تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحصن دانشگاه باهنر كرمان، وارد روز سوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحصن دانشگاه باهنر كرمان، وارد روز سوم شد
تجمع و اعتراض دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان، وارد روز سوم شد و اين در حالي است كه حضور و پاسخگويي رئيس دانشگاه در جمع معترضان، باعث ادامه و تشديد اين روند شده است.

روز شنبه، حضور رياست دانشگاه در جمع معترضان براي پاسخگويي به خواسته‌هاي دانشجويان در تالار وحدت اين دانشگاه، نه تنها اعتراض‌هاي آنان را كاهش نداد، بلكه باعث تشديد موضوع شد. اين در حالي است كه رياست دانشگاه شهيد باهنر كرمان، در راستاي پيگيري خواسته‌هاي دانشجويان، سعي در متهم كردن تشكل جامعه اسلامي اين دانشگاه داشت كه شمار بسيار دانشجويان مسموم، اين اتهامات را غير معقول مي‌نمايد كه اين سخن باعث موضعگيري اين تشكل و بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد باهنر نسبت به سخنان و عملكرد رياست دانشگاه شده و در بيانيه‌اي، خواستار رفع سريع درخواست دانشجويان شده‌اند.

گفتني است، سال گذشته نيز پيدا شدن سوسك در غذاي يك دانشجو، باعث اعتراض گسترده دانشجويان شد كه با قول مساعد رياست و مسئولان مربوطه، باعث رضايت دانشجويان شده بود.

جامعه اسلامي دانشگاه شهيد باهنر كرمان در بخشي از بيانيه خود آورده است:
بهتر است مسئولان به جاي بيان حدس و گمان‌هاي خود براي دانشجويان درباره اين رخداد، در پي عمل به وظايف خود و حل مشكلات باشند.
در ادامه اين بيانيه آمده است: با توجه به شواهد و مدارك و دليل عقلي، گمانه‌زني رياست دانشگاه كرمان درباره اين كه علت مسموميت غذايي دانشجويان، اردوي هفته گذشته جامعه اسلامي دانشجويان بوده است، تكذيب مي‌شود.

جامعه اسلامي دانشجويان، در پايان بيانيه خود، از مسئولان خواسته است تا در پاسخگويي به مطالبات دانشجويان، تسريع عمل داشته باشند.

شنبه شب نيز معاون سياسي استاندار كرمان در جمع معترضان حاضر شد و با دانشجويان گفت‌وگو كرد، ولي اظهار داشت: به علت صنفي بودن خواسته دانشجويان، دخالت استانداري در اين زمينه غيرممكن خواهد بود.

گفتني است، در گفت‌وگو با شماري از دانشجويان معترض، شاهد مشكلات عديده در امكانات رفاهي خوابگاه‌هاي اين دانشگاه هستيم كه دانشجويان خواستار رفع آن شده‌اند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 398]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن