تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803354920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار احمدي مقدم:بخش عمده‌ ناامنيهاي سيستان و بلوچستان از خارج مرزهاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سردار احمدي مقدم:بخش عمده‌ ناامنيهاي سيستان و بلوچستان از خارج مرزهاست
زاهدان - خبرگزاري مهر: فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: عمده‌ ناامنيهاي سيستان و بلوچستان با خارج از مرزها مرتبط است كه قسمتي مربوط به مواد مخدر و بخشي نيز شامل گروه‌هايي است كه توسط آمريكا و صهيونيست اجير مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر در زاهدان ، سردارسرتيپ اسماعيل احمدي‌مقدم ظهر امروز در مراسم معارفه‌ فرمانده جديد انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: نماينده‌ آمريكا در پاكستان تلاش مي‌كند تا از تحويل دادن عبدالمالك ريگي به ايران جلوگيري كند و از اينكه اين عمل را رسماً انجام مي‌دهد، هيچ ابايي ندارد.

احمدي‌مقدم بخش ديگر ناامني در استان را به‌ دليل همسايگي با مناطق بي‌ثبات همسايه عنوان كرد و اظهار داشت: ضعف فرهنگي، مشكلات، فقر، بي‌سوادي و عجين شدن فرهنگ استان با خشونت از عوامل داخلي ناامني در استان است كه بايد نخبگان و ريش‌سفيدان اين عوامل را درك كنند.

وي با بيان اينكه سيستان و بلوچستان در هيچ شاخص ناامني، رتبه‌ اول كشور نيست، تصريح كرد: امسال تلاش خواهيم كرد تا طرح انسداد مرز به نقطه‌ قابل قبولي در استان برسد و نيمي از 103 ميليارد تومان اختصاص يافته به اين بخش هزينه شود.

فرمانده نيروي انتظامي در بخش ديگري از سخنانش به محروميت محور شرق اشاره كرد و گفت: ديدن محروميت‌ها و مصيبت‌ها در محور شرق بايد عزم و اهتمام جدي را براي مسئولان ايجاد نمايد تا براي رفع محروميت‌ها تلاش شود.

وي افزود: وظيفه ماست تا زمينه‌ساز آباداني و رفاه باشيم و بايد خداوند را شاكر باشيم كه چنين فرصتي را در اختيار ما قرار داده است.

سردار احمدي مقدم تاكيد كرد: بايد تلاش كنيم تا با بندگي و عبوديت خداوند و با اخلاص در عمل، زير چتر رحمت الهي قرار گيريم و در جبهه‌هاي جهاد با نفس سربلند بيرون بياييم و به ‌دنبال جهاد باشيم زيرا جهاد خود بيانگر انتخاب راه درست است.

اسماعيل احمدي مقدم از امنيت، عدالت و توسعه به‌عنوان مقدمه‌ي توسعه و آباداني ياد كرد و يادآور شد: اگر روزي اشرار بر مردم مسلط شوند اساس عدالت متزلزل مي‌شود و هيچ چيزي سرجاي خودش نيست.

وي عنوان كرد: بايد به ‌دنبال رفع محروميت‌ها باشيم زيرا در گذشته غفلت‌ها و ضعف برنامه‌ريزي موجب كندي توسعه و رفع محروميت از استان شده است.

فرمانده نيروي انتظامي كشور خاطر نشان كرد: مقدمه‌ عدالت، محروميت‌زدايي و توسعه است و خوش‌بختانه در استان طرح‌هاي بزرگي شامل راه‌آهن، گازرساني و توسعه‌ بندر چابهار در دست اجراست كه زمينه‌ جذب گردشگر و عمران و آباداني منطقه را فراهم مي‌كند.

وي در پايان از سردار غفاري به عنوان آرام‌بخش درون دل‌ها ياد كرد و دوره‌ فرماندهي وي را دوره‌ رشد و شكوفايي ناميد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام‌جمعه‌ زاهدان نيز در اين مراسم ضمن تقدير از زحمات ارزشمند سردار غفاري فرمانده نيروي انتظامي استان و قرارگاه عملياتي فتح و گرامي‌داشت سوم خرداد سال‌روز فتح خرمشهر گفت: دشمنان همواره تلاش كرده‌اند تا با نظام جمهوري اسلامي ايران مقابله كنند و اوايل، جنگ تحميلي را راه انداختند و بعد از رحلت امام خميني(ره) تهاجم سنگين فرهنگي را در دستور كار قرار دادند.

حجت‌الاسلام عباسعلي سليماني افزود: متأسفانه تهاجم فرهنگي با عناصر ددمنش داخلي مورد هجمه قرار گرفت و تا جايي پيش مي‌رفت كه ساختار فرهنگي را متلاشي كند كه خوش‌بختانه با هوشمندي مسئولان نظام خنثي شد.

حجت الاسلام سليماني بيان داشت: با طرح مسئله‌ انرژي هسته‌اي ايران، دشمنان نظام تهاجم سياسي را در دستور كار قرار دادند و هنوز فرصتي كه ما درگير با نقشه‌هاي شوم استكبار نباشيم براي ما پيش نيامده است گرچه با فراز و نشيب‌هايي روبه‌رو بوده است.

نماينده‌ ولي فقيه در سيستان و بلوچستان با بيان اينكه امروز ما مامور به انجام تكليف هستيم خاطر نشان كرد: در سيستان و بلوچستان احساس ناامني قوي‌تر از خود ناامني است و حضور فيزيكي نيروهاي پليس در زماني كه شهر خلوت است، آرامش عجيبي بين مردم ايجاد مي‌كند.

در اين مراسم سردار سرتيپ دوم "غلام‌علي نكويي" به ‌عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي و قرارگاه عملياتي فتح استان معرفي و از تلاش‌هاي سردار غفاري تقدير شد.

همچنين در مراسم ديگري كه با حضور فرمانده نيروي انتظامي در قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص) شرق كشور برگزار شد، سردار "غلام نبي كوهكن" به عنوان جانشين قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص) از سوي سردار احمدي مقدم منصوب و معرفي شد و از زحمات سردار "علي اسحاقي" جانشين قبلي اين قرارگاه قدرداني به عمل آمد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 468]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن