تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815310287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقدير وزير راه از استاندار سيستان وبلوچستان به خاطر كاهش تلفات جاده‌اي در اين استان‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تقدير وزير راه از استاندار سيستان وبلوچستان به خاطر كاهش تلفات جاده‌اي در اين استان‌
سرويس شهرستانها - وزير راه و ترابري با ارسال نامه‌اي به استاندار سيستان و بلوچستان، از برنامه‌ريزي دقيق، تعامل تنگاتنگ و اجراي راهكارهاي موثر براي كاهش تلفات ناشي از تصادفات رانندگي در اين استان قدرداني كرد.

در اين نامه به نقل از محمد رحمتي آمده است: تعامل سازنده دستگاههاي مختلف موثر در ايمني حمل ونقل، برنامه‌ريزيها و زحمات منظم و مستمر در حوزه ايمني راهها در سال 86 به ثمر نشست و آمار تعداد جان باختگان تصادفات رانندگي در كشور كاهش يافت.

وي با اشاره به امار اعلامي از سوي سازمان پزشكي قانوني آورده است: تلفات حوادث رانندگي برون شهري در كل كشور در سال گذشته در مقايسه با سال قبل از آن، 2/21 درصد و استان سيستان و بلوچستان 2/26 درصد كاهش يافته است.

وزير راه و ترابري در بخش ديگري از اين نامه آورده است: اميد است با اتكال به خداوند متعال و با همكاري و هماهنگي موثر در سطح كشور و مديريت موفق جنابعالي در آن استان و تداوم توجه ويژه آن مقام محترم به امر ايمني تردد در راهها، شاهد استمرار كاهش تصادفات و تلفات رانندگي و تحقق ايمني پايدار در سطح كشور به ويژه در آن استان باشيم.

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سيستان و بلوچستان گفت: در سال 86 حوادث رانندگي در جاده‌هاي استان 1828 فقره بود كه در اين حوادث 559 نفر كشته شدند و در مقايسه با سال 85 حدود 23 درصد تصادفات و 27 درصد تلفات صورت گرفته است.




 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن