تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس گروه اجتماعي نقشه جامع علمي كشور: كار تهيه نقشه جامع علمي در كميته اجتماعي به پايان رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس گروه اجتماعي نقشه جامع علمي كشور: كار تهيه نقشه جامع علمي در كميته اجتماعي به پايان رسيده است
خبرگزاري فارس: رئيس گروه اجتماعي نقشه جامع علمي كشور گفت: هم اكنون كار تهيه نقشه در اين كميته به پايان رسيده و نتايج كار اين كميته در بيش از شش هزار صفحه مكتوب و بيش از 500 ساعت مصاحبه صوتي و تصويري با صاحب‌نظران رشته‌هاي مختلف مستندسازي شده و به كميته علوم انسان، معارف اسلامي و هنر تحويل داده شده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس صدرالدين شريعتي با اشاره به روند تهيه نقشه جامع علمي كشور، گفت: براي تهيه نقشه جامع علمي كشور كميته علوم انساني، معارف و هنر با مسئوليت نماينده نهاد رهبري در دانشگاه‌ها تشكيل شد و مسئوليت كميته علوم اجتماعي نيز به دانشگاه علامه طباطبايي محول شد.
رئيس دانشگاه علامه طباطبايي با اشاره به اينكه اين دانشگاه به عنوان مادر علوم انساني محسوب مي‌شود، گفت: در كميته علوم اجتماعي، 4 كميته تخصصي علوم اجتماعي خاص، كميته مديريت، حقوق و علوم سياسي و كميته اقتصاد تشكيل شد.
وي ادامه داد: طرح تدوين نقشه جامع علمي كشور در حوزه علوم اجتماعي يكي از فرصت‌هاي بسيار با ارزشي بود كه باعث شد تعداد قابل توجهي از نخبگان دانشگاهي در رشته‌هاي گوناگون، مناسبات فكري و پژوهشي موثر با يكديگر بر قرار كنند.
رئيس گروه اجتماعي نقشه جامع علمي كشور خاطرنشان كرد: اين هم‌انديشي و كارهاي گروهي كه به قصد تهيه نقشه جامع علمي به وجود آمد به عنوان يك شاخص براي پيشرفت علمي كشور محسوب مي‌شود. علاوه بر تعامل‌هاي علمي بين نخبگان، دانش بسيار مفيد و كم نظير در خصوص وضع موجود، وضع مطلوب و راهبردهاي حركت از موجود به مطلوب در رشته‌هاي مختلف علوم اجتماعي توليد شد.
وي با اشاره به اينكه كميته علوم اجتماعي از بهمن 86 كار خود را آغاز كرد، افزود: براي تهيه اين نقشه در حوزه علوم اجتماعي از حدود 200 نفر از استادان رشته‌هاي حقوق، علوم سياسي، اقتصاد، مديريت و علوم اجتماعي استفاده شده است.
وي با اشاره به اينكه تهيه نقشه در كميته علوم اجتماعي به پايان رسيده گفت: هم اكنون نتايج كار اين كميته در بيش از شش هزار صفحه مكتوب و بيش از 500 ساعت مصاحبه صوتي و تصويري با صاحب‌نظران رشته‌هاي مختلف مستندسازي شده و به كميته علوم انسان، معارف اسلامي و هنر تحويل داده شده است.
انتهاي پيام/ز
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 375]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن