تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815074344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با وجود گذشت 3 سال؛ دولت اقدامات لازم را براي پذيرش در WTO ارايه نكرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: با وجود گذشت 3 سال؛ دولت اقدامات لازم را براي پذيرش در WTO ارايه نكرده است
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس اتاق بازرگاني ايران گفت: بعد از گذشت 3 سال از گزارش رژيم تجاري، دولت اقدامات لازم براي پذيرش در بازار تجاري ارايه نكرده است.
به گزارش روز يكشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" نهاونديان رييس اتاق بازرگاني ايران گفت: دوكارگروه مسووليت تنظيم و رسيدگي به گزارشات رژيم تجاري است كه هرسال چندين بار اين گزارشات مورد ويرايش و تجديد نظر قرار مي گيرد.
وي ادامه داد: تجار و صنعتگران بايد براي حضور دراين بازار تجاري جهاني و رقابت با سايركشورها خود را آماده سازند و زمان را از اين پس از دست ندهند.
وي درخصوص علل به تعويق افتادن ايران در سازمان WTO گفت: ايران بايد دركاهش تعرفه هاي خود تجديد نظر داشته باشد همچنين از نظر كيفيت سطح توليدات خود را ارتقا دهد.
وي تصريح كرد: حضور بخش خصوصي طبق اصل 44 در وارد شدن به اين سازمان الزامي است و تنها مشكل موجود شناسايي توليدات ايراني به ساير كشورهاست و اين مستلزم رسيدن به بازار رقابتي جهاني است .
وي توسعه بخش اقتصادي كشور را مبني بر حضور صنعتگران و تجار و كالاهاي توليد عرصه جهاني دانست و ادامه داد: تا زماني كه كالاي ايراني حضور خود را دربازار جهاني حس نكند هيچ توسعه اي در ايران اتفاق نمي افتد.
نهاونديان اظهارداشت: كشورهايي مانند تركيه كه در چند سال گذشته از نظر توليدات وصادرات در هيچ جاي هرم وجود نداشته درحال حاضر جايگاه ويژه اي در امر صادرات پيدا كرده اند و بازار رقابت را از ايران گرفته است.
رييس اتاق بازرگاني ايران سماجت حضور ايران را در بازارجهاني تجارت چنين بازگو كرد: ايران به دنبال توليدات و صادرات خود بايد با سماجت براي حضور دراين بازار فعاليت كند و اين را مي توان از كشور چين كه حدود 15 سال منتظر اعلام ورود WTO بود تجربه كنيم./02 /144/125
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن