تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813117905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وجود كانالهاي آبياري كشاورزي بلااستفاده يكي از معضلات شهرالوند است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وجود كانالهاي آبياري كشاورزي بلااستفاده يكي از معضلات شهرالوند است
داخلي. اجتماعي. شهرداري.

شهردار الوند گفت: وجود كانالهاي آبياري كشاورزي بلااستفاده درسطح معابر يكي از معضلات ديرينه شهروندان ساكن دربافت قديم شهرالوند است كه بيشتر در آبرساني به زمين‌هاي كشاورزي مورداستفاده قرار مي‌گيرد .

"سعيد آگشته" روز يكشنبه در جلسه‌اي كه با حضور مديرعامل شركت آب وفاضلاب استان برگزارشد افزود: متاسفانه با رشد بافت شهري به مرور كانالهاي مذكور ماهيت و كاربري واقعي خود را از دست داده و به يك معضل درامر تردد وسايط نقليه و مردم تبديل شده‌است.

وي درادامه‌ازاجراي شبكه‌فاضلاب شهرالوند به طول ‪۱۶‬كيلومترتوسط شركت آبفاي شهرستان البرز و با مساعدت مالي شهرداري الوند تا پايان اسفندماه سال‌جاري خبردادوگفت:درسالهاي اخير وبه موازات اجراي طرح شبكه‌فاضلاب‌شهري توسط اداره آبفاي شهر الوند كه با مشاركت مالي شهرداري انجام مي‌شود رفع مشكل مذكور در قالب طرح جمع آوري روان آبهاي سطحي الوند قديم اجرا مي‌شود.

آگشته‌اظهارداشت :براساس اين توافقنامه مقررشد مديريت امورآبفاي شهرستان البرز با تغييراتي كه در اندازه لوله‌هاي شبكه فاضلاب الوند قديم خواهد داد نسبت به جمع آوري و انتقال روان آبهاي سطحي الوند اقدام نمايد.

اين مسوول اضافه‌كرد: شهرداري الوند هم به ازاي آن طرح لوله‌گذاري اتصال شبكه فاضلاب الوند قديم به تصفيه‌خانه را بااعتباري بالغ بر پنج ميليارد و ‪ ۸۵۰‬ميليون ريال و به طول دوهزار و ‪ ۷۰۰‬متر با لوله‌هاي هزار ميلي متري و ترميم ترانشه و آسفالت به‌طول چهار هزار متر انجام مي‌دهد كه بااجراي اين طرح و اتصال شبكه فاضلاب الوند به تصفيه خانه ، عمليات جمع‌آوري كانال‌هاي بلااستفاده درآينده به‌اجرا درخواهد آمد.

رييس هيات مديره شركت شهرصنعتي البرز در ادامه به طرح‌هاي راهسازي اين شركت كه با همكاري فني واعتباري شهرداري الوند به اجرا درآمده‌اند اشاره كردو گفت : راه ورودي نصرت آباداز ديرباز با توجه به وضعيت نامناسب آن، مشكلات عديده‌اي را براي عبور ومرور اين منطقه به وجودآورده بود كه براي‌رفع رفع‌اين مشكل وبهبود ترددوجلوگيري از بروزتصادفات احتمالي جاده ورودي نصرت آباد اصلاح شد.

آگشته‌افزود : اين طرح به طول هزار و ‪۹۴۰‬متر درارديبهشت ماه سال جاري به اتمام رسيد كه بالغ بر شش هزار و ‪ ۹۷۰‬متر مكعب خاكبرداري ،پنج هزار و ‪۸۰۰‬ متر جدول‌گذاري و چهارهزارتن آسفالت درطي مراحل عمليات اجرايي صورت گرفت.

وي اضافه‌كرد:ازديگر طرح‌هاي راه‌سازي مرتبط بااين طرح را مي‌توان به دو بانده‌كردن خيابان قائم‌مقام‌فراهاني غربي به طول ‪ ۴۵۰‬متركه دو بلوارسيكاب وجمهوري اسلامي را به هم متصل كرده و يكي ازراههاي ارتباطي كارخانجات شهر صنعتي و نصرت‌آباد مي‌باشد كه دراين طرح بالغ بر چهارهزارو‪۳۰۰‬مترخاكبرداري، هزارو ‪۸۰۰‬متر جدولگذاري و هزارتن آسفالت ريزي انجام گرديد.

آگشته، ميزان اعتبار صرف شده براي اجراي اين طرحهاي عمراني را بالغ بر ‪۶/۵‬ميلياردريال از محل اعتبارات عمراني شهرداري وشركت صنعتي البرز عنوان كرد.

شهرالوند با يكصدهزار نفرجمعيت در ‪ ۹‬كيلومتري شرق قزوين قراردارد.ك/‪۲‬ ‪۱۸۴۰/۳۴۰۴ /۷۳۸۸‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن