تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي مقدم: امنيت مقدمه رفع محروميت است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: احمدي مقدم: امنيت مقدمه رفع محروميت است
جام جم آنلاين: فرمانده انتظامي جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر برخورد قاطع با عوامل شرارت و ناامني، ايجاد امنيت را مقدمه عدالت ، توسعه و رفع محروميت از سيستان و بلوچستان دانست و گفت: با تمركز نيرو ، استقرار سيستم هاي الكترونيكي و انسداد مرز ريشه بسياري از شرارتها خشكانده و امنيت متكي بر مردم در منطقه حاكم مي شود.


به گزارش واحد مركزي خبر ، سردار سرتيپ احمدي مقدم روز يكشنبه در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود : اگر اشرار و جيره خواران مزدور استكبار جهاني در منطقه تحرك كنند احساس عدالت و امنيت در ميان مردم از بين مي رود و بر اين اساس مرزباني از مرزهاي شرق كشور افتخار بزرگ براي پرسنل نيروي انتظامي است.

وي با تاكيد بر رفع برخي محروميتها در منطقه افزود : با اتصال راه آهن كرمان زاهدان و انتقال گاز عسلويه و رونق كسب و كار در سيستان و بلوچستان ، استان از جهش عمراني خوبي برخوردارخواهد شد 0

فرمانده نيروي انتظامي گفت علت وقوع برخي ناامني ها در سيستان و بلوچستان وجود باندهاي مواد مخدر، قاچاق انسان ،‌همسايگي با دو كشور بي ثبات پاكستان و افغانستان ووجود گروههاي تروريستي مورد حمايت آمريكا است .

احمدي مقدم ابراز اميدواري كرد با تمركز نيرو ، استقرار سيستم هاي الكترونيكي و انسداد مرز ريشه بسياري از شرارتها خشكانده و امنيت متكي بر مردم در منطقه حاكم شود .

وي از نخبگان ، معتمدان و ريش سفيدان منطقه خواست در كنترل و از بين بردن خشونت و شرارت با نيروي انتظامي همكاري نمايند.

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به تردد باندها ي قاچاق مواد مخدردر مرزهاي مشترك از مسئولان كشورهاي پاكستان و افغانستان خواست نسبت به مسائل مرزي شان احساس مسئوليت بيشتري كنند .

نماينده ولي فقيه درسيستان وبلوچستان با اشاره به تلاش ها و توطئه هاي استكبار جهاني در عرصه هاي فرهنگي و سست كردن اعتقادات مذهبي جوانان بر ضرورت مبارزه با مصاديق فرهنگ منحط غربي و تهاجم فرهنگي تاكيد كرد .

حجت الاسلام والمسلمين سليماني همچنين از طرح مسئله هسته اي ايران در شوراي امنيت بعنوان حربه سياسي عليه ملت ايران نام برد و افزود ساخت دشمنان ملت ايران با دنبال كردن اين مسائل به جايي نخواهند رسيد .

در اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات سرتيپ دوم محمد غفاري فرمانده سابق انتظامي سرتيپ دوم پاسدار غلامعلي نكوئي بعنوان فرمانده جديد انتظامي وفتح استان معرفي شد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن