تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813110657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقش ارتباطات و توسعه مخابرات بر تحقق نوآوري مورد تاكيد قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نقش ارتباطات و توسعه مخابرات بر تحقق نوآوري مورد تاكيد قرار گرفت
داخلي. اقتصادي. مخابرات.

مدير عامل شركت مخابرات استان كردستان ارتباطات و توسعه مخابرات را زير بناي اصلي و مهم در تحقق شكوفايي و نوآوري در عرصه‌هاي مختلف دانست.

سيدمحمد اصحاق حسيني روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:در عصر اطلاعات تمام مسيرهاي نوآوري و شكوفايي بايد از مسير مخابرات و تبادل اطلاعات و ارتباطات بگذرد.

وي گفت: ارتباطات مخابراتي زيربناي توسعه جامعه است و هر كشوري كه بتواند زيرساخت‌هاي ارتباطي خود را تقويت كند بهتر مي‌تواند در جهت توسعه كشور گام بردارد.

وي نهادينه كردن نظام نوآوري در كشور را در بخش‌هاي گوناگون به خصوص در ارتباطات را يكي از نيازهاي اساسي دانست.

وي افزود: در شرايطي كه كشورهاي سلطه‌گر براي وابستگي و غارت منابع كشورهاي در حال توسعه برنامه دارند خصومت آنها با كشورهاي مستقل مانند جمهوري اسلامي يك ضرورت اجتناب ناپذير است.

وي توانمندي نوآوري در كشور را بسيار بالا دانست و گفت:كشور ما در سال‌هاي اخير در بخش‌هاي مختلف شاهد تحولات زيادي است و بايد شتاب بيشتري در جهت رسيدن به اهداف عاليه نظام به طرح‌ها و برنامه‌ها بدهيم.

وي ادامه داد: كاربرد ارتباطات و فناوري ‪ IT‬در توسعه، رشد چشمگير ضريب نفوذ تلفن ثابت و همراه در چند سال اخير، توسعه فراگير ارتباطات در روستاها، تقويت توليد داخلي و نقش تعيين‌كننده آن در تمام فعاليت‌هاي اقتصادي، فرهنگي، زمينه نوآوري و شكوفايي اين بخش بيش از هر زمان ديگر فراهم است.

وي گفت:توسعه مخابرات در يك كشور به عنوان بستر توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي به شمار مي‌رود و تبادل علمي فرهنگي، بازاريابي و تجارت در كل تحقق جهاني همگن در گرو ارتباطات است.

وي افزود: در دنياي امروز مخابرات بستر ارتباطات سريع و سالم است تبادل نظرات تفكرات ، بيان پيام‌هاي ضبط شده، تصاويري بصري را مي‌توان از طريق ارتباطات و مخابرات عملي نمود.

وي اظهار داشت: در دنياي مدرن، ارتباطات نقش تعيين‌كننده اي در توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ايفا مي‌نمايد، لذا مخابرات بهترين و برترين ابزار براي اين تبادل است.

مدير عامل شركت مخابرات كردستان گفت: در سالهاي اخير پيشرفت فوق‌العاده فناوري كاربري در مخابرات به قدري بوده است كه از اين پس براي بشر به سهولت پيشبرد ارتباطات با كمترين هزينه از يك نقطه ديگر جهان از طريق عادي‌سازي سيستم‌ها و زير ساخت‌هاي مخابراتي ممكن مي‌شود.

اصحاق حسيني با درك مشترك در ايجاد ارتباط بهتر از طريق مخابرات، پيشرفت‌هاي جهاني مقدور شده و در يك دهكده جهاني با مساعدت و تشريك مساعي براي ارتباط بهتر مي‌توان روياي صادقانه بشر را در آينده تضمين نمود. ك/‪۳‬ ‪۱۱۳۹/۶۱۰/۷۳۴۶‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن