تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816862330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كدام نوت‌بوك براي كار شما مناسب‌تر است؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: كدام نوت‌بوك براي كار شما مناسب‌تر است؟
ايتنا- هميشه بهترين نوت‌بوك‌ها، بهترين گزينه براي شما نيستند. بهترين روش انتخاب كسب اطلاع از دسته‌بندي است كه خود كمپاني‌ها در مورد سري‌هاي خود ارائه مي‌دهند.


با تنوع زياد در دنياي IT و نياز روزمره هر فرد به نوت‌بوك، اولين موردي كه در هنگام انتخاب نوت‌بوك به ذهنتان خطور مي‌كند اين است كه چه نوت‌بوكي از همه بهتر است، آيا واقعاً نوت‌بوكي كه از همه بهتر است، براي شما بهترين است؟

با كمي فكر در مورد اين موضوع و بررسي نياز فردي خود، به راحتي به اين مهم واقف مي‌شويد كه هميشه بهترين نوت‌بوك، براي شما بهترين گزينه نخواهد بود. پس بهترين روش براي انتخاب نوت‌بوك اطلاع كسب كردن در مورد سري‌هايي كه خود كمپاني توليد نوت‌بوك بر طبق آنها نوت‌بوك‌ها را دسته بندي كرده است مي‌باشد.

به گزارش ايتنا، ايسر نوت‌بوك‌هاي خود را به دو دسته اداري و حرفه‌‌اي به ترتيب TravelMate و Aspire تقسيم كرده است كه كاربران بايد به تفاوت اين دو دسته توجه بسياري داشته باشند.
انواع اداري يعني TravelMate مختص كاربراني است كه مدام در حال سفر هستند و فقط كارهاي جزئي با نوت‌بوك خود دارند و بيشتر در ادارات كاربرد دارد، همچنين در ظاهر اين نوت‌بوك‌ها دقت زيادي نشده است و به عبارتي براي كساني كه به زيبايي و ظاهر اهميت زيادي مي‌دهند، گزينه خوبي نمي‌باشد و در مقابل آن كاربراني كه به موارد مختلفي اعم از طراحي ظاهري، تنوع رنگي، امكانات جانبي و شاسي‌هاي زيبا اهميت مي‌دهيد، قطعاً بهترين انتخاب سري حرفه‌‌اي يعني Aspire مي‌باشد.

سري Aspire
سري Aspire از دسته نوت‌بوك‌هايي هستند كه كارايي، گرافيك بالا و ابزار ارتباطي قوي را ارائه مي‌دهند. با سري Aspire مي‌توانيد كارهاي روزانه خود را انجام دهيد و در هر جايي كه خواستيد مي‌توانيد با اترنت، Wi-Fi يا 3G در ارتباط با ديگران باشيد.

اين سري كه كارايي بالا هدف آن مي‌باشد، از عملكرد بسيار قوي برخوردار است. با نياز روزافزون كاربران به cpu و كارت گرافيك‌هاي بالا و ارتباطات اينترنتي كه نياز غير قابل انكار امروز كاربران مي‌باشد، ايسر براي پاسخ گويي به نياز اين دسته، سري Aspire را تعبيه كرده است. اين سيستم‌ها قابليت پردازش زيادي دارند و حافظه در نظر گرفته شده براي آنها بالا مي‌باشد. بنابراين تقريبا ً تمامي نيازهاي كاربران را مي‌تواند پاسخگو باشد.

امروزه نوت‌بوك‌ها تنها وسيله‌‌اي براي محاسبات سنگين كه از عهده انسان خارج است، نمي‌باشند. كاربران مي‌خواهند يك سيستم همه كاره داشته باشند، به طوري كه هم كارهاي اداري آن را انجام دهد و هم گاهي وسيله سرگرمي آنها باشد.
بدين منظور گرافيك و صفحه نمايش فوق العاده از جمله خصوصياتي مي‌باشد كه بسيار مورد توجه كاربران است. اتصالات HTMI، درايو Blu-ray Disc™ و Dolby® بهينه شده بكار رفته در اين سري به اين هدف كمك فرارواني مي‌كند.

طراحي ظريف و زيبا و با دوام نوت‌بوك از ديگر خصوصياتي است كه در اين نوت‌بوك‌ها بسيار به آن اهميت داده شده است.

اگر آدمي هستيد كه سفرهاي كاري زيادي مي‌كنيد و نياز به نوت‌بوكي داريد كه ماندگاري باتري آن زياد باشد، بهترين انتخاب شما Aspire TimelineX مي‌باشد.
ماندگاري باتري اين سري ۲۵% بيشتر از ديگر سري‌ها مي‌باشد. بدين ترتيب با خيال راحت مي‌توانيد نوت‌بوك خود را شارژ كنيد و تا پايان ساعت كاري از آن استفاده كنيد.
با كنترل انرژي هوشمند مي‌توانيد مصرف انرژي نوت‌بوك را متناسب با نياز خود تنظيم كنيد و نور صفحه نمايش را كم يا زياد كنيد، همچنين مي‌توانيد ظرفيت باتري خود را به راحتي تحت كنترل خود در بياوريد و طول عمر باتري نوت‌بوك خود را به بالاترين حالت آن بهينه كنيد.

كارايي فوق العاده سري‌هاي Aspire TimelineX در دارا بودن نسل بعدي پردازنده‌هاي سري Core™ i اينتل و انواع كارت گرافيك‌هاي پيشرفته براي عملكردي كه نيازهاي شما را تعديل مي‌كند، ديده مي‌شود. سيستم صداي Dolby® با وضوح فراوان، انتقال سريع اطلاعات با USB 3.0، عملكرد بسيار قوي در پخش ويدئوهاي ديجيتالي، بازي‌ها در خانه يا در جاده، از جمله خصوصياتي است كه در اين سري به وضوح ديده مي‌شود.

ضخامت يك اينچي و پوشش آلومينيوم آبي لاجوردي، اين سري را باريك، زيبا و بادوام كرده است. مي‌توانيد با صفحه كليد Chiclet فاصله دار زيبا تايپي راحت و دقيق را تجربه كنيد.

از آنجا كه اين نوت‌بوك هميشه همراه كاربر است، وب كم HD Crystal Eye با قابليت ضبط تصوير/ صدا با كيفيت بالاي p۷۲۰ بسيار واضح، گفتگوهاي اينترنتي را بسيار راحت تر كرده است به طوري كه ديگر متوجه فاصله‌ها نخواهيد شد.

سري‌هاي Aspire Ethos براي كاربراني طراحي شده است كه به دنبال آخرين تكنولوژي‌هاي به روز دنيا هستند. با اين استوديو سيار درجه يك، سينماي خانواده با كيفيتي بالا، touchpad قابل جدا شدن و سيستم صدا و تصوير حرفه‌‌اي را تجربه مي‌كنيد. با اتصالات HDMI از لذت HD در يك صفحه نمايش بزرگ‌تر بهره‌مند مي‌شويد و با درايو Blu-ray Disc™ فيلم‌هاي سرگرم كننده را در بهترين حالت محيط سينمايي مي‌توانيد تماشا كنيد.

دومين نسل پردازنده اينتل Core™ و حافظه DDR۳ در سري‌هاي محاسباتي از خصيصه‌هايي است كه اين سري را در نمايش تصاوير و فيلم‌ها و محاسبات سنگين آن را بسيار خاص كرده است.

طراحي ظريف و مطبوع با خطوط موازي روي پوشش آلومينيم- منيزيمي آن در مقابل سطوح براق و مات، ظاهري متفاوت و هيجان انگيزي را القاء مي‌كند. صفحه نمايش براق و چشم انداز بسيار عالي، صفحه كليدي شيك با نور پشت آن، طراحي برجسته‌‌اي را نمايان كرده است و حتي در تاريكي هم مي‌توانيد به راحتي تايپ كنيد.

سري TravelMate ايسر همانطور كه از نام آن پيداست مخصوص كارهاي اداري و استفاده در سفرهاي كاري است. تكنولوژي انرژي هوشمند در آن مصرف انرژي را كاهش مي‌دهد. از آنجايي كه اين نوت‌بوك مختصص سفر مي‌باشد و كاربر آن مدام در سفر است، نياز به سيستم ارتباطي نسبتا ً خوبي مي‌باشد كه سرعت تعبيه شده در پورت LAN آن اين نياز را بر طرف كرده است. در بعضي مدل‌هاي TravelMate تكنولوژي vPro™ تعبيه شده است، كه حفظ امنيت اطلاعات را افزايش مي‌دهد.

در كنار طراحي قابل حمل بودن سري‌هاي TravelMate TimelineX و ۸ ساعت ماندگاري باتري، پردازش بالا، قابليت ارتباط با پهناي بالا و روش‌هاي امنيت مورد نياز، ضد ضربه بودن اين سري نظر كاربر را براي هدف‌هاي اداري بيشتر جلب مي‌كند. طراحي باريك و سبك، حمل آن را آسان مي‌كند. همچنين با استانداردهاي EPEAT® Silver ، RoHS، WEEE و ENERGY STAR® حامي محيط زيست شما مي‌باشد.

جمعه|ا|5|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن