تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفير اوگاندا: عزم دولت ايران براي بسط روابط اقتصادي با آفريقا جدي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سفير اوگاندا: عزم دولت ايران براي بسط روابط اقتصادي با آفريقا جدي است
داخلي. اقتصادي. تجاري. سفير. اوگاندا.

سفير جمهوري اوگاندا در ايران، گفت: عزم دولت جمهوري اسلامي ايران براي گسترش و بسط روابط اقتصادي با كشورهاي آفريقايي جدي است.

محمداحمد گيسوله، روز يكشنبه در جمع شماري از تجار و بازرگانان استان زنجان، با يادآوري اينكه جمهوري اسلامي با جمهوري اوگاندا از ‪ ۱۴‬سال قبل تاكنون روابط دوستانه برقرار كرده است، افزود: بيشتر تفاهمنامه‌هاي روابط اقتصادي و تجاري فيمابين، تاكنون عملي نشده است.

وي، باتاكيد بر اينكه رييس جمهوري فعلي ايران ديدگاه و برنامه‌هاي بسيار خوبي در خصوص همكاري با كشورهاي آفريقايي دارد، اظهار داشت: در زمان حاضر ‪ ۱۱‬تفاهمنامه‌ي همكاري بين دو كشور ايران و اوگاندا وجود دارد.

گيسوله يادآورشد: در شرايط كنوني، فضا براي عملي شدن تفاهمنامه‌هاي امضا شده بين دو كشور فراهم شده است.

وي، هدف از سفر به استان زنجان را برقراري روابط تجاري و بازرگاني بين اين استان و اوگاندا ذكر كرد و گفت: ايجاد روابط اقتصادي موجب همكاري‌هاي هرچه‌بيشتر في‌مابين در ديگر زمينه‌ها خواهد شد.

گيسوله نبود اطلاعات لازم وصحيح ازموقعيت و نيازهاي واقعي مردم آفريقا را از خلاهاي ملموس در نمايشگاههاي برپاشده از سوي ايران در كشورهاي آفريقايي ذكركرد و افزود: برداشتهاي منفي و نادرست از نيازها و وضعيت مردم دو كشور موجب ناموفق شدن فعاليتهاي تجاري و بازرگاني و همكاري‌ها خواهد شد.

رييس اتاق بازرگاني استان زنجان نيز معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري استان در داخل و خارج كشور را از برنامه‌هاي مهم امسال اين اتاق ذكركرد.

ابراهيم جميلي، بابيان اينكه كشورهاي آفريقايي بعنوان كشورهاي هدف براي انجام تجارت خارجي اين اتاق انتخاب شده‌اند، افزود: فرصتهاي اقتصادي موجود در كشورهاي آفريقايي ، زمينه‌هاي تجارت و بازرگاني اقتصادي مناسبي را با اين استان فراهم كرده است.

وي، بااشاره به‌اينكه گردهمايي تجاري كشورهاي عضو سازمان كنفرانس اسلامي ‪ ۲۷‬تا ‪ ۲۹‬خردادماه امسال در "كاميالاي" اوگاندا برگزار مي‌شود، اظهارداشت:
شماري از تجار اين استان نيز براي شركت در اين همايش دعوت شده‌اند.

رييس سازمان بازرگاني استان زنجان نيز در اين نشست ، رشد روابط تجاري بين اوگاندا و اين استان را مهم ارزيابي كرد.

رسول منصوري گفت: با حمايتهاي انجام شده از تجار ايراني در اوگاندا، در نيمه دوم امسال هيات تجاري استان زنجان جهت ارزيابي موقعيت و نيازهاي اوگاندا، به‌آن كشور عزيمت خواهدكرد. ك/‪ ۲‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن