تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد باهنر كرمان: مطالبه‌گري حق دانشجو است


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد باهنر كرمان: مطالبه‌گري حق دانشجو است
بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد باهنر كرمان در واكنش به پاسخگو نبودن مسئولان دانشگاه به دانشجويان معترض و متحصن با صدور بيانيه‌اي مطالبه‌گري را حق دانشجو دانست.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از كرمان، در اين بيانيه آمده است: با نهايت تاسف با توجه به گذشت بيش از 72 ساعت از مسموميت تعدادي از دانشجويان دانشگاه، هنوز مسئولان امر پاسخ شفاف و راهكاري منطقي جهت خاتمه يافتن اين تحصن اعلام نكرده اند؛ براستي اين همه تعلل چرا؟!

اين بيانيه تصريح كرده است: با توجه به رسالت بسيج دانشجويي اعلام مي‌كنيم اعتراض، آن هم در جامعه ما جزو مولفه‌هاي لاينفك دانشجويي بوده، بنابراين يك بديهي است كه پاسخگو نبودن بموقع موجب دلخوري‌هاي بيشتر و احياناً سوء استفاده‌هاي نابجايي از اين جريان خواهد شد.

در ادامه اين بيانيه خاطرنشان شده است: در جامعه ما رسم بر آن بوده كه اموري همچون تحصن و اعتراض بحق همواره مورد سو استفاده‌هايي واقع شود؛ بنا به شواهد موجود در اين مورد اخير دانشگاه ما نيز، عده اي چنين قصدي را دارند كه در اين زمينه هوشياري تمام متحصصان مي تواند دست اغيار را همچون گذشته قطع كند كه اين خود مصداق عبارت «دانشجو بيدار است، از منافق بيزار است» مي‌باشد.

اين بيانيه يادآور ‌شده است: از مسئولان دانشگاه خواستاريم هرچه سريعتر با رعايت كامل حقوق دانشجو از عزيزاني كه در اين اتفاق ناگوار متحمل ضرر شده اند، تفقد و دلجويي به عمل آورند؛ بديهي است كه كوتاهي در اين امر موجب نارضاتي حضرت باري تعالي و ظلم آشكار در جامعه اسلامي است.

بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد باهنر كرمان در ادامه تصريح كرده است: مطالبه ما از حراست دانشگاه اين است كه در برخورد با اين اتفاق، سعه صدر را سرلوحه كار خود قرار داده و بين دانشجو و دانشجو نما فرق قائل شوند و با كساني كه از بيرون يا داخل دانشگاه قصد سو استفاده دارند، برخورد قاطع كنند.

اين بيانيه افزوده است: همچنين ما اين حركت را منطقي و بحق مي‌دانيم و از متحصصنان خواهان مشخص شدن متولي جريان جهت پيگري مطالبات بوده، تا از سو استفاده‌هاي احتمالي جلوگيري شود و متذكر مي‌شويم بسيج دانشجويي تا كنون در اين تحصن حضور و موضع گيري رسمي نداشته و هدايت جريان تحصن را نيز عهده دار نبوده است؛ بديهي است در صورت عدم رسيدگي يا احتمال خطر، رسماً وارد جريان مي‌شود.

بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد باهنر كرمان در پايان اعلام كرده است: اين بيانيه اولين حركت بسيج دانشجويي بوده و اگر قضيه همچنان ادامه يابد، از طريق بيانيه‌هاي بعدي يا تريبون اين تشكل، مواضع اتخاذي به اطلاع جامعه دانشگاهي رسانده خواهد شد./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن