تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قيمت مسكن در امريكا كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: قيمت مسكن در امريكا كاهش يافت
تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: با ادامه ركود بازار املاك و مسكن در امريكا، ميزان خريد خانه در اين كشور در ماه اوريل نسبت به ماه مارس يك درصد كاهش يافت.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران به نقل از پايگاه اينترنتي لزافر les Affaires، انجمن ملي دفاتر معاملات املاك امريكا اعلام كرد ميزان خريد خانه در ماه اوريل نسبت به ماه پيش از آن يك درصد كاهش داشته است و علت اصلي اين پديده سختگيريهاي بانكها و موسسات وام دهنده است كه شهروندان را از گرفتن وام براي خريد خانه منصرف مي كند.

بر اساس آماري كه انجمن ملي دفاتر معاملات املاك در امريكا منتشر كرده است در ماه اوريل در مجموع چهار ميليون و هشتصد و نود خانه فروخته شد در حاليكه در ماه مارس چهار ميليون و نهصد و چهل خانه به فروش رفته بود.

در عين حال ميزان خريد خانه در اوريل امسال نسبت به همين ماه در سال دو هزار و هفت هفده مميز پنج دهم درصد كاهش يافته است چرا كه اوريل سال گذشته پنج ميليون و نهصد و سي هزار واحد مسكوني در امريكا به فروش رفته بود.

انتهاي پيام//
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 310]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن