تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815468236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مايكروسافت، هدف تفحص جديد اتحاديه‌ اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مايكروسافت، هدف تفحص جديد اتحاديه‌ اروپا
كميسيون اروپا كه مدت‌ها مايكروسافت را به سوءاستفاده از موقعيت برتر خود در بازار از طريق ناسازگار كردن محصولات خود با محصولات ساخت رقبايش متهم كرده، در بيانيه خود اضافه كرده كه در مورد وعده‌ي جديد مايكروسافت تحقيق خواهد كرد.
كميسيون اروپايي اعلام كرد كه تصميم مايكروسافت در پشتيباني از فورمت سند متن باز در برنامه ‌آفيس خود را مورد تفحص قرار خواهد داد.

به گزارش ايسنا، مايكروسافت به تازگي اعلام كرده است كه آفيس 2007 را به ‌روز خواهد كرد تا به كاربران امكان دهد متن، صفحه گسترده و ديگر اسناد را در فورمت سند باز ODF ذخيره كنند.

به‌دنبال اعلام مايكروسافت، مبني بر پشتيباني از فورمت سند باز ODF در برنامه آفيس خود از نيمي اول سال 2009، كميسيون اروپايي در واكنش كوتاهي اعلام كرد: از اين خبر آگاهي يافته و از هرگونه اقدامي كه مايكروسافت براي دادن حق انتخاب بيشتر به مصرف كنندگان و فراهم‌سازي امكان رقابت شركت‌هاي ديگر بردارد، استقبال مي‌كند.

كميسيون اروپا كه مدت‌ها مايكروسافت را به سوءاستفاده از موقعيت برتر خود در بازار از طريق ناسازگار كردن محصولات خود با محصولات ساخت رقبايش متهم كرده، در بيانيه خود اضافه كرده كه در مورد وعده جديد مايكروسافت تحقيق خواهد كرد.

مايكروسافت در ماه سپتامبر در تقاضاي تجديدنظر خود عليه جريمه پانصد ميليون يورويي كه رگولاتورهاي اروپايي در سال 2004 به دليل سوءاستفاده از موقعيت برتر در بازار عليه اين شركت نرم‌افزاري وضع كردند، در در دومين دادگاه بزرگ اروپا شكست خورد.

كميسيون اروپا از زمان پيروزي خود در دادگاه، تحقيق جديدي را آغاز كرده كه به مجموعه گسترده‌تري از نرم‌افزارهاي مايكروسافت، از جمله بستي معروف آفيس با محصولات رقيب مربوط مي‌شود.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن