تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813254490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنان رييس مجلس لبنان در آيين انتخاب رييس جمهوري اين كشور


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سخنان رييس مجلس لبنان در آيين انتخاب رييس جمهوري اين كشور
بيروت - رييس مجلس لبنان عصر يكشنبه در آيين اداي سوگند رييس جمهوري جديد اين كشور از سوي خود و ملت لبنان به ميشل سليمان رييس جمهوري جديد تبريك گفت و تاكيد كرد اكنون زماني تاريخي در لبنان است.

به گزارش ايرنا از بيروت ، وي نشست امروز مجلس لبنان را ، نشست وفاق ملي توصيف و از تلاش‌هاي جمهوري اسلامي ايران ، كشورهاي اروپايي و عربي به ويژه قطر و امير آن براي به نتيجه رسيدن توافق لبناني‌ها تشكر كرد.

بري ابراز اميدواري كرد لبنان به سمت امنيت ، تقويت وحدت ملي و تقويت زندگي مسالمت آميز اقوام و طوايف آن پيش رود.

رييس مجلس لبنان همزمان بودن نشست انتخاب رييس جمهوري با سالگرد پيروزي مقاومت در بيرون‌راندن رژيم صهيونيستي‌از لبنان و پيروزي‌ارتش به تروريستهاي گروه‌سلفي فتح‌الاسلام در اردوگاه نهرالبارد را به فال نيك گرفت وگفت: امروز روز عيد وحدت ملي و پيروزي لبنان و لبناني‌هاعليه‌هرج و مرج و ترس و نگراني است.

وي در بخش ديگري از اظهاراتش گفت : مجلس لبنان براي آزادي و استقلال لبنان و نظام پارلماني و دموكراسي آن فداكاري كرده و درهاي آن هيچگاه بسته نبوده و هميشه به اجراي قانون اساسي اصرار داشته تا كشور به مرحله داشتن دولت مشروع و نهادهاي قانوني برسد.

نبيه بري اظهار داشت : همه مقاومان و مجاهدان لبناني با فداكاري در برابر دشمن صهيونيستي و تروريزم ايستادگي كردند و ناتواني اسراييل را در دشمني عليه لبنان به اثبات رساندند.

رييس مجلس لبنان تاكيد كرد هيچ كس نمي‌تواند لبنان را تهديد به مرگ و نيستي كند زيرا لبنان الگوي زندگي و تفاهم است و تمام كسانيكه از راه لبنان به اختلاف رسيدند از همين توافق ما به توافق برسند.

وي تاكيد كرد مجلس لبنان به رييس جمهوري جديد در اجراي مصوبات كنفرانس پاريس ‪ ، ۳‬آزادي شبعاي اشغالي و ثبيت صلح داخلي كمك خواهد كرد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن