باشد؛ اكنون در بين همين جمع شما، عده كثيري از طلاب و دانشجويان و مدرسان و استادان علوم ديني هستند كه در ميدان فقه اسلامي و بينش ديني تحصيل ميكنند؛ امام بزرگوارمان هم به اين مسئله بسيار اهميت ميدادند و به همين خاطر دستور دادند كه اين مؤسسه قم تأسيس شود.
امروز زن در كشور ما ميتواند در ميدان سياست و فعاليت هاي سياسي و اجتماعي و جهادي و كمك به مردم و انقلاب و حضور در ميدان هاي گوناگون، شخصيت خودش را با حفظ متانت و وقار و حجاب اسلامي نشان بدهد.
تمام دنياي غرب و مطبوعات آنها و اين نويسندگان قلم به مزد و عامل سرمايهداران و صهيونيست هاي بزرگ جهاني، دست به دست هم دادهاند تا جمهوري اسلامي را هو كنند؛ مسئله حجاب را مورد تهاجم تبليغاتي قرار دادند تا شايد ما را از ميدان خارج كنند، اما با وجود تبليغات آنها، ايران اسلامي و زن مسلمان، پايبندي خود را به مسئله حجاب و حيثيت اسلامي زن مسلمان و آموزش اسلام در مورد زن، با قدرت و قاطعيت و روح اعتماد و اطمينان به خود حفظ كرد و امروز دنياي غرب است كه تدريجاً به سمت حجاب اسلامي متمايل ميشود.
ميبينيد كه زنان و مسلمانان در كشورهاي گوناگون ـ چه كشورهاي اسلامي كه در آنها خبري از حجاب نبود و در تعليمات غربي غرق شده بودند و چه حتي كشورهاي اروپايي ـ به سمت حجاب رو ميكنند؛ البته اول مسلمانان گرايش خود را نشان دادند و ما بعد از پيروزي انقلاب ديديم كه كشورهاي دور دستي كه تحت تأثير و مجذوب فرهنگ غربي و اروپايي بودند، حجاب به سبك حجاب شما زنان ايران را در بين خود آزمايش كردند و به آن روي آوردند؛ اين پيشرفت شماست.
زن هاي مؤمن در جامعه ما سعي كنند قدر زن ايراني مسلمان و ارزش زن اسلامي و مسلمان را بدانند؛ زني كه در اختلاط و معاشرت با مرد قاطي نميشود و خود را وسيلهاي براي جلب چشم مرد نميداند و خود را بالاتر از اين ميداند؛ زني كه شأنش را عزيزتر از اين ميشمارد كه خود را عريان كند و با صورت و موي و بدن خود، چشم روندگان را به سمت خويش جلب و هوس آنها را اشباع كند؛ زني كه خود را در دامنهي قلهاي ميداند كه در اوج آن، فاطمهزهرا (س) ـ بزرگترين زن تاريخ بشر ـ قرار دارد؛ آن زن، زن مسلمان ايراني است؛ اين زن بايد ديگر از اين بازيچههاي فراهم آمده تمدن غربي و روش هاي توطئهآميز آن رو بگرداند و به آن بياعتنايي كند.
در رژيم گذشته، با اينكه جمع كثيري از زن ها، هم بيسواد بودند و هم از مسائل اجتماعي چيزي سرشان نميشد ـ يعني نميگذاشتند چيزي سرشان بشود ـ و هم به سرنوشت كشور بيعلاقه بودند و اصلا نميدانستند كه زن ميتواند در سرنوشت كشور دخالت داشته باشد، از لحاظ ظاهر، شبه اروپايي و گاهي هم روي دست زن هاي غربي و اروپايي زده بودند و وقتي كسي نگاهشان ميكرد، خيال ميكرد كه اين زن الان از يك كشور اروپايي و از يك محيط غربي وارد ايران شده است، اما اگر با او دو كلمه صحبت ميكردي، ميديدي كه يك خانم بيسواد و يا كم سوادي است!
زن را وادار ميكردند كه به وسيله جلوهگري و جلب چشم ها به سمت خود، براي خويش يك شخصيت كاذب درست كنند و اين براي زن انحطاط بود؛ آيا جنايتي بزرگتر از اين نسبت به زن وجود دارد كه بيايند سر او را با آرايش و مد و جلوهگري و لباس و طلا و زيورآلات بند كنند و از او به عنوان يك ابزار و وسيله در راه مقاصد گوناگون استفاده كنند و نگذارند در ميدان سياست و اخلاق و تربيت وارد بشود؟ اين، آن كاري است كه در رژيم گذشته دقيقاً و با برنامه انجام ميگرفت.
انقلاب آمد و رفتار خانم ها و جهت حركت زن هاي كشور ما را 180 درجه عوض كرد؛ يعني پشت به آن سمت، و رو به سمت نور و رشد و فهم علمي و اخلاقي و سياسي و حضور در ميدان ها و رشد شخصيت هاي بشري و فايده بخشيدن براي جامعه به معناي واقعي حركت كردند.
مواظب باشيد از اين راه برنگرديد؛ زنها مواظب باشند اين راه مبارك انقلاب را گم نكنند؛ امروز سرگرم شدن به زر و زيور براي زن مسلمان ايراني- انقلابي عيب است؛ امروز پر كردن سر و سينه و دست از زيورآلات و بت قرار دادن زيور و آرايش و مد و لباس براي زن انقلابي مسلمان ايراني ننگ است؛ طلا براي زن ارزش آفرين نيست و بياعتنايي به طلا ارزش آفرين است؛ مد براي زن ارزش آفرين نيست و بياعتنايي نسبت به مدهاي دامگونه ساخته و پرداخته دشمنان، براي زن ارزش است.
زن مسلمان، شخصيت خودش را پيدا كرده است. مواظب باشيد اين شخصيت را گم نكنيد؛ به بركت دوران انقلاب ازدواج ها آسان شد؛ چون تشريفات و سختگيري ها كم شد.
نگذاريد دوباره به خانه اول برگرديم؛ پدران و مادران نسبت به مقدمات غير لازم ازدواج سختگيري نكنند؛ بگذارند ازدواج براي دختر مسلمان و زن جواني كه در محيط اسلامي است، مثل ازدواج فاطمه زهرا (س) باشد؛ ازدواجي با پيوند عشقي معنوي و الهي و جوششي بينظير ميان زن و مرد مؤمن و مسلمان و همكاري و همسري به معناي واقعي بين دو عنصر الهي و شريف، اما بيگانه از همه تشريفات و زر و زيورهاي پوچ و بيمحتواي ظاهري؛ اين است ازدواج درست زن مسلمان و تربيت فرزند و اداره محيط خانه و البته انديشيدن و پرداختن به همه چيز جامعه و دين و دانش و فعاليت اجتماعي و سياسي؛ اسلام اين است./انتهاي پيام/
پينوشت:
1) بحارالانوار، ج 43 ، ص 24
2) بحارالانوار، ج 43 ، ص 24
منابع مقاله:
حديث ولايت، ج 3، دفتر مقام معظم رهبري
دوشنبه 6 خرداد 1387
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 758]
صفحات پیشنهادی
زندگاني حضرت فاطمه زهرا (س) الگوي زن مسلمان است
زندگاني حضرت فاطمه زهرا (س) الگوي زن مسلمان است-حجت الاسلام سيد يعقوب موسوي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا،زندگاني پربار و صفات نيکوي دخت ...
زندگاني حضرت فاطمه زهرا (س) الگوي زن مسلمان است-حجت الاسلام سيد يعقوب موسوي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا،زندگاني پربار و صفات نيکوي دخت ...
حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگوي زنان مسلمان دنيا است
حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگوي زنان مسلمان دنيا است-حجت الاسلام سيد علي حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه افزود: امروز امت اسلامي بويژه زنان جامعه اسلامي درهمه ...
حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگوي زنان مسلمان دنيا است-حجت الاسلام سيد علي حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه افزود: امروز امت اسلامي بويژه زنان جامعه اسلامي درهمه ...
فاطمه زهرا(س) الگوي زن مسلمان
فاطمه زهرا(س) الگوي زن مسلمان-فاطمه زهرا(س) الگوي زن مسلمان شخصيت زهراي اطهر، در ابعاد سياسي و اجتماعي و جهادي، شخصيت ممتاز و برجستهاي است؛ به طوري كه همه زنان ...
فاطمه زهرا(س) الگوي زن مسلمان-فاطمه زهرا(س) الگوي زن مسلمان شخصيت زهراي اطهر، در ابعاد سياسي و اجتماعي و جهادي، شخصيت ممتاز و برجستهاي است؛ به طوري كه همه زنان ...
فاطمه زهرا(س) الگوي زن مسلمان
فاطمه زهرا(س) الگوي زن مسلمان- شخصيت زهراي اطهر، در ابعاد سياسي و اجتماعي و جهادي، شخصيت ممتاز و برجستهاي است؛ به طوري که همه زنان مبارز، انقلابي و برجسته و ...
فاطمه زهرا(س) الگوي زن مسلمان- شخصيت زهراي اطهر، در ابعاد سياسي و اجتماعي و جهادي، شخصيت ممتاز و برجستهاي است؛ به طوري که همه زنان مبارز، انقلابي و برجسته و ...
حضرت فاطمه (س) الگوي كامل زن مسلمان است
فاطمه زهرا (س) الگوي نمونه زن متعالي امروز است. ... استان قزوين افزود: تمامي مسلمانان بايد تا حد توان از علم و عمل حضرت فاطمه(س) درس گرفته و براي ... بزرگ بانوي اسلام ...
فاطمه زهرا (س) الگوي نمونه زن متعالي امروز است. ... استان قزوين افزود: تمامي مسلمانان بايد تا حد توان از علم و عمل حضرت فاطمه(س) درس گرفته و براي ... بزرگ بانوي اسلام ...
امامجمعه ماهنشان: زندگاني حضرت فاطمه زهرا (س) الگوي زن مسلمان است
امامجمعه ماهنشان: زندگاني حضرت فاطمه زهرا (س) الگوي زن مسلمان است-امامجمعه ماهنشان: زندگاني حضرت فاطمه زهرا (س) الگوي زن مسلمان است داخلي. سياسي. عبادي. نمازجمعه ...
امامجمعه ماهنشان: زندگاني حضرت فاطمه زهرا (س) الگوي زن مسلمان است-امامجمعه ماهنشان: زندگاني حضرت فاطمه زهرا (س) الگوي زن مسلمان است داخلي. سياسي. عبادي. نمازجمعه ...
فاطمه زهرا (س) الگوي كامل زن مسلمان براي همه عصرها
فاطمه زهرا (س) الگوي كامل زن مسلمان براي همه عصرها-آنان معتقدند: گسترش روز افزون تهاجم فرهنگي غرب ايجاب مي كند تا جوامع اسلامي بويژه زنان بيشتر از هر زمان نسبت ...
فاطمه زهرا (س) الگوي كامل زن مسلمان براي همه عصرها-آنان معتقدند: گسترش روز افزون تهاجم فرهنگي غرب ايجاب مي كند تا جوامع اسلامي بويژه زنان بيشتر از هر زمان نسبت ...
حضرت زهرا (س) بهترين اسوه و الگو براي زنان مسلمانان است
حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگوي زنان مسلمان دنيا است-حجت الاسلام سيد علي ... هستند و حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگو و اسوه براي تمامي مسلمان آزاده جهان است.
حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگوي زنان مسلمان دنيا است-حجت الاسلام سيد علي ... هستند و حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگو و اسوه براي تمامي مسلمان آزاده جهان است.
فاطمه زهرا (س) الگوي نمونه زن متعالي امروز است
مشاور استاندار و مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين ، حضرت فاطمه زهرا (س) را تنها معيار شخصيتي براي زنان به ويژه زنان مسلمان دانست و افزود: الگو قراردادن ...
مشاور استاندار و مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري قزوين ، حضرت فاطمه زهرا (س) را تنها معيار شخصيتي براي زنان به ويژه زنان مسلمان دانست و افزود: الگو قراردادن ...
سيره حضرت فاطمه (س) بهترين الگوي زنان مسلمان است
حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگوي زنان مسلمان دنيا است-حجت الاسلام سيد علي ... الگو براي زنان مسلمان محسوب مي شوند و شناسايي و شناساندن سيره حضرت فاطمه (س) .
حضرت فاطمه زهرا (س) بهترين الگوي زنان مسلمان دنيا است-حجت الاسلام سيد علي ... الگو براي زنان مسلمان محسوب مي شوند و شناسايي و شناساندن سيره حضرت فاطمه (س) .
-
گوناگون
پربازدیدترینها