تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813250496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول بسيج دانشجويي استان خراسان شمالي: امروز جنگ كفر با اسلام با ابعاد گسترده‌تري در جريان است


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: مسئول بسيج دانشجويي استان خراسان شمالي: امروز جنگ كفر با اسلام با ابعاد گسترده‌تري در جريان است
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان خراسان شمالي با بيان اينكه جنگ هشت ساله عراق و ايران، جنگ كفر با اسلام بود، گفت: امروز نيز اين جنگ در زمينه‌هاي فرهنگي و سياسي با ابعاد گسترده‌تري در جريان است.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از بجنورد، محمدباقر شريفان عصر روز گذشته در مراسمي كه به مناسبت آزادسازي خرمشهر در دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد، ضمن گراميداشت روز ملي مقاومت اظهار داشت: توانمندي‌هاي ايران اسلامي عليه دشمنان در نتيجه عمليات بيت المقدس جلوه مي‌كند.

وي اذعان كرد: در راستاي برخورد و مبارزه با تهاجم فرهنگي دشمنان اسلام، نقش دانشجويان و استادان از اهميت خاصي برخوردار است.

شريفان با اشاره به سخن امام خميني (ره) مبني بر اينكه دانشگاه كارخانه انسان سازي است، اظهار داشت: ما در برابر جنگ فرهنگي نيازمند گسترش فرهنگ ديني هستيم.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان خراسان شمالي با بيان اينكه امروز دانشجويان بايد در برابر دشمنان داخلي و خارجي كشور حساس، بيدار و جلودار باشند، گفت: دانشجوي امروز ما بايد داراي قدرت درك و تحليل بالاي سياسي باشد و در تمام عرصه‌هاي علمي، فرهنگي، سياسي و ... جلودار باشد.

وي افزود: دانشجويان بايد با آگاهي از فعاليت‌هاي داخل و خارج از كشور براي دوستان نقد منصفانه و دفاع واقع بينانه داشته باشند.

در ادامه اين همايش، رئيس دانشگاه پيام نور واحد بجنورد، امام خميني (ره) را يكي از ذخاير بشريت معرفي كرد و اظهار داشت: يكي از مهمترين نوآوري‌هاي جهان اسلام از انديشه هاي والاي امام خميني (ره) سرچشمه گرفته است.

دكتر قاسم جعفري با اشاره به سخن امام صادق (ع) مبني بر اينكه «هر كس از خدا بترسد خدا عظمت و ابهت او را در همه قرار مي‌دهد»، اذعان داشت: امام خميني (ره) اين عظمت و ابهت را از خلوت‌هاي شبانه خود با خدا به دست آورده بودند.

وي با بيان اينكه ايران اسلامي هشت سال در مقابل تمام كفر جنگيد، اظهار داشت: امروز نيز همه كفر در برابر اسلام است؛ به همين دليل بيداري و هوشياري جوانان و بخصوص دانشجويان بايد از هميشه بيشتر باشد.

رئيس دانشگاه پيام نور واحد بجنورد افزود: اين پيروزي به بركت ايثارگري خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و آزادگان نصيب ما شده است و ما بايد قدر آن را بدانيم و ادامه دهنده راه آنان باشيم.

جعفري يادآور شد: امروز شما جوانان امانتدار خون شهدا و پيروان خط امام خميني(ره) و حافظان راه شهدا و جانبازان هستيد.

لازم به ذكر است، اين مراسم به همت بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد برگزار شد./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 398]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن