تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سعيدي كيا:كاربري اراضي ساحلي مشخص شود


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: سعيدي كيا:كاربري اراضي ساحلي مشخص شود
وزير مسكن و شهرسازي گفت: با توجه به نوسانات آب درياي خزر، كاربري اراضي ساحلي بايد مشخص شود.
وزير مسكن و شهرسازي گفت: با توجه به نوسانات آب درياي خزر، كاربري اراضي ساحلي بايد مشخص شود.
اجراي حريم دريا و ساماندهي سواحل خزر تكاليفي را برعهده دستگاههاي مختلف مانند استانداري، ميراث فرهنگي، وزارت نيرو، وزارت راه و ترابري و محيط زيست گذاشت كه پس از تدوين و تلفيق، تصويب نهايي آن توسط مسكن و شهرسازي انجام مي‌شود و شوراي عالي شهرسازي كشور برنامه‌ها را به تصويب نهايي خواهد رساند.
محمد سعيدي‌كيا اظهار كرد: بايد آيين‌نامه‌هاي داخلي براي نظارت بر ساخت و سازها تدوين شود و علاوه بر تعريف مشخصي از كاربري زمين‌هاي ساحلي، منطقه‌بندي يكساني براي استان‌هاي شمالي صورت گيرد.
وي با تاكيد بر ضرورت هماهنگي سه استان گيلان، مازندران و گلستان براي ساماندهي سواحل خزر افزود: سعي كرديم اين جلسات را فقط در تهران متمركز نكنيم و ضمن بازديد، توجه همه دستگاه‌هاي اجرايي و استانداران سه‌گانه شمالي كه مسوول اجراي كارها هستند، به اين موضوع جلب كنيم.
سعيدي‌كيا هدف از برگزاري اين جلسات را بررسي كاركرد دستگاه‌ها در تدوين برنامه‌ها عنوان و خاطرنشان كرد: اجراي حريم دريا و ساماندهي سواحل خزر تكاليفي را برعهده دستگاههاي مختلف مانند استانداري، ميراث فرهنگي، وزارت نيرو، وزارت راه و ترابري و محيط زيست گذاشت كه پس از تدوين و تلفيق، تصويب نهايي آن توسط مسكن و شهرسازي انجام مي‌شود و شوراي عالي شهرسازي كشور برنامه‌ها را به تصويب نهايي خواهد رساند.
وزير مسكن و شهرسازي تصريح كرد: در اين جلسه چگونگي در اختيار مردم قرار گرفتن واحدهاي اقامتي، تفريحي، توريستي دستگاه‌ها، تحت نظر ميراث فرهنگي به تصويب رسيد. .
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن