تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور: بودجه آموزش و پرورش استثنايي بازنگري مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور: بودجه آموزش و پرورش استثنايي بازنگري مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور گفت: در صدد هستيم كه بودجه سازمان آموزش و پرورش استثنايي را بازنگري كرده و براي حل بيش‌تر مشكلات دانش‌آموزان استثنايي تلاش كنيم.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، محمد طباطبايي در حاشيه بازديد وزير آموزش و پرورش از مجتمع نابينايان شهيد محبي در پاسخ به پرسش مادر يكي از دانش‌آموزان استثنايي مبني بر اين‌كه آيا به خانواده دانش‌آموزان استثنايي وام تعلق مي‌گيرد، گفت: به طور كلي متولي ارائه خدمات تخصصي توانبخشي به دانش‌آموزان استثنايي، سازمان بهزيستي است. ما فقط براي كمك هزينه درسي اقداماتي كرديم و اعتباراتي را به عنوان سرانه دانش‌آموزي به حساب مدارس واريز كرديم.
وي در پاسخ به پرسشي ديگر مبني بر اين‌‌كه آيا تسهيلات اياب و ذهاب به والدين و دانش‌آموزان استثنايي ارائه مي‌شود، اظهار داشت: رويكرد ما اين است كه تسهيلات براي اياب و ذهاب دانش‌آموزان فراهم شود ضمن اين‌كه در حد رايگان بوده است.
وي ادامه داد: امسال مترصد هستيم كه وضعيت بودجه را بازنگري كنيم و وضعيت اياب و ذهاب براي دانش‌آموزان در حد رايگان فراهم شود.
رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي در پاسخ به پرسش مادر يك دانش‌آموز استثنايي مبني بر اين‌كه آيا بايد همراه فرزندش در مدرسه حضور داشته باشد، گفت: بهترين مربيان براي پرورش كودك، اوليا هستند. به خصوص براي دوره آمادگي كودكان استثنايي، مداخله اوليا در تربيت فرزندان نقش تراز اول را دارد.
وي خطاب به مادر دانش‌آموز استثنايي اظهار داشت: سال‌هاي اوليه حضور شما در مدرسه تعيين كننده است و چاره‌اي نيست.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 366]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن