تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812155731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اخبار استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از اخبار استان قزوين
خبرگزاري فارس: كسب رتبه كشوري، عرضه كارت هاي اعتباري شبكه هوشمند، آزمون مهندسي ناظر و پذيرش دانشجوي دكتري از اهم اخبار كوتاه استان قزوين در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستائي استان قزوين گفت: پايگاه اينترنتي شركت آب و فاضلاب روستائي استان قزوين رتبه نخست كشور را كسب كرد.
كيومرث فلاح حسن‌زاده ادامه داد: بر اساس اعلام ارزيابي‌هاي وزارت نيرو، پايگاه اينترنتي شركت آب و فاضلاب روستائي استان قزوين در ميان چهارده شركت آب و فاضلاب روستائي واجد شرايط كه معيارهاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور را در پايگاههاي اينترنتي خود رعايت نموده‌اند، رتبه نخست را كسب كرد.
وي اضافه كرد: پايگاه اطلاع‌رساني اينترنتي استان‌هاي سمنان و خراسان جنوبي در رتبه دوم و شركت آب و فاضلاب روستائي استان خراسان شمالي در رتبه سوم جاي گرفتند.
گفتني است كه پايگاه اينترنتي شركت آب و فاضلاب روستائي استان قزوين به آدرس www.abfar-qazvin.com قابل دسترسي و بهره‌برداري علاقمندان است.

* عرضه كارت‌هاي اعتباري شبكه هوشمند
عضو هيأت مديره شركت مخابرات استان قزوين گفت: به زودي كارت‌هاي اعتباري شبكه هوشمند از سوي مخابرات در سطح استان قزوين عرضه مي‌شود.
عباس زارع افزود: با استفاده از كارت‌هاي اعتباري شبكه هوشمند مي‌توان از تلفن‌هاي همگاني و يا تلفن‌هاي خانگي با وارد كردن رمز عبور اين كارت‌ها استفاده كرد.
وي اضافه كرد: مشترك با داشتن اين كارت نيازي به داشتن كارت‌هاي اعتباري همگاني ندارد و با وارد كردن رمز عبور مي‌تواند از تلفن‌هاي همگاني بدون داشتن كارت الكترونيكي استفاده كند همچنين دارندگان اين كارت چنانچه با هر خط تلفن تماس بگيرند هزينه‌ي تماس از كارت اعتباري هوشمند آنان كسر خواهد شد.
عضو هيأت مديره شركت مخابرات استان قزوين توضيح داد: در حال حاضر اين كارت ها با مبالغ 20هزار ،50 هزار و80 هزار ريال در اختيار مصرف‌كنندگان قرار مي‌گيرد و متقاضيان مي‌توانند كارتهاي مذكور را با مبالغ 16هزار،40 هزار و 64 هزار ريال تهيه و از تخفيف‌هاي اعمال شده استفاده كنند.

* آزمون مهندسي ناظر
مدير زراعت سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين گفت: آزمون مهندسين ناظر طرح ذرت در سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين برگزار شد.
حسن جليلوند افزود: در اين آزمون 55 نفركارشناس و فارغ‌التحصيل بخش كشاورزي با هم به رقابت پرداختند.
وي ادامه داد: از بين اين تعداد شركت‌كننده ده نفر به عنوان مهندس ناظر مزارع انتخاب خواهند شد.
مدير زراعت سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين اضافه كرد: در سال زراعي جاري با توجه به اهميت توليد بذر ذرت برنامه توليد در سطح صد هكتار در حال پيگيري و اجراست كه به ازاي هر صد هكتار يك نفر به عنوان كارشناس ناظر بخش خصوصي بر اين مزارع نظارت خواهند كرد.
وي افزود: طي سال جاري با توجه به كاهش سطح كشت چغندر و استقبال كشاورزان در كشت ذرت پيش‌بيني مي‌شود سطح كشت اين محصول به مساحت بيش از 25 هزار هكتار افزايش يابد.

* پذيرش دانشجوي دكتري
دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) در سال تحصيلي 1387- 1388 براي نخستين بار در مقطع دكتراي Ph.D رشته‌هاي شيمي - گرايش تجزيه، آينده پژوهي و رياضي محض گرايش آناليز و جبر دانشجو مي‌پذيرد.

* تقدير و تشريح فعاليت‌هاي خيرين مدرسه‌ساز
تقديروتشريح فعاليت‌هاي خيرين مدرسه‌ساز شهرستان بويين زهرا در دفترمديريت برگزار شد.
اين جلسه باحضور مدير آموزش و پرورش بويين زهرا، معاونت پشتيباني، كارشناس مشاركت‌هاي مردمي و كارشناس روابط عمومي برگزارشد.
دراين جلسه در مورد جشنواره خيرين مدرسه ساز و طرح تقدير و تشريح فعاليت‌هاي اين خيرين درسطح شهرستان بويين زهرابحث و تبادل‌نظر شد كه مقرر شد جهت اطلاع‌رساني از فعاليت‌هاي انجام شده و كمك‌هاي جذب شده در جهت ساخت مدارس نوساز از خيرين محترم اقدامات لازم تاقبل از برگزاري جشنواره صورت گيرد.

*نشست مسئولان دفاتر ارتباطي
نخستين جلسه هماهنگي بين پست استان و مسئولان دفاتر ارتباطي با حضور كارشناسان امور پستي و ارتباطي - آمار وبرنامه‌ريزي و مجري آزمون‌ها در سالن كنفرانس برگزار شد.
همچنين بررسي چگونگي دستيابي به اهداف كلان شركت پست جمهوري اسلامي ايران علي‌الخصوص رسيدن به نقطه تعادل و سودآوري به طور مرتب و طبق برنامه زمانبندي شده برگزار مي‌شود.

* برگزاري مسابقات رشد
مرحله استاني مسابقات مجلات رشد در بخش دانش‌آموزي و فرهنگيان در دبيرستان شبانه‌روزي الزهرا -س- خرمدشت برگزار شد.

* برگزاري كارگاه تخصصي شابك و شابم
كارگاه تخصصي شابك و شابم و تحولات اطلاع رساني كتاب با حضور كتابداران، ناشران استان و كارشناسان فرهنگي اداره كل ارشاد قزوين برگزار شد.
كارگاه تخصصي شابك و شابم و همچنين استانداردهاي كتاب و جديدترين تحولات اطلاع‌رساني با حضور كارشناسان موسسه كتاب خانه تهران و جمعي از ناشران و كتابداران استان قزوين همراه با كارشناسان فرهنگي و هنري ارشاد استان برگزار شد.
انتهاي پيام /ف
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 368]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن