تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820424992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير راه و ترابري از استاندار همدان قدرداني كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير راه و ترابري از استاندار همدان قدرداني كرد
داخلي. اجتماعي. حمل ونقل.

وزير راه و ترابري در هفته جاري طي نامه‌اي به استاندار همدان به لحاظ اقدامات موثر و مفيد در كاهش جانباختگان سوانح رانندگي در محورهاي اين استان قدرداني كرد.

"محمد رحمتي" در اين نامه به دكتر "بهروز مرادي" نوشته است كه تعامل سازنده دستگاه‌هاي موثر در ايمني حمل و نقل و زحمت مستمر در حوزه ايمني راه‌ها در سال ‪ ۸۶‬به ثمر نشست و سال موفقيت آميزي در ارتقا ايمني و كاهش تعداد جان باختگان تصادف‌هاي رانندگي به ثبت رسيد.

در اين نامه آمده است: بر اساس اعلام سازمان پزشكي قانوني كشور شمار قربانيان حوادث رانندگي كشور در سال ‪ ۸۶‬در مقايسه با سال ماقبل ‪۲۱/۲‬ درصد كمتر شده كه اين شاخص در همدان ‪ ۲۵/۶‬درصد كاهش داشته است.

مهندس رحمتي تصريح كرده است : بدون ترديد دستيابي به اين موفقيت جز در سايه لطف و عنايت الهي و با همدلي و همكاري و مجاهدت همه جانبه كليه دستگاه‌هاي مسوول در امر ايمني حمل و نقل امكان پذير نبوده و نخواهد بود.

دبيركميته ايمني حمل و نقل استان همدان نيز گفت: مديريت استان همدان در زمينه فعال كردن اين كميته و اجراي طرحها و برنامه‌هاي آن جدي و با پيگيري اقدام مي‌كند.

"داريوش باقر جوان" روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود:
برآيند اين پيگيري اجراي طرحهاي متنوع با همكاري همه اعضا در زمينه‌هاي مختلف مانند رفع محور و حادثه خيز از طريق طرح‌هاي عمراني راهسازي ، ارتقا سطح خدمات امدادي و اورژانسي به سانحه ديدگان، گسترش سطح خدمات آموزشي و نظارتي پليس راه است.

مدير كل حمل ونقل وپايانه‌هاي استان همدان گفت: همدان به عنوان كريدور و گذرگاه مركز به غرب و شمال به جنوب با پنج هزار و ‪ ۲۰۰‬كيلومتر راه يكي از استان‌هاي پر ترافيك كشور است.

وي افزود: جايگاه ارتباطي و سطح بالاي تردد جاده‌اي استان ضرورت انجام اقدامات افزايش‌دهنده ايمني در زمينه عوامل انساني و غير انساني حمل ونقل را شدت بخشيده است.

وي همچنين از اعضاي كميته ايمني، معاون عمراني استانداري، پليس راه، فوريتهاي درماني، هلال احمر، صدا و سيما، اداره كل راه و ترابري و ساير اعضا كه با مديريت، برنامه ريزي و اجراي راهكارهاي موثر موجب كاهش تلفات جاده‌اي در همدان شداند قدرداني كرد.

وي ابراز اميدواري كرد: با برنامه ريزي و اجرا طرح‌هاي متنوع در زمينه هاي مختلف عمراني ، آموزشي، نظارتي وامدادي امسال نيز روند كاهشي ميزان سوانح و جانباختگان رانندگي در محورهاي مواصلاتي با شدت و شيب تند تري كاهش يابد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن