تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816700356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارائه سيستم سينماي خانگي Dolby بر روي نوت بوك


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ارائه سيستم سينماي خانگي Dolby بر روي نوت بوك
در طراحي جديد ترين محصول ارائه شده توسط ASUS موسوم به M50 ازفناوري جديد و منحصربفرد Infusion استفاده شده است كه به ظاهر بيروني آن درخشش خيره كننده اي بخشيده است.


به گزارش سرويس دانش و فناوري برنا، نوت بوك M50 قادر است تا با استفاده از قابليت Blu-Ray و همين طور بلندگوهاي Altec Lansing و سيستم سينماي خانگي Dolby ،بهترين كيفيت صوت و تصوير را درزمينه سرگرمي هاي ديجيتال براي كاربران به ارمغان آورد.

اين نوت بوك با استفاده از تجهيزات و امكاناتي كه دارد مي تواند به عنوان يك وسيله شخصي ايده آل براي سرگرمي هاي ديجيتال باشد. با پشتيباني قابليت Blu-Ray دراين سري نوت بوك ،بازپخش ويديوئي تصاوير با بهترين كيفيت انجام مي گيرد و همينطور با استفاده از پورت HDMI ،انتقال ديتا بدون هيچ وقفه اي انجام مي گيرد.

همچنين گرافيك پيشرفته اين سري نوت بوك با استفاده از قابليت DirectX10 به كاربران اين امكان را مي دهد تا تصاويري مطلوب را تجربه نمايند. كارايي صوتي M50 نيزبا بكارگيري فناوري ASUS AI Surround بنحو چشمگيري افزايش يافته است . اين فناوري قادراست تا با پردازش هوشمندانه سيگنال هاي صوتي بواسطه Dolby Home Theatre و انتشار آنها ازطريق بلندگوهاي استريو Altec Lansing ،صدايي واضح و رسا را به گوش كاربران برساند.

همچنين براي راحتي بيشتركاربران در مواقع استفاده ازموارد مختلف مالتي مديا،ازنوعي واسط (Interface) كاملا ابداعي دراين سري نوت بوك استفاده شده است. درزمان هايي كه كاربر نيازي به استفاده ازمكان نما ندارند مي توان ازtouchpad بعنوان يك كنترل گر فايل هاي موسيقي و يا ويديويي استفاده كرده و اعمالي نظير كم و زياد كردن صدا و يا play,stop و pause كردن را تنها با يك اشاره كوچك انگشت انجام دهند. و درصورت نيازكاربر با تعويض كاربري touchpad مي توان مجددا مكان نما را فعال نمود. بدين ترتيب ديگر كاربر نيازي به استفاده از كنترل پنل جهت فعال سازي ابزارهاي مالتي مديا نخواهد داشت.

ياد آور مي شود در اين سري نوت بوك از يكي از ويژگي هاي يكتاي هر انساني به عنوان يك محافظ امنيتي استفاده شده است. M50 قادر است تا با استفاده از اثر انگشت كاربر از ديتا در مقابل دسترسي هاي غير مجاز محافظت نمايد. اين نوت بوك از يك فناوري پيچيده مدل سازي جهت تطبيق دادن اطلاعات دريافتي ازلايه هاي پوست دست با نمونه اصلي، استفاده مي نمايد و خيال كاربررا ازهرگونه دسترسي غيرمجاز راحت مي نمايد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن