تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815048437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شوراي پزشكان اردن معاينه عراقيها از سوي اسرييليها را محكوم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شوراي پزشكان اردن معاينه عراقيها از سوي اسرييليها را محكوم كرد
امان - شوراي سنديكاي پزشكان اردن اقدام شماري از پزشكان اسراييلي در معاينه بيماران عراقي را در بيمارستان هلال احمر اردن محكوم كرد .

به گزارش ايرنا ، باسم الكسواني سخنگوي اطلاع رساني اين شورا روز يكشنبه با صدور بيانيه‌اي اين رفتار را توهيني به جامعه پزشكي اردن و تلاشي براي عادي‌سازي روابط با اين پزشكان توصيف كرد و گفت كه تمام پزشكان اردني اين اقدام را رد مي‌كنند .

در بيانيه سنديكاي پزشكان اردن آمده است : اين سنديكا، اين مساله را از تمام جنبه‌ها بررسي خواهد كرد و با وزير بهداشت اردن جهت تحقيقات در اين موضوع صحبت مي‌كند.

اين بيانيه مي‌افزايد: كميته مقاومت عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي در اردن نيز در نامه‌اي از بيمارستان هلال احمر اردن سووال كرده است كه چرا يك تيم پزشكي از اسراييل به معاينه و ارزيابي وضعيت جسماني بعضي از بيماران عراقي در اين بيمارستان اقدام و سپس شماري از آنان را براي ادامه معالجه به اسراييل منتقل كرده است ؟
شوراي سنديكاي پزشكان اردني از تمام پزشكان اين كشور خواست در صورت داشتن اطلاعات در اين مورد آن را به اين سنديكا ابلاغ كنند تا بتواند تدابير قانوني لازم را جهت حمايت از پزشكان اردني اتخاذ كنند.

اين شورا از تمام پزشكان خواست تلاش‌هاي نامشروع رژيم صهيونيستي براي رخنه به بخش پزشكي اردن را رد كنند.

با اين كه اردن در سال ‪ ۱۹۹۴‬ميلادي در چارچوب پيمان وادي عربه با رژيم صهيونيستي رابطه سياسي و اقتصادي برقرار كرد اما سنديكاهاي اصناف مختلف اردن از جمله سنديكاي پزشكان با اين رژيم هيچگونه همكاري نداشته و همكاري اعضاي خود با اين رژيم را تحريم كرده است .
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن